Pagina 1 van 33 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 802 worden weergegeven.

Discussie: Lord of the Rings

  1. #1

    Standaard Lord of the Rings

    Vandaag de "Preview" binnengekregen, je weet wel dat biosblaadje, en daar stond te lezen dat de dvd van deze film uitgebreid wordt met "bloederige scenes" die niet geschikt waren voor de biosfilm!!!
    Uitgekookt; zo weten ze dat veel mensen de dvd gaan kopen omdat ze de complete/ongecensureerde film willen hebben!!!
    Alhoewel...beetje filmliefhebber zit sowieso met smart op deze film te wachten....
    Ik ben zooooo benieuwd!!!

  2. #2

    Standaard

    Al valt die film gigantisch tegen, het blijft nostalgie , binnenkort te bewonderen in mijn collectie, wat een geld zoiets wel niet kost allemaal om te kopen

  3. #3

    Standaard Re: Lord of the Rings

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Vandaag de "Preview" binnengekregen, je weet wel dat biosblaadje, en daar stond te lezen dat de dvd van deze film uitgebreid wordt met "bloederige scenes" die niet geschikt waren voor de biosfilm!!!
    Yeah... hoe meer bloed, des te meer vreugde!! Of was het nou meer zielen meer vreugde?

    Maja, ben benieuwd wat er dan voor extra scenes aan toegevoegd gaan worden?!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaceWolve
    Al valt die film gigantisch tegen, het blijft nostalgie , binnenkort te bewonderen in mijn collectie, wat een geld zoiets wel niet kost allemaal om te kopen
    Van wat ik allemaal gezien en gelezen heb vanaf het begin, weet ik zeker dat deze film mij in ieder geval niet zal tegenvallen

  5. #5

    Standaard

    Ruik ik hier Oscars??

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  6. #6

    Standaard Re: Lord of the Rings

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    daar stond te lezen dat de dvd van deze film uitgebreid wordt met "bloederige scenes" die niet geschikt waren voor de biosfilm!!!
    Yeah!!

    Nog snel even het boek uitlezen, ik ben al op de helft!

  7. #7

    Standaard

    Ga de film morgen kijken, zal jullie iets laten weten wat ik er van vond...

  8. #8

    Standaard Re: Re: Lord of the Rings

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika

    Nog snel even het boek uitlezen, ik ben al op de helft!
    Dus ze bestaan nog echt...mensen die het boek niet hebben gelezen?

  9. #9

    Standaard Re: Re: Re: Lord of the Rings

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AoG
    Dus ze bestaan nog echt...mensen die het boek niet hebben gelezen?
    Ik heb LOTR al een paar jaar in huis. Ooit begonnen met lezen, maar door omstandigheden het boek niet verder kunnen lezen.
    Maar nu ben ik weer een poging aan het wagen, en ben al op de helft dus het gaat goed
    Het tweede deel is al besteld.

  10. #10

    Standaard

    LOTR,

    Nou ik moet zeggen ik heb 't boek ook nog niet gelezen (Maar dat ga ik zeker doen!)

    En wat ik tot nu toe over de film gehoord en gezien heb is toch echt heeeeeeel goed, ga volgende week denk ik ff naar de BIOS ff checken

    De Groeten.


    Mijn Profile
    StarTrader

  11. #11

    Standaard Re: Re: Re: Re: Lord of the Rings

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Ik heb LOTR al een paar jaar in huis. Ooit begonnen met lezen, maar door omstandigheden het boek niet verder kunnen lezen.
    Maar nu ben ik weer een poging aan het wagen, en ben al op de helft dus het gaat goed
    Het tweede deel is al besteld.
    Dat is heel mooi, voor mij is het nog 5 nachtjes slapen en dan zie ik mijn fantasie tot werkelijkheid komen. Dit is de beste gebeurtenis van dit jaar denk ik

  12. #12

    Standaard

    Ik heb de boeken ook nog niet gelezen. Ben wel ooit eens begonnen in The Hobbit, om alvast een beetje in te komen, maar dat is ook best even doorbijten hoor.
    Ik ben nu bezig met het lezen van een andere trilogie, namelijk de Myst-boeken:

    - The Book of Atrus
    - The Book of Ti´ana
    - The Book of D´ni
    (waar ik net in begonnen ben)

    Misschien een beetje off-topic, maar zijn er meer mensen die deze boeken hebben gelezen en misschien ook vinden dat dit best wel goede films zouden kunnen worden?!?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Misschien een beetje off-topic, maar zijn er meer mensen die deze boeken hebben gelezen en misschien ook vinden dat dit best wel goede films zouden kunnen worden?!?
    Nathan, volgens mij gaan die Fantasyboeken het helemaal worden in de filmwereld, dus er zal ongetwijfeld meer van dit genre worden verfilmd!
    En Marika...you go girl! Ik ben trots op je!!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Nathan, volgens mij gaan die Fantasyboeken het helemaal worden in de filmwereld, dus er zal ongetwijfeld meer van dit genre worden verfilmd!
    Laten we het hopen... er is zoveel goed materiaal te krijgen in Fantasy boeken... veel daarvan zouden prachtige films kunnen worden.
    Bijvoorbeeld ook de Dark Tower cyclus van Stephen King.... om maar wat te noemen...

  15. #15

    Standaard Gezien !!!

    Ik heb dus deze morgen de A.P. van LOTR gezien en ik moet zeggen wat een SUPER film!!! Echt een aanrader voor iedereen. Het is gewoon prachtig hoe de film de scenes uit het boek toont. Deze gaat echt de geschiedenis in.

    Effe ook een leuk DVDtje gekregen met de "Quest of the rings" (making of) en de trailer van LOTR en nog zo'n 15 andere titels.

  16. #16

    Standaard

    Deze film moet ik gewoon zien en in mijn dvd collectie hebben.
    Ik heb alleen niet de boeken gelezen maar dat maakt niet ui ik had er nog nooit van gehoord.

  17. #17

    Standaard

    Ik weet zeker dat wanneer je de film hebt gezien de boeken ook zal lezen, zoniet dan koop j e ze toch maar, want ze staan mooi in je kast

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Bijvoorbeeld ook de Dark Tower cyclus van Stephen King.... om maar wat te noemen...
    Inderdaad, had ik net willen zeggen
    Maar dan moet hij wel eerst klaar zijn met die serie boeken. Of zou de Donkere Toren nooit gevonden worden? Duurt wel lang voordat deel 5 uitkomt trouwens...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Duurt wel lang voordat deel 5 uitkomt trouwens...
    Ja, vind ik ook. Er staat wel een preview van deel 5 op de site www.stephenking.com
    Daar staat ook een klein bericht bij van Stephen, waarin hij onder andere de lezers een hart onder de riem steekt voor hun geduld.

    Je kunt ook direkt naar de preview van deel 5 van deze gave boekenserie door HIER te klikken.

    Ik wacht, net als de rest van de DT-fans in spanning af... misschien dat ik de tussentijd even benut om ze in het Engels te gaan lezen. En ik kan altijd nog Lord of the Rings gaan lezen natuurlijk als ik me verveel.

  20. #20

    Standaard Re: Re: Re: Lord of the Rings

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AoG


    Dus ze bestaan nog echt...mensen die het boek niet hebben gelezen?
    Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die uberhaupt boeken lezen

  21. #21

    Standaard

    Zoals een aantal van jullie waarschijnlijk in de thread "Films versus Boeken" hebben gezien, ben ik geen lezer. Maar... Het enthousiasme dat ik door de jaren heen rond deze verhalen bespeur, zijn voor mij reden genoeg om de film(s) erg graag te willen zien!!
    Ik ga de aankomende weken dus zeker naar de bios en me meteen al volop verheugen op de delen die de aankomende jaren gaan volgen...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Zoals een aantal van jullie waarschijnlijk in de thread "Films versus Boeken" hebben gezien, ben ik geen lezer.
    Ik ben ook geen lezer (van verhalen althans). Toch heb ik dit boek 2x gelezen (iedere keer wel 3 maanden over gedaan). Je zou het ook eens moeten lezen Alex

  23. #23

    Standaard

    Ik heb de drie delen thuis liggen, maar ik zat te twijfelen om het boek te gaan lezen vóórdat ik de film heb gezien. Misschien vind ik de film dan tegenvallen, of is het juist goed om de boeken vantevoren te lezen?

    Is het trouwens beter of nodig om eerst "De Hobbit" te lezen voordat ik aan de trilogie begin?
    "Get busy livin' or get busy dying"

  24. #24

    Standaard

    Er zijn inderdaad mensen die het boek nog niet gelezen hebben.
    Ben er zelf ook 1. Maar ben er aan begonnen, nog 1 hoofdstuk en deel 1 is uit net voor de release van de film.

    Ik was er aan begonnen en later hoorde ik dat de film er aan kwam, kan ik meteen zien hoeveel van het verhaal over is gebleven in de film, maar zover wat ik er over gelezen hebt zit dat wel goed. Zeker als ie bijna 3 uur duurt. Wordt weer een lange zit maar eentje waar ik het graag voor over hebt.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  25. #25

    Standaard

    Het is wel beter om de Hobbit eerst te lezen omdat dat de inleiding is van het verhaal, hier in lees je hoe Bilbo de ring krijgt.

    Heb zelf de Hobbit nog niet gelezen want ik wist niet dat het een inleiding op de trilogie was totdat een vriend zei dat het wel zo was, maar toen was ik al halverwege het boek en dan ga je niet opnieuw beginnen. Ik heb wel de Hobbit op divx gezien dus ik weet waar het overgaat. Alleen heb gehoord dat het boek wel spannend is.

    Het kan soms zijn dat als je eerst het boek leest en daarna de film 1 van de 2 kan tegenvallen. Je kan het boek beter vinden als de film of vice versa.

    Zelfde had ik met Jurassic Park 2, had eerst film gezien en pas dit jaar het boek gelezen en het einde van de film klopt voor geen meter met het boek, maar dat terzijde.

    In dit geval als je eerst het boek leest dan weet je waar de film overgaat en je kan het zien als een inleiding op de film zelf. Je weet immers waar het al over gaat en hoeft over sommige dingen niet zo hard te denken.

    Maar ja dat is mijn mening, er zijn vast mensen die er anders over denken.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

Pagina 1 van 33 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •