Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 105 van 105 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    sommige dingen mogen niet veranderd worden, maarja Lucas blijft wel eigenaar van de films... alhoewel de fans eigenlijk de eigenaar zou moeten zijn
    wie is de fans? Sjaakie de fans? aandeelhouder? :wink:
    Lees: het normale klootjesvolk :wink:
    Die vinden dit een kinderfilm of zijn alleen fan als er een nieuwe film komt (1x in de 3 jaar)

    Kun je beter StarWarsfan zijn dan Feyenoord-fan; die hebben 1x in de 6-9 jaar wat te vieren (ik kon t niet laten...sorry... )

  2. #102

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    sommige dingen mogen niet veranderd worden, maarja Lucas blijft wel eigenaar van de films... alhoewel de fans eigenlijk de eigenaar zou moeten zijn
    wie is de fans? Sjaakie de fans? aandeelhouder? :wink:
    Lees: het normale klootjesvolk :wink:
    Die vinden dit een kinderfilm of zijn alleen fan als er een nieuwe film komt (1x in de 3 jaar)

    Kun je beter StarWarsfan zijn dan Feyenoord-fan; die hebben 1x in de 6-9 jaar wat te vieren (ik kon t niet laten...sorry... )
    Star Wars kinderachtig? Ja het verhaal is idd. kinderachtig, maar jeugdsentiment is een grote drijfveer achter het uitbrengen van dit soort films (en series zoals V en BSG), omdat er een zeer grote vraag naar is.

    Oja, PSV'ers Spooren niet

    FEYENOORD kampioen van 2004/2005 :wink:

  4. #104

    Standaard

    Tja wat zal ik er op zeggen. Persoonlijk vind ik dat ze de drie orriginele films ook orrigineel hadden moeten laten, maar als de veranderingen alleen maar verbeteringen zijn dan zouden ze er goed aan doen om twee versies op de DVD te zetten (de orriginele geremasterde en de versie die nu in september komt).
    Als nu blijkt dat er zoveel is veranderd dan hadden ze van mij ook direct de drie orriginele films opnieuw mogen maken, maar dat zal op dit forum wel op enig verzet stuiten .
    Daarnaast, maar dat heeft dan weer weinig met deze release te maken, zal het verschil tussen episode 3 en 4 ontzettend groot zijn en deze reeks nooit als 1 geheel gezien kan worden. Jammer, maar helaas, we moeten het er maar mee doen.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Als nu blijkt dat er zoveel is veranderd dan hadden ze van mij ook direct de drie orriginele films opnieuw mogen maken, maar dat zal op dit forum wel op enig verzet stuiten
    Inderdaad.
    Die trilogie is iets waar ik mee ben opgegroeid. Heb ook veel meer binding met die Episodes dan met de eerste drie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •