Pagina 34 van 38 EersteEerste ... 24303132333435363738 LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 947 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    [quote="Redbulletje"]Seizoen 6 was goed! Vooral de slotaflevering die goed wat drama had.

    Ben erg benieuwd naar het einde... maar voorlopig nog anderhalf seizoen te gaan....

    Even een ander vraagje. Klopt het dat de acteur die Jack speelt (Kerr Smith?) tussen seizoen 4 en 5 wat "plastische chirurgie" heeft laten uitvoeren? Volgens mij zitten er veel minder pigmentvlekken in zijn gezicht dan voorheen... Bovendien ziet hij veel bruiner, maar daar heeft hij geen chirurg voor nodig

    Audrey begint trouwens steeds leuker te worden. Vond haar eerst een tutje, maar ze ontwikkelt zich leuk.

    Wel bijzonder trouwens dat Grams van [spoiler:8007534671] de verkoop van haar huis in Capeside zo'n kast van een huis in Boston kan kopen en dan ook nog geld overhoudt om de studie van Jennifer te betalen[/spoiler:8007534671]

  2. #827

    Standaard

    Kan het niet zijn dat [spoiler:afcd4d6933] de ouders van Jen bijgedragen hebben? En wie weet hoeveel zo'n mooi oud huis aan de kreek opbrengt.[/spoiler:afcd4d6933]

    Gister trouwens aflevering 2 van seizoen 3 gekeken. Ik kijk niet zoals Cyrus en anderen op volgorde: ik heb meer dingen te doen, en soms heb ik een bui voor een bepaalde aflevering. Gister had ik dus een bui voor de aflevering waarin:
    [spoiler:afcd4d6933] - Eve en Dawson achter het scherm sex willen hebben
    - Pacey erachter komt dat Andie vreemd is gegaan
    - Jack bij het footballteam komt
    - Henry verliefd wordt op Jen
    - Jack's vader vraagt of hij wil thuiskomen: hij weigert dat [/spoiler:afcd4d6933]

    Nogmaals: hoe leuk ik Andie vroeger vond, zo stom vind ik haar nu. En die Henry heb ik altijd al een *** gevonden.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  3. #828

    Standaard

    Henry is alleen cool [spoiler:eadb8afe76]wanneer hij gitaar speelt op dat festival in Capeside, dat is echt een vet mooie scene.[/spoiler:eadb8afe76]
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  4. #829

    Standaard

    Ik vind Andie en Henry ook niet zulke interessante personages..

    Vind Grams daarentegen wel weer geweldig, vooral in de latere seizoenen 8)
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ik vind Andie en Henry ook niet zulke interessante personages..

    Vind Grams daarentegen wel weer geweldig, vooral in de latere seizoenen 8)
    Grams werd inderdaad leuk in de latere seizoen, zeg maar vanaf het moment dat Jack daar in huis kwam. Of het moment dat Drue daar bleef slapen en dat Grams hem vroeg om te helpen met inpakken

    Henry was een watje en Andie werd later (voordat ze de serie uitging) irritant, door haar steberige gedoe en haar rare maniertjes
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  6. #831

    Standaard

    Vond het trouwens raar dat Andie zomaar een half jaar weg kon vanuit het laatste highschool jaar. Is dat iets typisch Amerikaans? 'k Zie dat hier nog niet gebeuren dat iemand het laatste half jaar van z'n HAVO of VWO niet meer hoeft te komen en geen examens meer hoeft te doen.

  7. #832

    Standaard

    Nu je het zegt: is inderdaad erg raar. Maar het zou dan te ingewikkeld zijn geworden met verhaallijnen en locaties.
    Ik ben trouwens van plan om langzaamaan seizoen 3 in zn geheel opnieuw te gaan bekijken.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  8. #833

    Standaard

    Ze hadden ook geen verhaallijn meer voor Andie, dus ik denk dat ze hebben gedaan alsof zij een goede student was (volgens mij heeft ze haar examens toen eerder gedaan) en dat ze ook vanwege haar ziekte een soort van sabbatical hebben gegeven
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  9. #834

    Standaard

    Volgens mij had ze genoeg studiepunten om er een tijdje tussenuit te kunnen, en later haar examens etc. te kunnen maken. Zal wel weer iets Amerikaans zijn ofzo. Ik vond 't wel jammer dat ze niet in de serie bleef, ik vond het wel een leuk personage. Pacey is zo aardig tegen d'r altijd.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Volgens mij had ze genoeg studiepunten om er een tijdje tussenuit te kunnen, en later haar examens etc. te kunnen maken. Zal wel weer iets Amerikaans zijn ofzo. Ik vond 't wel jammer dat ze niet in de serie bleef, ik vond het wel een leuk personage. Pacey is zo aardig tegen d'r altijd.
    Cyrus, jij had de serie toch al afgekeken?? [spoiler:6617a8dc8c]Volgens mij als zij vertelt dat ze vreemd is gegaan is hij niet meer zo aardig :P [/spoiler:6617a8dc8c]
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  11. #836

    Standaard

    Hehe nee oke, maar da's nogal logisch.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  12. #837

    Standaard

    Ik ben nu eindelijk beland bij de helft van seizoen 4, veel mensen waarschuwden mij dat dit seizoen het begin was van een neergaande spiraal in de serie Dawson. Maar tot nu toe vind ik dat de serie er juist op vooruit is gegaan, de karakters zijn eindelijk een tikkeltje volwassener geworden, het verhaal begint zich ook steeds beter en meer te ontwikkelen. Veel mensen ervaren met name het volwassener worden van de karakters als een negatieve ontwikkeling maar ik vind het echt een verademing voor deze serie en ik hoop dat deze trend zich in seizoen 5 & 6 doorzet.

    Favoriete karakters tot nu toe zijn: Dawson, Joey, Jen en Pacey. Slechtste karakter is toch wel die zeikert Andy, ik erger me gewoon voortdurend aan haar. Dat streberige gedrag en die arrogante 'Know it all' houding is zeer vervelend en ik blij dat ze eindelijk het toneel van seizoen 4 heeft verlaten. Ik hoop dat dit in seizoen 5 & 6 zo blijft.

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Strife
    Favoriete karakters tot nu toe zijn: Dawson, Joey, Jen en Pacey.
    Zou ook wel een beetje balen zijn als je die allemaal niet leuk vond, want die zijn van het begin tot het eind de 4 hoofdrolspelers
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  14. #839

    Standaard

    Whahah :P
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  15. #840

    Standaard

    Jen is alleen stom in seizoen 2.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  16. #841

    Standaard

    Ja, ik vind haar ook het minst leuk in seizoen 2.. vind dan we haar haren erg leuk zitten, dat korte staat haar goed..
    Maar de krullen die ze in seizoen 5 heeft zijn ook wel leuk.. vond het kapsel uit seizoen 6 dan weer niks.. met die grote platte pony enzo..

    Ik ga trouwens over een uurtje richting Schiphol, lekker op vakantie voor 8 dagen, dus tot later 8)
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  17. #842

    Standaard

    ik ben verdrietig.............. Gretchen gaat weer studeren

    Ik vond de afleveringen met haar elke keer weer een extra feestje.

    Ook de finale van seizoen 4 zit erop, mooi einde

    op naar seizoen 5
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #843

    Standaard

    Ik vond persoonlijk Gretchen niet veel aan het verhaal toevoegen.

    Ben ook weer voor de 2e keer begonnen met het kijken van de hele serie, en heb net disc 1 van seizoen 4 weer gehad.. het blijft erg leuk! Al spoel ik sommige langdradige stukken wel eens door, en de leuken kijken ik extra goed natuurlijk
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  19. #844

    Standaard

    Ik denk dat ik met kerst weer opnieuw ga beginnen.
    Vond zelf de twee laatste seizoenen behoorlijk sterk.
    Waarschijnlijk omdat Dawson zelf, voor mijn gevoel een steeds kleinere rol ging spelen. En ik vind hem het minst interessant.
    Joey is ook veel fijner zonder Dawson in de buurt.

    Katie Holmes is overigens de enige die in ELKE aflevering speelt.
    Lievelingsseizoen van mij zou seizoen 4 zijn, denk ik.
    Ik ben namelijk een pacey-joey voorstander.

    Lievelingskarakter: Grams. En Pacey (omdat ik me het meest met hem kan vergelijken).

    Lievelingsaflevering: Appetite For Destruction uit Seizoen 5.
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #845

    Standaard

    Ben zelf alweer op disc 5 van Seizoen 3 beland. [spoiler:953222bd5e]Waarin Joey het opneemt tegen het systeem vanwege het ontslag van Principal Green.[/spoiler:953222bd5e]
    Blijft een geweldige die voor de 3e keer nog steeds net zo goed is.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  21. #846

    Standaard

    Ohh, dan heb ik je al aardig ingehaald

    In het tijdschrift 'Stars' staat deze maand een artikel over de acteurs uit DC en wat ze momenteel doen of wat er van hen 'geworden' is.. is wel grappig.. en daar staat idd ook in dat Katie de enige is die in ALLE afleveringen heeft meegespeelt..!
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  22. #847

    Standaard

    Dat laatste staat ook bij de trivia om imdb.com
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  23. #848

    Standaard

    Tja, die site is nou niet bepaald DE site, waar ik iedere dag op zou kijken ofzo.. Maar het was wel een leuk feitje..
    Ben alweer bijna klaar met seizoen 5! Gaat snel!
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  24. #849

    Standaard

    ik heb nu alle seizoen uuh een aantal keer gezien laten we het daar op houden nu weet ik niet wat op het moment nog spoilers zijn aangezien de series al een poos is afgelopen maar voor alle zekerheid [spoiler:b7fbf7de5b] wat vonden jullie van Joey met de professor??? reeel dat ze zo 'uitelkaar' zijn gegaan... waren jullie net zo happy met het eind als ik dat Joey met Pacey eindigt??? ik vond Andy wel een leuk karakter ok wel streberig maar wel grappig in tegenstelling tot veel andere hier maar ok wel minder zeg van Jen maar wel erg mooi.... zoveel meer dingen te posten maar ik weet niet hoever iedereen is in de seizoen voordat ik 100x dingen ga zeggen.. [/spoiler:b7fbf7de5b] als er niks meer onder spoilers hoeft te staan laat het weten

  25. #850

    Standaard

    Altijd spoilers gebruiken bij dat soort dingen.. want er kunnen ook altijd mensen komen kijken op deze site die nog vrijwel niets hebben gezien, maar het misschien toch willen gaan kijken..!

    [spoiler:d83de9ebc9]Joey en de professor vond ik raar uit elkaar gaan.. Hij deed vooral heel vreemd toen Joey niet eens mocht uitleggen waarom ze die ene nacht niet terug was gekomen (toen ze dus beroofd was). Maar hij was ook wel een beetje arrogant!
    En ik vond het jammer dat die ene professor niet even met Jack had gezoend, dat had helemaal zijn vermoedens over zijn seksualiteit bevestigd Hij wilde het geloof ik ook wel, maar Jack liep ervoor weg..[/spoiler:d83de9ebc9]
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

Pagina 34 van 38 EersteEerste ... 24303132333435363738 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •