Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 110 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Ik ben blij dat je erom kunt lachen ..... dat is meestal zo als je aan de andere kant staat . Verhitte reacties krijg je ook meestal als je iets oplegt waar mensen het niet eens mee zijn...
    Sorry hoor, maar ik vind dat je erg overdrijft. Ik snap echt niet wat het probleem is met deze regel. En dat ik "aan de andere kant" sta valt ook wel weer mee, want ik ben heel lang gewoon forumlid geweest en ik heb zelf vaak uitgesproken en creatieve avatars, maar wel altijd binnen de regels.

    En dat veel mensen het niet eens zouden zijn met het avatar-beleid merk ik niks van. Ik hoor ook veel reacties van leden die het juist fijn vinden dat het hier geen tweede FOK! forum wordt ofzo.

    Zoals ik boven al heb gepost: zie het niet als een beperking, maar juist als een uitdaging om creatief te zijn met je avatar. Gewoon een kwestie van het glas als half vol zien i.p.v. half leeg.

    Wil je blijven zitten in het negatieve denken over ons avatar-beleid ga gerust je gang, maar denk ook eens aan de mogelijkheden die je wél hebt.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    bla bla bla , bla bla bla

    Zoals ik boven al heb gepost: zie het niet als een beperking, maar juist als een uitdaging om creatief te zijn met je avatar. Gewoon een kwestie van het glas als half vol zien i.p.v. half leeg.

    Wil je blijven zitten in het negatieve denken over ons avatar-beleid ga gerust je gang, maar denk ook eens aan de mogelijkheden die je wél hebt.
    Was vast een errug leuk seminar van dhr. Ratelband . Leuke psychologie van de koude bodem 8) .

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    bla bla bla , bla bla bla

    Zoals ik boven al heb gepost: zie het niet als een beperking, maar juist als een uitdaging om creatief te zijn met je avatar. Gewoon een kwestie van het glas als half vol zien i.p.v. half leeg.

    Wil je blijven zitten in het negatieve denken over ons avatar-beleid ga gerust je gang, maar denk ook eens aan de mogelijkheden die je wél hebt.
    Was vast een errug leuk seminar van dhr. Ratelband . Leuke psychologie van de koude bodem 8) .
    Foei Peef!

    Maar ben het wel met je eens

    Krampachtige regeltjes hier altijd.

    Een ding kan ik ze meegeven: Ze doen goed hun best om het hier saai en georganiseerd te houden
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Krampachtige regeltjes hier altijd.

    Een ding kan ik ze meegeven: Ze doen goed hun best om het hier saai en georganiseerd te houden
    Was jij hier niet ooit geband Sjek? :wink:

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Krampachtige regeltjes hier altijd.

    Een ding kan ik ze meegeven: Ze doen goed hun best om het hier saai en georganiseerd te houden
    Was jij hier niet ooit geband Sjek? :wink:
    ssssssssssssssst :wink:

    Ik prefereer de term op non actief, of met verlof :wink:
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    mag mijn avatar optie weer aan?
    Maar natuurlijk. Bij deze geregeld.

  8. #58

    Standaard

    Buh.

    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Krampachtige regeltjes hier altijd.
    Een ding kan ik ze meegeven: Ze doen goed hun best om het hier saai en georganiseerd te houden
    Als het je hier niet bevalt dan ben je vrij om vooral niet meer te komen, zeker gezien de geschiedenis die we met jou hebben.
    Eric van Ballegoie

  10. #60

    Standaard

    Dit is mijn uiterste , wat ik van mijzelf wil prijsgeven op het Net.

    Maar dat zal dan nu niet meer genoeg zijn

    en dan heb ik ook nog eens een Nickname

    Strikt genomen pas ik dus niet op het nieuwere serieus dvd gerelateerde forum met mijn avatar.

    Ik vind het echt heeeeel erg jammer en ondanks de argumenten die ik gelezen heb heeeel onbegrijpelijk.

    geen gezicht bij het bericht van Starbuck dan maar, dat maakt het forum inderdaad een stuk persoonlijker.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Krampachtige regeltjes hier altijd.
    Een ding kan ik ze meegeven: Ze doen goed hun best om het hier saai en georganiseerd te houden
    Als het je hier niet bevalt dan ben je vrij om vooral niet meer te komen, zeker gezien de geschiedenis die we met jou hebben.
    Eric, zoals ik jullie al heb medegedeeld kom ik hier tegenwoordig vooral om de handelsfora door te kijken. Voor de rest post ik af en toe ergens anders.

    Ik merk echter dat sommige van de crew hier niet erg goed tegen kritiek kunnen. Als je geen kritiek wil, geef ons dan ook de optie niet hier te reageren. Anders niet zo moeilijk doen hoor :wink:
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Eric, zoals ik jullie al heb medegedeeld kom ik hier tegenwoordig vooral om de handelsfora door te kijken. Voor de rest post ik af en toe ergens anders.

    Ik merk echter dat sommige van de crew hier niet erg goed tegen kritiek kunnen. Als je geen kritiek wil, geef ons dan ook de optie niet hier te reageren. Anders niet zo moeilijk doen hoor :wink:
    Sjekkie, zoals je schrijft: alleen wat handelen hier en voor de rest je heil elders zoeken is de beste remedie tegen (post)frustraties .

  13. #63

    Standaard

    hahaha straks moet je nog echt een kopie paspoort gaan sturen ter controle Doorslaan! vind ik het. Maar hey, daarom heb ik ook geen avatar. En daarmee leg ik me neer bij het beleidt.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    ....DVD.nl is geen 'breezer-forum'....



  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BreezeR
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    ....DVD.nl is geen 'breezer-forum'....


    Dus binnenkort ben je geen senior member meer maar gebanned.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  16. #66
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Het is weer eens een storm in een glas water.
    Klopt volledig. Ook weet ik uit ervaring dat als er iets is waar mensen op een forum echt over in opstand komen dan zijn het wel de avatars. Heb zelf op RR.be na een tijdje ook de regel opgelegd dat je enkel avatars mocht hebben die in verband stonden met de stripfiguur. Het daaropvolgende scenario volgt eigenlijk mooi de loop van deze thread.

    Mij maakt het uiteindelijk niet uit wat je nou net hebt als avatar, het zegt sowieso wat over de persoon in kwestie. Eender wat er op staat. Persoonlijk vind ik niet dat het nodig is om op een druk bezochte site als DVD.nl mijn echte naam EN mijn echte gezicht ten toon te stellen.

    Toch nog één ding aan Eric : ik heb er toen die situatie zich op mijn forum voordeed ongeveer net hetzelfde uitgegooid als jij :
    Als het je hier niet bevalt dan ben je vrij om vooral niet meer te komen, zeker gezien de geschiedenis die we met jou hebben.
    Achteraf bekeken vond ik van mezelf dat wel niet kunnen ... maar ik begrijp best dat het op jouw systeem werkt dat mensen hier moeilijk over doen. Nuja ... sommige mensen werkt het op hun systeem dat dvd.nl moeilijk doet over een avatar.

    Omicron Persei 8 out

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BreezeR
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    ....DVD.nl is geen 'breezer-forum'....
    Haha.... mijn welgemeende excuses! Ik doelde uiteraard niet op jouw persoon, maar op het subcultuurtje dat zich voorziet van 0nl33sbar3 woorden en dergelijke.
    Eric van Ballegoie

  18. #68

    Standaard

    Ik vind het jammer.

    Straks krijg ik nog het idee dat dvd.nl haar bezoekers niet als gasten/klanten ziet maar de site voornamelijk in de lucht houdt voor hun eigen ego en omdat ze thuis niets te vertellen hebben...

  19. #69

    Standaard

    Dat zou dan gelijk verklaren waarom ze zo slecht tegen kritiek of opmerkingen kunnen

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BreezeR
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    ....DVD.nl is geen 'breezer-forum'....
    maar op het subcultuurtje dat zich voorziet van 0nl33sbar3 woorden en dergelijke.
    owww, je bedoelt " BrEeZ@h " :wink:
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edewolf
    Dat zou dan gelijk verklaren waarom ze zo slecht tegen kritiek of opmerkingen kunnen
    Net zoals een aantal leden er niet tegenkan dat wij in "ons huis" bepalen wat daar toelaatbaar is en wat niet?

    Ach ja... laat ik dit soort opmerkingen maar gewoon zien als een gemiste trap in de rug...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door edewolf
    Dat zou dan gelijk verklaren waarom ze zo slecht tegen kritiek of opmerkingen kunnen
    Net zoals een aantal leden er niet tegenkan dat wij in "ons huis" bepalen wat daar toelaatbaar is en wat niet?

    Ach ja... laat ik dit soort opmerkingen maar gewoon zien als een gemiste trap in de rug...
    Moet je alleen niet verwachten dat er nog evenveel mensen op visite komen Alex

    Maar goed, genoeg geklaagd....ik heb mijn knappe koppie toch niet geplaatst :wink:
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godbluff
    Het blijkt uit de reacties in elk geval de het grootste deel van de forumleden het er NIET mee eens is.
    Heb je iedereen hun mening gevraagd !?!?! :wink:
    Ben bezig maar dit is en blijft een verdomd populair forumpje...pfff
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  24. #74

    Standaard

    Wat een idiote regel. Als je je community wil dwarsbomen, moet je vooral de leden het recht ontnemen om zichzelf uit de drukken zoals zij zelf willen. Hier hebben jullie niet goed over nagedacht...

  25. #75

    Standaard

    Wat een drukte om niks zeg.....
    De heren van DVD.nl bedenken en maken de regels en daar moet je het mee doen. Ik denk trouwens dat de crew best tegen commentaar kan, maar dan wel steekhoudend. Argumenten dat de gastheren thuis niet te vertellen hebben raakt kant noch wal...

    Wij, als gasten, weten niet wat er achter de schermen van DVD.nl gebeurt en dat is maar goed ook, daar ben je gast voor. Maar om het iedereen naar de zin te maken moeten gasten zich aan bepaalde regels houden, dat is overal zo. Wij worden keurig op onze wenken bediend door de dames en heren van deze site, met onder andere af en toe een nieuwsbericht en recenties. Daarbij wordt ons de perfecte mogelijkheid geboden om met elkaar te bomen over DVD en alles wat daar mee te maken heeft. Verder kunnen wij onze overtollige schijfjes ruilen of verkopen aan een andere liefhebber opdat wij zeker weten dat het afgedankte schijfje weer een warm onderkomen zal vinden bij een andere liefhebber. En dit alles kost ons niets !

    Moeten we dan nog gaan zeuren over wat regeltjes ?

    HC

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •