De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dr. Suess’ How The Grinch Stole Christmas! [DVD]

    Dr. Suess’ How The Grinch Stole Christmas! [DVD]

    Twee avonturen vol vreemde wezens, moeilijk uit te spreken verzen en vrolijke liederen, kortom twee vrolijk klassieke animaties speciaal voor Kerst.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hmm, ik kende deze tekenfilms niet, maar ik zit dan ook meer te wachten op Nederlandse toppertjes zoals "Als je begrijpt wat ik bedoel."

  3. #3

    Standaard

    De tekenfilm "How The Grinch Stole Christmas" heeft model gestaan voor de kortgeleden op DVD uitgekomen speelfilm met Jim Carrey... The Grinch.
    Dit, in combinatie met mijn voorliefde voor animaties, was voor mij reden genoeg om deze DVD te kopen.

    Inderdaad... Het beeld is door de filmgrain nogal onrustig.
    Nu heb ik het normaal niet zo op beeldruisfilters, maar na inschakelen van het Digital Noise Control (DNC) filter op mijn Loewe Xelos TV was het plaatje enorm 'strak en rustig'... Misschien dat ik dit filter toch maar eens wat vaker gebruik bij oude niet-gerestaureerde films

    Absoluut een leuke animatiefilm, al is hij misschien wat saai wanneer je The Grinch van Jim Carrey al gezien hebt... In dat geval is deze tekenfilm meer een soort getekende samenvatting...
    Maar goed... Daarna kun je dus verder zappen naar "Horton Hears A Who", over een olifant die als een soort dorpsgek wordt buitengesloten omdat hij praat met een levensvorm in een stofvlokje... Heeeeeeeerlijk van genoten!!

    Ook erg leuk voor de heeeele kleintjes, maar in dat geval is het wel een beetje jammer dat er geen nederlandse nasynchronisatie is...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •