Pagina 2 van 38 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 947 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Ik vond deze serie hatelijk moraliserend, althans de afleveringen die ik gezien heb. Nee dit kan mij echt niet boeien, geef mij maar 24.
    Ik deel dezelfde mening, althans de enkele afleveringen die ik gezien heb. Nu ben ik al geen grote fan van soaps e.d. Friends, Twin Peaks en Fawlty Towers konden mij wel bekoren.

  2. #27

    Standaard

    Sphinkx, wat jij allemaal vertelde over de laatste aflevering kon ik me echt niet herinneren. [spoiler:7f01d862c9] De allerlaatste scene was toch dat Joey misschien op het vliegtuig naar Parijs zou stappen?[/spoiler:7f01d862c9]
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  3. #28

    Standaard

    Volgens mij heb je het nu over het voor-laatste seizoen Maarten. Het laatste seizoen is in Nederland trouwens ook nog niet uitgezonden dacht ik.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Volgens mij heb je het nu over het voor-laatste seizoen Maarten. Het laatste seizoen is in Nederland trouwens ook nog niet uitgezonden dacht ik.
    Ohw nee? Weet je dan toevallig wanneer dat wordt uitgezonden dan?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Volgens mij heb je het nu over het voor-laatste seizoen Maarten. Het laatste seizoen is in Nederland trouwens ook nog niet uitgezonden dacht ik.
    Ohw nee? Weet je dan toevallig wanneer dat wordt uitgezonden dan?
    Geen idee. Het uitzendschema van DC is hier in Nederland altijd al een zootje geweest dus ik ben benieuwd OF dat seizoen nog wel uitgezonden zal worden.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Volgens mij heb je het nu over het voor-laatste seizoen Maarten. Het laatste seizoen is in Nederland trouwens ook nog niet uitgezonden dacht ik.
    Ohw nee? Weet je dan toevallig wanneer dat wordt uitgezonden dan?
    Geen idee. Het uitzendschema van DC is hier in Nederland altijd al een zootje geweest dus ik ben benieuwd OF dat seizoen nog wel uitgezonden zal worden.
    Dan is het dus maar de vraag of het ook op DVD zal worden uitgebracht...
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  7. #32

    Standaard

    Ik vind het een geweldige serie .... gister ook seizoen 2 gekocht...
    Toen het voor het eerst uitgezonden werd .... was het altijd vechten om de afstandbediening voor Dawson's Creek .. en gevolgd door Roswell ... Verder vind ik Jack en Andy McPhee echt hele goede personages in de serie ....
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  8. #33

    Standaard

    Tot en met begin seizoen 4 heb ik het heel intensief gevolgd, geweldige serie vond ik het altijd. Na het begin van seizoen is het een beetje weggezakt maar de seizoensboxen ga ik in de toekomst zeker aanschaffen! Ik ben ook fan geworden van katie holmes door de serie (zoals wel meer ) Vooral Pacey vond ik altijd een leuk personage

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hankey
    Ik ben ook fan geworden van katie holmes door de serie (zoals wel meer ).
    Ikke ook! Jammer dat ze tegenwoordig óf films maakt die niet in Nederland worden gerealeasd (the Singing Detective) óf waardeloze shitfilms maakt (Disturbing Behavior), óf commerciele rommel maakt (Batman Begins). Jammer, en het begon nog wel zo goed met the Ice Storm en Go.
    Ik vind Andie ook een heel leuk personage. Ondanks het feit dat ze 'niet helemaal goed' is, vinden mijn vader en ik haar toch het meest normale personage. Normaal: ze zeurt niet zoveel en ze denkt niet zoveel na dan andere personages, bijv. Dawson. En Audrey is ook echt gaaf!!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  10. #35

    Standaard

    seizoen 1 en 2 zijn heel netjes uitgezonden maar daarna werd het zo'n zooi met uitzenden dat ik er 'niet meer tegenkon' en gestopt ben met kijken!!! waarom is het voor net 5 zo moelijk alles op één avond in chronologische volgorde uit te zenden? daar kan ik dus echt kwaad om worden..
    Naar mijn mening is Dawsons Creek de leukste serie van de afgelopen jaren met de beste muziek.. echt super dat nieuw talent zoveel kans wordt gegeven!!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  11. #36

    Standaard

    Same here, ben na seizoen 2 toen het ineens niet meer op de woensdagavond werd uitgezonden totaal de weg kwijt geraakt..
    Wat ik er van vond, hmmz de enige serie die ik sinds jaren echt volgde, zegt wel genoeg I guess.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #37

    Standaard

    Het is vreselijk dat de serie niet op een normale manier wordt/werd uitgezonden. Ben echt gewoon te benieuwd of het laatste seizoen ooit wordt uitgezonden. Tip voor degenen die van de muziek houden: er zijn twee cd's uitgebracht met daarop enkele liedjes. Prachtige muziek!!!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Het is vreselijk dat de serie niet op een normale manier wordt/werd uitgezonden. Ben echt gewoon te benieuwd of het laatste seizoen ooit wordt uitgezonden. Tip voor degenen die van de muziek houden: er zijn twee cd's uitgebracht met daarop enkele liedjes. Prachtige muziek!!!
    Het kan nog mooier: op deze site kun je zelf je eigen cd samenstellen met muziek uit de serie!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hankey
    Ik ben ook fan geworden van katie holmes door de serie (zoals wel meer ).
    Ikke ook! Jammer dat ze tegenwoordig óf films maakt die niet in Nederland worden gerealeasd (the Singing Detective) óf waardeloze shitfilms maakt (Disturbing Behavior), óf commerciele rommel maakt (Batman Begins). Jammer, en het begon nog wel zo goed met the Ice Storm en Go.
    Dat is zeker waar, maar bijvoorbeeld the gift (niet alleen daarom ) en phonebooth vond ik dan wel weer goed dus ze kan het nog wel

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    seizoen 1 en 2 zijn heel netjes uitgezonden maar daarna werd het zo'n zooi met uitzenden dat ik er 'niet meer tegenkon' en gestopt ben met kijken!!! waarom is het voor net 5 zo moelijk alles op één avond in chronologische volgorde uit te zenden? daar kan ik dus echt kwaad om worden..
    Naar mijn mening is Dawsons Creek de leukste serie van de afgelopen jaren met de beste muziek.. echt super dat nieuw talent zoveel kans wordt gegeven!!
    volgens mij was dat ooit bij een aflevering in beeld! .... Zoiets van: "Er is op dit moment geen nieuwe afleveringen binnengekomen, dus zenden wij nu een herhaling uit". En dat was wel meerdere malen
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  16. #41

    Standaard

    Achterlijk!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  17. #42

    Standaard

    Goed nieuws voor de fans, S5 en S6 zullen in de loop van 2005 worden uitgebracht 8)

    Ik heb pas S1 t/m S4 aangeschaft en inmiddels afgekeken, vooral S3 en S4 heb ik veel afleveringen van gemist en het was erg tof om die nu alsnog te zien 8) Van S5 en S6 heb ik nog niks gezien en ben er heel benieuwd naar hoe het verder zal gaan.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Als je houdt van de volgende series: 24,Cold Feet,Twin Peaks, Cheers, All In The Family, Fresh Prince of Bell Air, Sopranos,Royle Family, Six Feet Under,Family Ties,Will and Grace, maar de pest hebt aan de volgende series: Friends(!), Nederlandse series (Goede Tijden Slechte Tijden, Goudkust,etc) soaps als The Bold and The Beautiful,As The World Turns,Greg and Dharma,Suddenly Susan zou ik Dawson Creek dan leuk vinden?
    Ik vind de boxen nog iets te prijzig om zomaar te kopen om de serie uit te proberen,maar ik houd bestwel van een rustige dramaserie dat gaat over vriendenkringen,mits het maar op een acceptabel niveau gebracht wordt en niet op een manier van "wat zijn we toch leuk"-> Friends.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Goed nieuws voor de fans, S5 en S6 zullen in de loop van 2005 worden uitgebracht 8)

    Ik heb pas S1 t/m S4 aangeschaft en inmiddels afgekeken, vooral S3 en S4 heb ik veel afleveringen van gemist en het was erg tof om die nu alsnog te zien 8) Van S5 en S6 heb ik nog niks gezien en ben er heel benieuwd naar hoe het verder zal gaan.
    Goed nieuws!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Als je houdt van de volgende series: 24,Cold Feet,Twin Peaks, Cheers, All In The Family, Fresh Prince of Bell Air, Sopranos,Royle Family, Six Feet Under,Family Ties,Will and Grace, maar de pest hebt aan de volgende series: Friends(!), Nederlandse series (Goede Tijden Slechte Tijden, Goudkust,etc) soaps als The Bold and The Beautiful,As The World Turns,Greg and Dharma,Suddenly Susan zou ik Dawson Creek dan leuk vinden?
    Ik vind de boxen nog iets te prijzig om zomaar te kopen om de serie uit te proberen,maar ik houd bestwel van een rustige dramaserie dat gaat over vriendenkringen,mits het maar op een acceptabel niveau gebracht wordt en niet op een manier van "wat zijn we toch leuk"-> Friends.
    Wat mij altijd in het bijzonder heeft aangesproken aan de serie is dat ik me vanaf de pilot al betrokken voelde in het leven van de groep vrienden. Bij elke personage herken je wel iets van jezelf of ze maken dingen mee die jij zomaar ook eens meegemaakt kan hebben. Het is mooi om te zien hoe ze omgaan met de problemen, teleurstellingen, verdriet en vreugde in hun leven. Ze leren ervan, ze leren zichzelf kennen en worden naarmate de serie vordert steeds meer bewust van wat ze eigenlijk willen. Je moet absoluut geen komedie verwachten maar meer een (melancholische) coming of age dramaserie waar je je al gauw in thuis voelt :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  21. #46

    Standaard

    Ware woorden. De toegevoegde waarde van Dawson's Creek is, net als bij Baantjer, de gastpersonages, bijvoorbeeld nu in seizoen 4 Drue en Mr. Brooks. Ze zijn misschien niet altijd even sympathiek, maar de hoofdpersonages reageren op hun waardoor het soms wat pittiger wordt. Wat ik ook leuk vindt is dat de serie zichzelf niet al te serieus neemt soms.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  22. #47

    Standaard

    @ Wizz-Art en Maarten: ik heb een paar titels aangegeven wat ik zoal leuk vind, maar zal ik het niet truttig vinden of zo? Ik ben redelijk geïnteresseerd in deze serie, en ik hou zeker van wat serieuze drama met een vleugje humor (zoals Six Feet Under) dus ik denk dat ik gewoon maar eens seizoen moet gaan kopen. Trowuens de FRS-site geeft aan: Dawson Creek zonder vermelding van seizoen één voor 12,50,maar wel het plaatje van seizoen één. Verder vermeldt FRS DC ook met seizoen één voor een hogere prijs 27,99 euro,maar zonder plaatje,dus ik wordt er niet echt wijzer van.

  23. #48

    Standaard

    DC is zeker drama met een vleugje humor, maar het is natuurlijk wel een tienerserie, zij het volwassener, dus niet vergelijkbaar met Six Feet Under. Noem anders een paar films in dit genre?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  24. #49

    Standaard

    )
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    @ Wizz-Art en Maarten: ik heb een paar titels aangegeven wat ik zoal leuk vind, maar zal ik het niet truttig vinden of zo? Ik ben redelijk geïnteresseerd in deze serie, en ik hou zeker van wat serieuze drama met een vleugje humor (zoals Six Feet Under) dus ik denk dat ik gewoon maar eens seizoen moet gaan kopen. Trowuens de FRS-site geeft aan: Dawson Creek zonder vermelding van seizoen één voor 12,50,maar wel het plaatje van seizoen één. Verder vermeldt FRS DC ook met seizoen één voor een hogere prijs 27,99 euro,maar zonder plaatje,dus ik wordt er niet echt wijzer van.
    Heb je een Van Leest klantenkaart? Ik heb daar voor nog geen 45Euro S1 en S2 gekocht dan heb je meer dan 20 uur aan DC 8)

    Of je het truttig gaat vinden.. ik denk van niet, het is niet standaard zoetsappig, ja er zit soms wel een moraal in dat overigens niet storend en opdringerig overkomt maar ook keuzes die worden gemaakt die jij of ik helemaal niet zouden maken. De muziek in de serie is geweldig overigens! Ik ken Six Feet Under weer niet (is mij te duur S2 kost bv 90euro )
    Wat ik wel kan zeggen is dat ik in 9dagen tijd zo hooked was dat ik S1 t/m S4 heb afgekeken..de serie heeft ook geen cliffhangers zoals veel andere series wel hebben..dat heeft het ook niet nodig je wilt toch wel blijven kijken :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  25. #50

    Standaard

    @ Maarten en Wizz-Art, bedankt voor de info. Als ik seizoen 1 voor 20 euro of minder zie dan koop ik het waarschijnlijk(ik heb trouwens een Van Leest kaart.)
    Over tienerseries,films.Ik hou ook van The Wonder Years (al een tijdje terug) en films zoals Ghost World,Clueless. Wie weet voegt DC er iets aan toe voor mij, ben benieuwd.

Pagina 2 van 38 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •