Pagina 5 van 38 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 947 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Dat overdreven romantische vind ik wel meevallen...t is namelijk niet zoetsappig of klef in beeld gebracht, maar gewoon met een heel goed gevoel voor camerawerk en art direction.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  2. #102

    Standaard


    Ik heb net ontdekt dat het 6e deel op 12 december uitkomt in Nederland!!
    Goeie zaak!ik ben ook echt een ziekelijke dawson fan en heb alle seizoen (behalve 6) al zo'n 30 keer gezien! Mijn favoafleveringen...Zo'n beetje allemaal. Ik ben wel iets minder enthousiast over S4! S@ S3 en S5 zijn echt de leukste!

    En I love Joey
    Not a minute more or less than as long as it takes (pacey tegen Joey)

  3. #103

    Standaard

    Vandaar Katie als nickname? :wink:
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  4. #104

    Standaard

    Ja idd... ...leuk toch??!!
    Ik vind haar echt geweldig! En ik ben blij voor Tom Cruise dat hij zo'n wereldmeid aan zijn zijde heeft!
    Not a minute more or less than as long as it takes (pacey tegen Joey)

  5. #105

    Standaard

    Katie Holmes is inderdaad erg leuk. :wink:
    Ze kan goed acteren, ziet er knap uit, niet zo verwaand als sommige andere Hollywood-sterren. Ik vind dan ook dat ze echt veel meer gezien mag worden in films. Niet in series, want dan vergelijk je d'r altijd met Joey, en da's fout. Maar ze zit bijvoorbeeld in Batman Begins, en da's een goed punt.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  6. #106

    Standaard

    Dankzij dit forum bedacht ik me weer hoe leuk ik het vond, vandaar dat ik bijna alle seizoenen maar heb besteld

  7. #107

    Standaard

    Mensen die zouden intresse hebben

    Ik heb Dawson's Creek seizoen 1 & 2 te koop op DVD, zend een PB als je geintresseerd bent.
    BD (1243) What i Watch

  8. #108

    Standaard

    Heb het geprobeerd met deze serie, maar is niets voor mij. Vind het een beetje "over the top" en kwam een beetje kinderachtig over. Dat zal misschien nog wel veranderen in de andere seizoenen, ik heb seizoen 1 niet afgekeken. Heb seizoen 1 inmiddels al verkocht. Vind jammer dat ik het niet leuk vind, maar gelukkig zijn er nog genoeg andere series die ik wel leuk vind.

  9. #109

    Standaard

    Ik vind het juist niet kinderachtig. In ieder geval hun woordenschat niet, en de manier van denken en doen etc. Misschien omdat het over tieners gaat dat het wat kinderachtig overkomt. Misschien ben je al te oud. :wink:
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  10. #110

    Standaard

    Dat is juist het mooie van DC: het doet niet zoetsappig aan en heeft geen overdreven felle blije kleuren e.d. Er wordt juist heel veel aandacht besteed aan een mooi productie-ontwerp. Ook geen bordkartonnen sets, das ook een voordeel.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  11. #111

    Standaard

    Ik heb net DC seizoen 5 afgerond. Wel leuk, alleen jammer dat [spoiler:17200b3b84]het zo vaag eindigt. Nu zijn Joey en Dawson toch weer samen, waarom nou?[/spoiler:17200b3b84].

    Weet iemand al iets meer over seizoen 6? Dat is het laatste toch?
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  12. #112

    Standaard

    Ik had ff een vraagje..

    Weet iemand hoe de titelsong heet van seizoen 4?

  13. #113

    Standaard

    Jann Arden - Run Like Mad (1:15)
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  14. #114

    Standaard

    Iemand intresse in seizoen 1 & 2 van Dawson's Creek ? Ik heb ze te koop intresse stuur dan een PM
    BD (1243) What i Watch

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Jann Arden - Run Like Mad (1:15)
    Heeeeel erg bedankt

  16. #116

    Standaard

    seizoen 6 komt uit op 18 december(volgens de free record shop).

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tuin86
    seizoen 6 komt uit op 18 december(volgens de free record shop).
    Tof! Ik had een brief geschreven naar Columbia en die schreven dat er nog geen definitieve datum bekend was, maar nu dus blijkbaar wel. Mooi!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  18. #118

    Standaard

    Ben eigenlijk voor het eerst op deze site en vind het echt cool om te zien hoeveel DC fans er eigenlijk zijn.
    Als ik in mijn omgeving vertel dat ik alle boxen heb van DC, wordt ik maar een beetje lacherig aangekeken.

    Ik zit (net als jullie) met smart te wachten op seizoen 6. Op tv was ik halverwege siezoen 4 afgehaakt, omdat ze het op onmogelijke tijden gingen uitzenden. Maar nu alles op dvd uit is gekomen, kan ik niet wachten.

    Ik heb trouwens seizoen 5 per ongeluk dubbel gekocht, dus ik heb er nog 1 helemaal in de verpakking liggen thuis. Dus mocht je interesse hebben, laat het ff weten.

    Ik hoop dat jullie gelijk hebben dat seizoen 6 dit jaar nog uitkomt!

  19. #119

    Standaard

    Het is geloof ik al een jaar geleden ofzo bevestigd dat alle seizoenen voor het eind van 2005 uit zouden komen.

    En waarschijnlijk zal er eind dit jaar of ergens volgend jaar ook nog wel een box uitkomen met alle seizoenen erin. En misschien dat ze er dan wel wat extra's bij kunnen doen...heel opeens, natuurlijk.
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #120

    Standaard

    Heeft iemand al ergens een pre-order van seizoen 6 gezien? Hij komt over een maand al uit, maar hij is nog nergens te bestellen

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tuin86
    Heeft iemand al ergens een pre-order van seizoen 6 gezien? Hij komt over een maand al uit, maar hij is nog nergens te bestellen
    Vind het ook vreemd dat ik er nog niets van play.com heb zien staan.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  22. #122

    Standaard

    Er is zelfs nog geen link van op de DC site.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  23. #123

    Standaard

    Hij staat wel nog steeds op de release lijst van de Free Record Shop op 18 december

  24. #124

    Standaard

    30 januari 2006.

    De coverart is ook al bekend. Maar ik geloof niet dat je plaatsjes van dvdanswers kan halen. MAAR...kga het toch even proberen.



    Wederom oud fotomateriaal van enkele castleden gemengd met later fotomateriaal. Je kan bijvoorbeeld duidelijk zien dat die Pacey en Jen oudere foto's zijn. Weird.
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #125

    Standaard

    Op dvd-home staat hij nog steeds op 18 december. Zou hij misschien in Engeland uitkomen op deze datum?

Pagina 5 van 38 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •