De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tribute to Ayrton Senna

    Deze week brengt EMI een prachtige dubbel DVD uit van Ayrton Senna naar aanleiding van het overlijden van Senna, nu bijna 10 jaar geleden. De DVD zal verkrijgbaar zijn in de betere platenzaak, boekenhandel en mogelijk ook in grootwarenhuizen. De officiële internationale voorstelling van de DVD zal gebeuren in Imola op 25 april, enkele dagen voor Ayrton Senna 10 jaar geleden dodelijk verongelukte tijdens de GP van San Marino.

    Op de eerste DVD kan je kijken naar “The right way to win” , want ook 10 jaar na zijn dood blijft hij een held. Getuigenissen van Alain Prost, Damon Hill, Bernie Ecclestone, ... over hun bewondering, hun vriendschap ... met Ayrton Senna. Verder kan je nog kijken naar een een reportage over Senna in het dagelijkse leven met vrienden op het strand in Brazilië. Een bijdrage over de Senna Foundation, zijn eerste F1 test, foto’s, ... sluiten de eerste DVD af.

    Op de tweede DVD kan je kijken naar een 52 min durende film “Racing is in my blood”. Senna startte zijn carrière in de karting en werd nadien drie keer wereldkampioen Formule 1. Om het geheel af te sluiten nog een blik op zijn talrijke pole’s, zijn snelste rondes, zijn zeges.

    Een uniek collectors item dat niet mag ontbreken in je collectie.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ziet er interessant uit! Was mijn grote idool in de F1. Na z'n veel te vroege dood, dan nog op een heel bizarre manier, is mijn liefde voor deze sport op een lager pitje gaan branden. Nooit meer was, is en zal het zijn als met Senna.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Al iets bekend over prijzen?

  6. #6

    Standaard

    Ook voor mij was Ayrton de man bij de Formule 1, sinds zijn dood vind ik de F1 maar een slappe zooi, en ik erger me kapot aan die arrogante mof.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Ook voor mij was Ayrton de man bij de Formule 1, sinds zijn dood vind ik de F1 maar een slappe zooi, en ik erger me kapot aan die arrogante mof.
    Ik neem aan dat jij doelt op ene M. Schumacher, met alle respect dit soort discussie horen volgens mij op een F1 forum. De vraag is, zit men te wachten op een Senna DVD......nou ik wel

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Lijkt me fantastisch. Die DVD moet ik hebben. Iemand 'm al ergens in pre-order gezien??

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter555
    Lijkt me fantastisch. Die DVD moet ik hebben. Iemand 'm al ergens in pre-order gezien??
    Ik nog nergens, lijkt me nu juist het goede moment 10 jaar na zn dood.

  11. #11

    Standaard Re: Tribute to Ayrton Senna

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Op de tweede DVD kan je kijken naar een 52 min durende film “Racing is in my blood”.
    Deze is dacht ik op VHS uitgebracht. Heb ik ooit wel eens op de BBC gezien dacht ik. Heb 'm laatst nog in een winkel zien liggen, ik dacht toen nog: Ik hoop dat die nog eens op DVD zal uitkomen.
    Deze zal ik dus op zeker gaan aanschaffen 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Deze gaat zeker te weten in m'n collectie komen! :P

  13. #13

    Standaard

    Ik heb hem besteld bij NL Store.

    Als je via hun site zoekt kost ie 24,33 incl verzenden. Maar als je zoekt via elcheapo.nl komt hij er 2 keer, ook een keer voor 16,16 incl verzenden! Ik heb hem maar besteld (voor 16,16).

    Gr Benny

  14. #14

  15. #15
    Member
    Registratie datum
    Sep 2002
    Woonplaats
    Maastricht [in de buurt van]

    Standaard

    Ok deze moet ik ook hebben. Senna is mijn alltime favourite, de reden waarom ik van F1 ben gaan houden.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb hem!!!
    Gisteren gekocht bij FRS Belgie.

    Nog niet kunnen zien, maar ziet er prachtig uit met fotoboekje

  17. #17

    Standaard

    Dit topic was me helemaal niet opgevallen. Deze dvd ga ik dus zeker kopen. Er is tenslotte maar 1 echte koning van de F1!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •