Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 105 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LiveShowTrader
    Staat deze maand in de Amerikaanse GQ (denk ik) een interessant artikel over de grootheidswaanzin van de heer George Lucas ivm de 4de Indiana Jones film die blijkbaar afgeblazen is.... Deze man is gewoon ziek en heeft dringend psychische hulp nodig...
    meer respect graag!
    hierboven heb ik al mn argumenten al genoemd...

  2. #52

    Standaard

    Als het goed is komt THX-1138 binnenkort idd op dvd.

    Het shot met Anakin (Hayden), Obi-Wan & Yoda is waarschijnlijk fake, ik heb een grotere versie gezien en daarop kun je zien dat het hoofd van Hayden er op geplakt is en de rest van het lijf wel van Shaw is.
    Verder valt dan ook op dat het lijf (semi)transparant is en het hoofd niet.
    Wel werd er geopperd dat dit misschien wel bij LFL vandaan komt maar dat het was gebruikt om George Lucas een idee te geven hoe het er uiteindelijk uit zal komen te zien.
    Ook over de echtheid van het shot van Ian McDiarmid in ESB zijn de meningen verdeeld, het lijkt me wel een logische aanpassing.

    eerlijk gezegd verwacht ik wel enkele aanpassingen in de dvd versies van de originele trilogie al zullen die niet zo ingrijpend zijn als die op de SE's.

  3. #53

    Standaard

    Nog even over THX-1138:

    LucasFilm have announced that they will be releasing George Lucas' THX 1138 as a directors cut this fall, first in theaters and then on DVD.
    "We wanted to make a different kind of film, and I hope when audiences see it today, they will find it to be as intriguing as we envisioned," says Lucas. The film stars Robert Duvall, and is produced by Francis Ford Coppola and his revolutionary American Zoetrope studios.
    On September 14, Warner Home Video and American Zoetrope will make available The George Lucas Director's Cut DVD release. The Two-Disc Collector's Set features the film meticulously restored and a second disc filled with new and classic bonus material. For Star Wars fans, it's the perfect prelude to the Star Wars Trilogy DVD set due out on September 21.
    Preceding the DVD release, on September 10, a 20-city theatrical release of the film is planned, including Ann Arbor, MI; Austin, TX; Boston, MA; Chicago, IL; Los Angeles, CA; Minneapolis, MN; New York, NY; Philadelphia, PA; San Francisco, CA: Seattle, WA; Portland, OR, and others.



    Check voor meer info deze link:
    http://www.killermovies.com/t/thx113...cles/4022.html

  4. #54

    Standaard

    Toch blijf ik absoluut voorstander van de originele versie van de films.

    Volgens mij is George te veel doorgeschoten met al die nieuwe shots voor de oude trilogy. Wellicht bang dat de eerste film(s) de tand des tijds niet kan doorstaan en als oud of uit te tijd te worden aangemerkt? Ik begrijp George niet waarom hij alles zo wil aanpassen.... de films waren gewoon af en in die vorm perfect. Ongetwijfeld liep hij toen al met plannen voor de nieuwe films om zo het verschil tussen gebruikte technieken van alle films minder te maken. Ok, kan ik enigzins begrijpen. Alleen het resultaat? matig!! Hoe perfect het ook allemaal klinkt en er uit ziet; De nieuwste films kunnen niet in het daglicht staan van de originele trilogy. Ik vind ze de sfeer en impact missen, het is allemaal 'too much!!'.

    Neemt niet weg dat ik ook blij ben dat de "originele" Star Wars op dvd komt ongeacht de in mijn ogen foute edities. Hopelijk komt George tot inkeer en krijgen we ooit nog een soort back to the seventies edition; Star Wars - as you've seen it for the first time!!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #55

    Standaard

    Neemt evenzogoed niet weg dat het zijn produkt is.
    En dat niemand verplicht is om te gaan kijken.
    Dat iedereen dat vervolgens wel doet is natuurlijk zijn/haar fout/probleem. (streep weg naar keuze)

    Blijkbaar wil de beste man prefectie nastreven en is over een jaar of 10 de hele reeks aan een oppoets beurt toe.
    Weer een versie om op dvd ( of wat dan ook gebruikt wordt) te kwakken en wederom geld uit onze zakken te trekken.

    En dat geld trekken heeft hij bij mij al gedaan.
    Ik heb de originele en de Special edition nog op laserdisc staan
    en alleen daarvoor al gaat de LD niet weg.
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  6. #56

    Standaard

    Damn, wat een paniek.... ik hou t gewoon bij t nieuws van starwars.com, en daar staat alleen dat alles geremasterd word, dus hoogstwaarschijnlijk de SE uit '97 die net als Lucas zn andere topper, Indiana Jones, geremasterd word, zonder vernieuwende Special FX. Al hoewel hier de regiseur Spielberg was, heeft lucas bij indy toch t laatste woord gehad, en lucas is echt niet gek, die gaat geen filmen compleet vern**ken en op dvd gooien, daar heeft ie nieteens tijd voor man, hij is volop bezig met Episode 3.

  7. #57

    Standaard

    We moeten maar afwachten wat t zal worden. Iets eraan veranderen kan toch niet.
    Ik ben wel benieuwd of ze dat originele stukje van de Max Rebo band er weer in zullen zetten. het oude liedje was veel leuker + sommige stukjes zijn te kinderlijk. Ik spoel dat stukje altijd door terwijl de oude altijd zo leuk was.

    Hetzelfde geldt ook voor het oude ''YupYup'' liedje aan t eind van ROTJ. Geweldig liedje en het maakt het einde veel emotioneler.

    Kben zeer benieuwd wat t zal worden en hoeveel boxen er binnen 21 september en 10 jaar erna zullen uitkomen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ik ben wel benieuwd of ze dat originele stukje van de Max Rebo band er weer in zullen zetten. het oude liedje was veel leuker + sommige stukjes zijn te kinderlijk. Ik spoel dat stukje altijd door terwijl de oude altijd zo leuk was.

    Hetzelfde geldt ook voor het oude ''YupYup'' liedje aan t eind van ROTJ. Geweldig liedje en het maakt het einde veel emotioneler.
    the Max Rebo band met "Lapti Nek" (geschreven door de zoon van John Williams) was inderdaad veel beter dan "Jedi Rocks".

    Alleen de vernieuwde eindscene in RotJ vind ik weer wél beter dan "Yub Yub"
    Met name de muziek, maar ook het feit dat je de bevrijde planeten Tatooine, Bespin (Cloud City) en last but not least Coruscant (een planeet die we door de prequels betere hebben leren kennen) ziet

  9. #59

    Standaard

    Verklaring waarom we de geest van de jonge Anakin op t einde van RotJ te zien krijgen
    [spoiler:0a548088a2]
    During the attempt to save the badly-burned Anakin, he actually dies. Palpatine, frustrated after all the time and effort he’s put into recruiting and training Anakin so far, uses a dangerous Sith ritual to resurrect the fallen Jedi, and in the process, his own body is so ravaged by the Dark Side that it transforms him into the twisted, shriveled Emperor that we all remember from the Original Trilogy.


    Dit zou ook te maken moeten hebben met een foto die onlangs op internet verscheen. Deze zou uit de DVD editie van Return of the Jedi komen, hierin is de Robert Shaw-Anakin vervangen door de Hayden-Anakin.
    Dit zou zijn omdat de geestvorm die je te zien krijgt er hetzelfde uitziet als op het moment dat de persoon in kwestie overlijd. Voor Anakin is dat het moment dat hij zijn gevecht met Obi-Wan Kenobi verliest. Zie hieronder de zogenaamde foto.
    [/spoiler:0a548088a2]

  10. #60

    Standaard

    Dat zou wel logisch zijn denk ik...

  11. #61

    Standaard Menu schermen

    De menu schermen van Return of the Jedi zijn online verschenen.





    Kijk voor meer van deze schermen hier: http://boards.theforce.net/Classic_T.../14958333/p379

  12. #62

    Standaard

    De menu's zien er heel mooi uit. Geheel in de stijl van The Phantom Menace en Attack of the Clones. Nu weten we meteen dat het audiocommentaar Nederlands ondertiteld is.

  13. #63

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Ik kan niet meer wachten
    lol
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #66

    Standaard

    beste mensen,

    ik heb deze dvd... de derde uit de box in handen gekregen , en heb em bekeken ik moet jullie mededelen dat de veranderingen echt waar zijn ! en dat anakin's hoofd daadwerkelijk de jonge versie is ... helaas maar waar

    als jullie willen kan ik wat screenshots maken ?

  17. #67

    Standaard

    Voor de mensen die nog niet geloven

    http://owenward.pwp.blueyonder.co.uk...HOSTCHANGE.mov



    en er zijn nog 1001 diggen die veranderd zijn

    als jullie alles willen weeten hoor ik het wel :wink:

  18. #68

    Standaard

    Ach, het zij zo. Ben al lang blij met deze versie op dvd. Wie weet dat Lucas honger naar dollars hem alsnog doet besluiten de ware versie op dvd te zetten.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #69

    Standaard

    Gelukkig heb ik alle drie de delen 1 maal vluchtig gezien, dus zullen de aanpassingen aan mij voorbij gaan.


  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LiveShowTrader
    Weet je... Lucas kan met zijn kl**efilms doen wat hij wil...

    Maar ik garandeer je, als hij nog 1 maal de woorden film & kunst in één zin vernoemd vlieg ik persoonlijk naar hem toe om zijn kop dicht te slaan...

    Eigenlijk krijg ik op die manier zin om één of ander schilderij te laten verbouwen door mijn 3 jarige zoon..

    Kzal 'em in Amsterdam eens loslaten op de "nachtwacht"... met zijn alcoholstiften...
    Wanneer slaan ze jou kop es dicht en bekladen ze je daarna met stiften. Volgens mij ben jij zo'n type van in de 40, die elke zondag in het voetbalstadion zit om een lekker potje te knokken. En dan janken bij moeder de vrouw als je zelf es een paar klapjes hebt gekregen. Beetje meer respect kan ook wel he vriend!
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  21. #71

    Standaard

    Tja,

    Vind het wel jammer, maar om er nou een halszaak van te maken.

    Ik vind het wel een belediging voor Shaw

    Zo vind ik ook de schreeuw als Luke zich op Bespin laat vallen jammer, de hele Han Solo discussie in de bar op Tatooine jammer.

    MAAR! Daarentegen zijn de fx mooier, de steden voller en Jabba was nu terug zoals in Return of the Jedi.

    Al met al, wordt niet de film dermate veranderd dat het een andere film wordt.

    Overigens vond ik Palpatine al erg lijken op de Keizer in deel III dus was het niet echt nodig geweest als ze die ook veranderd hebben.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Verklaring waarom we de geest van de jonge Anakin op t einde van RotJ te zien krijgen
    [spoiler:1a296de43c]
    During the attempt to save the badly-burned Anakin, he actually dies. Palpatine, frustrated after all the time and effort he’s put into recruiting and training Anakin so far, uses a dangerous Sith ritual to resurrect the fallen Jedi, and in the process, his own body is so ravaged by the Dark Side that it transforms him into the twisted, shriveled Emperor that we all remember from the Original Trilogy.


    Dit zou ook te maken moeten hebben met een foto die onlangs op internet verscheen. Deze zou uit de DVD editie van Return of the Jedi komen, hierin is de Robert Shaw-Anakin vervangen door de Hayden-Anakin.
    Dit zou zijn omdat de geestvorm die je te zien krijgt er hetzelfde uitziet als op het moment dat de persoon in kwestie overlijd. Voor Anakin is dat het moment dat hij zijn gevecht met Obi-Wan Kenobi verliest. Zie hieronder de zogenaamde foto.
    [/spoiler:1a296de43c]
    Je moet alleen Robert Shaw in je spoiler veranderen in Sebastian Shaw.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #73

    Standaard

    Ik heb t filmpje van Hayden net gezien en ik vind t maar niets.
    Hij beweegt veels te vlug vind ik en hij kijkt amper in de richting van obi-wan en yoda. hmmm zonde . De Jabba ziet er zeker wel beter uit maar niet perfect naar mijn mening.

    Dont screw this up lucas

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Dont screw this up lucas
    I`m affraid he already did
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #75

    Standaard

    sommige dingen mogen niet veranderd worden, maarja Lucas blijft wel eigenaar van de films... alhoewel de fans eigenlijk de eigenaar zou moeten zijn
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •