Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 105 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Volgens mij is het nep, want waarom zou Anakin als ie dood is er weer uit zien alsof ie jong is? Dan zou Kenobi er al Ewan Mcgregor (of zoiets) eruit moeten zien. Beetje onlogisch in mijn ogen omdat je geest er uit ziet zoals je op dat moment lijkt me...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Volgens mij is het nep, want waarom zou Anakin als ie dood is er weer uit zien alsof ie jong is? Dan zou Kenobi er al Ewan Mcgregor (of zoiets) eruit moeten zien. Beetje onlogisch in mijn ogen omdat je geest er uit ziet zoals je op dat moment lijkt me...
    Het enige wat ik kan verklaren is dat op dat moment in zijn leven hij voor het laatst nog aan de Light side of the Force verbonden was.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Volgens mij is het nep, want waarom zou Anakin als ie dood is er weer uit zien alsof ie jong is? Dan zou Kenobi er al Ewan Mcgregor (of zoiets) eruit moeten zien. Beetje onlogisch in mijn ogen omdat je geest er uit ziet zoals je op dat moment lijkt me...
    antwoord: Oil of Olaz; the formula that keeps Jedi's young!

    Kijk maar naar Yoda: 900 jaar en een rimpeltje daargelaten nog steeds vitaal (check zn duel met Count Dooku) 8)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Volgens mij is het nep, want waarom zou Anakin als ie dood is er weer uit zien alsof ie jong is? Dan zou Kenobi er al Ewan Mcgregor (of zoiets) eruit moeten zien. Beetje onlogisch in mijn ogen omdat je geest er uit ziet zoals je op dat moment lijkt me...
    Het enige wat ik kan verklaren is dat op dat moment in zijn leven hij voor het laatst nog aan de Light side of the Force verbonden was.
    Hmm zou kunnen, dat verklaart wel waarom Sjors dat nu pas veranderd omdat hij zoveel jaar geleden moeilijk die Hayden Christensen zijn hoofd erop kon zetten
    Wel zielig voor die ouwe knakker, die wordt gewoon even uit de film gewist haha

  5. #30

    Standaard

    Ik vind het maar een hoop gepruts. De film wordt er door al dat gesleutel echt niet beter op

  6. #31

    Standaard

    Het enige wat ik kan verklaren is dat op dat moment in zijn leven hij voor het laatst nog aan de Light side of the Force verbonden was.
    Het moment dat Anakin door zijn zoon verlost wordt van zijn Dark Side door hem niet te vermoorden en ze dat 'kleine gesprekje' hebben is Vader voor dat kleine moment terug bij de 'light side'. Ik zou het raar vinden als ze een jonge Anakin zouden invoegen, omdat hij op het einde van zijn leven weer terug is aan de jedi kant.

    Ze geven de verkoop van de DVD"s ook een schop ei de lucht door 'andere' versies op de DVD te zetten. Het breng reclame met zich mee en iedereen wil de 'nieuwe' versies van de films zien die ze al vaak gezien hebben.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Ik vind het maar een hoop gepruts. De film wordt er door al dat gesleutel echt niet beter op
    Ik denk dat het wel meevalt. Toen bekend werd dat Sjors de originele films zou aanpassen voor een SE uitgave werd er moord en brand geschreeuwd, maar het went al snel. Ook deze aanpassingen zullen wel snel wennen en sommige aanpassingen zien er wel beter uit. Ben in ieder geval blij dat de Jabba uit ANH gaan aanpassen, want die zag er niet uit.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Star_Fresh
    Het moment dat Anakin door zijn zoon verlost wordt van zijn Dark Side door hem niet te vermoorden en ze dat 'kleine gesprekje' hebben is Vader voor dat kleine moment terug bij de 'light side'. Ik zou het raar vinden als ze een jonge Anakin zouden invoegen, omdat hij op het einde van zijn leven weer terug is aan de jedi kant.
    Ik dus ook, daarom heb ik liever dat ze het shot gewoon zo laten. :wink:
    Nog even verder door en ze gaan Alec Guiness vervangen door digitaal verouderde Ewan McGregor.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Volgens mij is het nep, want waarom zou Anakin als ie dood is er weer uit zien alsof ie jong is? Dan zou Kenobi er al Ewan Mcgregor (of zoiets) eruit moeten zien. Beetje onlogisch in mijn ogen omdat je geest er uit ziet zoals je op dat moment lijkt me...
    Het enige wat ik kan verklaren is dat op dat moment in zijn leven hij voor het laatst nog aan de Light side of the Force verbonden was.
    Hmm zou kunnen, dat verklaart wel waarom Sjors dat nu pas veranderd omdat hij zoveel jaar geleden moeilijk die Hayden Christensen zijn hoofd erop kon zetten
    Wel zielig voor die ouwe knakker, die wordt gewoon even uit de film gewist haha
    Meer respect graag! :wink:
    Sebastian Shaw leeft niet meer; hij zal er weinig van merken....

  10. #35

    Standaard

    Weet je... Lucas kan met zijn kl**efilms doen wat hij wil...

    Maar ik garandeer je, als hij nog 1 maal de woorden film & kunst in één zin vernoemd vlieg ik persoonlijk naar hem toe om zijn kop dicht te slaan...

    Eigenlijk krijg ik op die manier zin om één of ander schilderij te laten verbouwen door mijn 3 jarige zoon..

    Kzal 'em in Amsterdam eens loslaten op de "nachtwacht"... met zijn alcoholstiften...

  11. #36

    Standaard

    Misschien komt er gewoon een optie in het menu van de dvds om GL's veranderingen uit danwel aan te zetten. :wink:

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    New:


    Old:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik heb er nog een:

    New:

    Old:
    EEN WARE SCHANDE
    Hoe is het mogelijk dat George Lucas de DVD's zo kan verpesten :x

  13. #38

    Standaard

    Die met Anakin die veranderd is, kan toch helemaal niet? Als Anakin doodgaat, is ie een jaar of 50, dan zie je er echt niet meer zo uit. Wordt het gezicht van Alec Guiness dan ook verandert in die van Ewan McGregor?
    Dus volgens mij is die bovenste nep.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #39

    Standaard

    Volgens het bericht van theDigitalBits dat ik eerder heb gepost zou t NIET nep zijn...maar nix is zeker totdat LucasFilm het bevestigd heeft.

    En er zal iig geen optie op de DVD komen om de aanpassingen weg te laten denk ik.

    Iedereen kan nu wel roepen dat de films er niet beter op worden, maar niemand heeft de nieuwe versies nog gezien!

    De versies zullen beter geluid dan ooit tevoren (Dolby:EX) hebben en ik verwacht ook beter beeld dan ooit tevoren.
    Even het positieve eruitlichten he!

    Ik kijk er iig naar uit; ook al is t misschien niet de versie van Return of the Jedi die ik in 1983 als 7 jarig manneke is de bioscoop zag.
    De film die mn liefde voor film/sci-fi/fantasy aanwakkerde.
    Als ik de originele of SE's wil zien heb ik de Laserdisc versies nog 8)

    Lucas heeft bij mij veel krediet; zonder hem immers ook geen THX, Indiana Jones, Willow, de geweldige Droids cartoons...

    Off-Topic: vandaag the StarWars Storybook uit 1987 kunnen bemachtigen; vol met foto's die niet digitaal zijn aangepast

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Volgens het bericht van theDigitalBits dat ik eerder heb gepost zou t NIET nep zijn...maar nix is zeker totdat LucasFilm het bevestigd heeft.

    En er zal iig geen optie op de DVD komen om de aanpassingen weg te laten denk ik.

    Iedereen kan nu wel roepen dat de films er niet beter op worden, maar niemand heeft de nieuwe versies nog gezien!
    Daar heb je een punt, de SE van SW die enkele jaren geleden uitkwamen vond ik zeer goed meevallen met uitzondering van Han Solo en Jabba The Hutt. Ik kan mij toch echt niet voorstellen, dat men alle scenes van Anakin in ROTJ zal aanpassen en vervangen door Ewan McGreggor. Die lijkt mij een onbegonnen werk

  16. #41

    Standaard

    Als de veranderingen waar blijken te zijn hou ik het bij m'n LD conversies.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Lucas heeft bij mij veel krediet; zonder hem immers ook geen THX
    THX 1138 zou ook op DVD komen, maar ik heb er niet veel meer over gehoord de laatste tijd. Ben ik ook wel beniewd naar.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Wat ik OOK vind is dat we zonder Lucas deze films nooit hadden gehad. Het is ZIJN film en ZIJN idee.

    Het is zijn bezit en van mij mag hij er mee doen wat hij wil. Als hij vind dat de films zo beter worden in zijn ogen dan heeft hij alle recht.
    Sluit ik me helemaal bij aan. Maar het blijft jammer dat we straks op DVD niet kunnen kiezen tussen de verschillende versies.
    Ik sluit me hier niet bij aan. De films zijn op een moment een soort cultureel erfgoed geworden.
    Als je in een huis woont dat op de monumentenlijst staat en dat huis is van jezelf, dan mag je nog niet vanalles gaan veranderen.

    Je moet eigenlijk kunnen kiezen, dan is het niet erg.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Lucas heeft bij mij veel krediet; zonder hem immers ook geen THX
    THX 1138 zou ook op DVD komen, maar ik heb er niet veel meer over gehoord de laatste tijd. Ben ik ook wel beniewd naar.
    ik bedoelde eigenlijk het THX systeem...maar goed; de film idd ook!
    En zonder Lucas geen ILM; en zonder ILM waren de blockbusters toch van een ander nivo geweest....

    die dingen vergeet men helaas maar al te vaak.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Ik kan mij toch echt niet voorstellen, dat men alle scenes van Anakin in ROTJ zal aanpassen en vervangen door Ewan McGreggor. Die lijkt mij een onbegonnen werk
    Dat zal ook niet gebeuren; McGregor speelt immers Obi-Wan.... :wink:

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Lucas heeft bij mij veel krediet; zonder hem immers ook geen THX
    THX 1138 zou ook op DVD komen, maar ik heb er niet veel meer over gehoord de laatste tijd. Ben ik ook wel beniewd naar.
    ik bedoelde eigenlijk het THX systeem...maar goed; de film idd ook!
    En zonder Lucas geen ILM; en zonder ILM waren de blockbusters toch van een ander nivo geweest....
    die dingen vergeet men helaas maar al te vaak.
    Klopt, en ILM heeft ook lang eenzaam aan de top gestaan op het gebied van sfx, maar de laatste jaren hebben ze toch zware concurrentie oa van WETA. Ik ben benieuwd hoe ze project 'Gollum' uit LotR weer kunnen overtreffen, want dat was toch weer een mijlpaal.
    Maar ILM is de grondlegger van de moderne sfx, dat ben ik wel met je eens.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Lucas heeft bij mij veel krediet; zonder hem immers ook geen THX
    THX 1138 zou ook op DVD komen, maar ik heb er niet veel meer over gehoord de laatste tijd. Ben ik ook wel beniewd naar.
    ik bedoelde eigenlijk het THX systeem...maar goed; de film idd ook!
    En zonder Lucas geen ILM; en zonder ILM waren de blockbusters toch van een ander nivo geweest....
    die dingen vergeet men helaas maar al te vaak.
    Klopt, en ILM heeft ook lang eenzaam aan de top gestaan op het gebied van sfx, maar de laatste jaren hebben ze toch zware concurrentie oa van WETA. Ik ben benieuwd hoe ze project 'Gollum' uit LotR weer kunnen overtreffen, want dat was toch weer een mijlpaal.
    Maar ILM is de grondlegger van de moderne sfx, dat ben ik wel met je eens.
    idd: een mijlpaal.
    Digitaal was LotR een hoogtepunt. Met name Gollum ja.
    Qua al t andere: Blue Screen, Stop motion, go-motion, miniaturen (technieken die men op blue screen na dan steeds minder toepast) blijft ILM toch toonaangevend.
    Ouwe rotten als Richard Edlund; Dennis Muren, Ken Ralston, Kit West, Phil Tippett, Jon Berg; dat zijn de ongekroonde helden.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Qua al t andere: Blue Screen, Stop motion, go-motion, miniaturen (technieken die men op blue screen na dan steeds minder toepast) blijft ILM toch toonaangevend.
    Ik vrees alleen dat Lucas die voor Ep. III niet meer gaat gebruiken, alles met blue- of greenscreen en CGI. Maar niet dat dat erg is. Zolang het maar realistisch blijft en wel in dienst blijft staan van het verhaal en niet andersom.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Qua al t andere: Blue Screen, Stop motion, go-motion, miniaturen (technieken die men op blue screen na dan steeds minder toepast) blijft ILM toch toonaangevend.
    Ik vrees alleen dat Lucas die voor Ep. III niet meer gaat gebruiken, alles met blue- of greenscreen en CGI. Maar niet dat dat erg is. Zolang het maar realistisch blijft en wel in dienst blijft staan van het verhaal en niet andersom.
    Klopt; Episode 3 is volledig bluescreen.
    In Ep.1 en 2 werd al geen gebruik meer gemaakt van Stop-Motion...

  25. #50

    Standaard

    Staat deze maand in de Amerikaanse GQ (denk ik) een interessant artikel over de grootheidswaanzin van de heer George Lucas ivm de 4de Indiana Jones film die blijkbaar afgeblazen is.... Deze man is gewoon ziek en heeft dringend psychische hulp nodig...

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •