Pagina 38 van 38 EersteEerste ... 283435363738
De resultaten 926 tot 947 van 947 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    en toen was het over

    Ik vond het een krachtig einde van een zeer goede serie!!

    Zeer goede muziekkeuzes ( als altijd in deze serie ) vooral Sara mclaughlin's "Angel" was een zeer goede keuze bij een indrukwekkende scene..
    [spoiler:d928a71967]waar Jen de videoboodschap voor amy inspreekt[/spoiler:d928a71967]...


    Bij de eindtitels toch even stil , beseffend dat het echt klaar is.

    Op naar de O.C. thread dan maar, want de eerste vier afleveringen hebben we al achter de kiezen
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  2. #927

    Standaard

    Joey en Dawson kregen na hun eerste "nachtelijke avontuur" meteen ruzie, omdat Dawson zijn relatie daarvoor net had uitgemaakt en daar niks over tegen Joey had verteld. Dé grote vraag van mij bij dit seizoen is waarom dat nooit meteen weer goed heeft kunenn komen? Ik vind dat de makers van DC hun beide eigenlijk niet de kans hebben gegeven om de relatie tot uiting te laten komen. Zo kun je toch uiteindelijk ook niet concluderen dat Dawson en Joey niet bij elkaar passen, want ze hebben daar nog helemaal niet een tijd lang de kans voor gehad! Waarom zouden ze dat hebben gedaan? Dat vind ik echt jammer...Terwijl alle andere relaties wel langduriger stand houden, moet dit meteen weer afgekapt worden.

  3. #928

    Standaard

    Ik heb nu vakantie dus ben ik maar weer eens opnieuw begonnen met kijken vanaf seizoen 1. Ik moet zeggen ik heb de afl. al zo vaak gezien maar ik vind het nog steeds super. Heb net de afl. over vrijdag de 13e gekeken en vond hem altijd best spannend en nu nog steeds hahaha.

  4. #929

    Standaard

    zojuist heb ik deze serie compleet bekeken door de losse dvd boxen te kopen. wat een prachtige serie was dit . alle jeugdelementen komen er in voor.
    daarom heb ik ook wel een traantje gelaten toen het gedaan was.
    jaja dawson's creek heeft er een nieuwe fan bij

  5. #930

    Standaard

    Tis echt een goede serie Ben nu bij mijn dvd's begin seizoen 5

  6. #931

    Standaard

    Alle seizoenen voor 9,99 bij de MM in Utrecht


  7. #932

    Standaard

    Vooral uit jeugdsentiment heb ik alle boxen onlangs aangekocht (hier bij ons voor 17 euro in de Bilbo, in FRS staan ze nog altijd aan het dubbele) Ik zit ondertussen aan het begin van seizoen 4, het blijft een sterke serie en leuk om terug te zien. Ik kan ze moeilijk vergelijken met hedendaagse teenage dramaseries als The OC of One Tree Hill, waarvan ik enkel die laatste nu nog volg. Bij The OC ben ik ergens in de loop van seizoen 3 afgehaakt, ik had het gevoel dat men steeds dezelfde verhaallijnen begon te herhalen en ik begon me mateloos te ergeren aan meerdere personages. Nochtans vond ik seizoen 1 van The OC echt wel sterk. Bij One Tree Hill was het eigenlijk net omgekeerd, duurde een tijdje voor ik in de serie kwam maar tegen het 2e seizoen was ik helemaal verkocht, en nu nog eigenlijk, al vind ik het soms allemaal een beetje té melig (wat ook bij Dawson's Creek vaak het probleem was)

  8. #933

    Standaard

    Ik hou erg van tienerseries, en ook ik vond The OC na seizoen 3 slechter worden..en vooral seizoen 4 was slecht, het was meer humor in dat seizoen ipv drama etc..de laatste afleveringen van seizoen 4 waren wel weer seizoen 1 en 2 kwaliteit maar helaas...one tree hill blijft mijn favoriet nog steeds..dawsons creek is een iets oudere serie wat je goed kan zien maar het blijft super alhoewel ik seizoen 5 tot nu toe niet echt boeiend vind..

  9. #934

    Standaard

    Wat vinden jullie dan van het feit dat de makers van Dawson's Creek nooit de relatie tussen Dawson en Joey een tijdje hebben kunnen laten duren? En dat verder uit te diepen? Ze hebben het eigenlijk niet eens de kans gegeven eigenlijk, er kwam telkens weer wat tussen....de ene keer moest Joey haar eigen weg vinden (seiz 2) , later ging Dawson's vader dood (seiz 5), en nog later kwam Joey erachter dat Dawson een zomervriendinnetje had...(seiz 6)

  10. #935

    Standaard

    Vind het eigenlijk wel goed...ze zijn beste vrienden, daar draait de serie om. Als geliefden vind ik ze niet leuk samen. Pacey en Joey zijn veel leuker, hoop dan ook dat ze daar mee eindigt. Dawson vind ik een beetje vaag en te saai en oppervlakkig en te lastige termen en te moeilijk doen.

  11. #936

    Standaard

    Helemaal mee eens, Dawson en Joey waren vrij saai samen, er zat geen leven in.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  12. #937

    Standaard

    Gisteravond na een paar weken Dawson's Creek weer opgezet. Had het tijden niet meer gezien omdat ik nog meerdere series had te kijken en nu nog steeds iets van 10 boxen ofzo..maar gisteravond episode 14 en 15 van seizoen 5 gekeken. Echt hele goede episodes vooral 5x15 dat Joey beroofd word en dat haar robber dan onder de auto komt en overlijd waardoor ze meer te weten komt over haar eigen vader. Wel merkwaardig dat alleen zij in de episode als starring werkte, leuk voor de afwisseling. Mijn lievelingspersonage dus das helemaal mooi. Vanavond ff verder met kijken en van het weekend seizoen 5 eens uitkijken.

  13. #938

    Standaard

    Net seizoen 6 afgekeken. Zonder twijvel een van de beste seizoenen. Wel jammer dat Audrey er niet was in de season finale...wel leuk dat Andie er nog even was. Maar dat Jen dood gaat en haar kind achterlaat...dat is zo zielig Dat Joey Pacey koos is dan wel weer heel erg mooi en goed gedaan. Gewoon een mooi einde, alleen ik had liever gehad dat Jen bleef leven maarja..

  14. #939

  15. #940

    Standaard

    Misschien raar als ik deze weer in leven brengt. Maar afgelopen zaterdag op zondagnacht heb ik de laatste aflevering gezien. Mijn hemel, wat heb ik gejankt en wat was ik blij voor wie Joey uiteindelijk koos. Ik heb genoten, zo erg dat ik vanaf nu weer bij seizoen 1 ben begonnen. Er zijn zeker wat dingetjes die ik anders had gezien in de laatste aflevering. Maar toch, zo mooi!

  16. #941

    Standaard

    Wij hebben de hele serie afgelopen 2 maanden ook bekeken op dvd. Laatste aflevering was inderdaad een tranentrekker. Heb deze aflevering inmiddels voor een tweede keer bekeken want maakte veel impact op me.

    Ik vond Dawson's creek een verrassend goede serie.

  17. #942

    Standaard

    Ja, het gaf mij ook een behoorlijke impact. Zo goede serie, dat ik weer opnieuw ben begonnen. Leuk om dan te horen dat Joey walgt om Pacey te zoenen in seizoen 1. Ze moest eens weten haha

  18. #943

    Standaard

    Ik was een grote fan van Pacey en Andie. Hoe ze elkaar hielpen om beter te worden, eerst hielp Andy Pacey i.v.m. school en om zijn zelfvertrouwen op te krikken en dan hielp hij haar met haar moeder en het verlies van haar broer. Jammer dat ze uit een gingen. Blijkbaar hebben ze teveel meegemaakt??? Ik heb in ieder geval vele traantjes gelaten om hen.

  19. #944

    Standaard

    Ik ben al tijden fan van DC en wil nu eindelijk de serie op dvd kopen, maar ik vroeg mij alleen af wat het verschil is tussen de dvd's op het begin van deze pagina, en de dvd's waar the yearbook onder staat...
    http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresu...y/1/index.html
    Kan iemand mij dit vertellen?

  20. #945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ohai Bekijk bericht
    Ik ben al tijden fan van DC en wil nu eindelijk de serie op dvd kopen, maar ik vroeg mij alleen af wat het verschil is tussen de dvd's op het begin van deze pagina, en de dvd's waar the yearbook onder staat...
    http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresu...y/1/index.html
    Kan iemand mij dit vertellen?
    Volgens mij alleen de verpakking.
    Zelf heb ik deze box gekocht:
    http://www.amazon.co.uk/Dawsons-Cree...5668523&sr=1-1

    Alle 6 seizoenen in één box, Nederlands ondertiteld voor zo'n 55 euro ben je klaar (incl. porto)

  21. #946

    Standaard

    ik heb dawson's creek ook op dvd.(zit te denken om ze te verkopen)
    want ik heb ze nu wel gezien.Na 1x kijken vind ik het wel genoeg.

  22. #947

    Standaard

    na jaren de complete serie gekeken het verleden ben ik helaas niet verder gekomen als seizoen 3. Wat was het leuk om het terug te zien!!
    Hoe jong ze nog waren daar zeg en verrassend wie er nog steeds veel op tv/ film te zien zijn

Pagina 38 van 38 EersteEerste ... 283435363738

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •