Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 47 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kill Bill speciale MM uitvoering.

    Ik ben vanochtend als een van de eersten naar de MM geweest om de speciale uitgave van Kill Bill op te halen. Er lagen ongeveer 30-40 stuks speciale editie.

    dit is de link naar een plaatje:
    http://www.mediamarkt.nl/

    ik heb 1 exemplaar extra meegenomen voor degene(collector) die niet in de buurt van een MM woont en toch graag een exemplaar wil hebben.

    Het volgende is verschillend ten opzichte van de normale uitgave:
    de keepcase is dubbeldik.
    je hebt kill Bill versie 1 aan de linker kant via 2 losse houders en aan de rechterkant zijn ook 2 losse houders aanwezig voor eventueel Kill Bill 2.

    veel handiger dan de standaard versie die de discs onder elkaar heeft via 1 houder.

    je kunt hem voor de normale prijs krijgen (euro 17.49) + verzendkkosten.

    als je belangstelling hebt kun je contact met mij opnemen via PM.
    wie het eerst komt wie het eerst maalt!(tja, ik heb helaas maar 1 extra exemplaar).

  2. #2
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Hoort dit niet in de verkoopsectie thuis ??

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Hoort dit niet in de verkoopsectie thuis ??
    neen, omdat ik hem niet commercieel verkoop maar iemand in de gelegenheid stel om toch deze gelimiteerde speciale uitgave te bemachtigen. dit is dus ook niet met winstbejag op het oog opgezet!
    ik will gewoon de collector in de gelegenheid stellen, die niet een MM in de buurt heeft, om toch deze versie te kunnen bemachtigen! :wink:

    je krijgt hem immers voordezelfde prijs toch?!

  4. #4

    Standaard

    Voor mij graag.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    Mark,

    als je geinteresseerd bent, neem dan via PM contact met mij op. :wink:

  6. #6
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    tüt mur leid! succes met de verkoop iig.

    Kun je geen mooie digitale foto maken ervan want ik ben wel benieuwd hoe dat systeem werkt

  7. #7

    Standaard Re: Kill Bill speciale MM uitvoering.

    Ik ben vanochtend als een van de eersten naar de MM geweest om de speciale uitgave van Kill Bill op te halen. Er lagen ongeveer 30-40 stuks speciale editie.

    dit is de link naar een plaatje:
    http://www.mediamarkt.nl/

    ik heb 1 exemplaar extra meegenomen voor degene(collector) die niet in de buurt van een MM woont en toch graag een exemplaar wil hebben.

    Het volgende is verschillend ten opzichte van de normale uitgave:
    de keepcase is dubbeldik.
    je hebt kill Bill versie 1 aan de linker kant via 2 losse houders en aan de rechterkant zijn ook 2 losse houders aanwezig voor eventueel Kill Bill 2.

    veel handiger dan de standaard versie die de discs onder elkaar heeft via 1 houder. (die ik overigens ook in mijn bezit heb).

    je kunt hem voor de normale prijs krijgen (euro 17.49) + verzendkosten.

    als je belangstelling hebt kun je contact met mij opnemen via PM.
    wie het eerst komt wie het eerst maalt!(tja, ik heb helaas maar 1 extra exemplaar).

    ooopppssss.

    Mark is de gelukkige,
    dus voor mij mag hier een slotje op! :wink:

  8. #8
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard Re: Kill Bill speciale MM uitvoering.

    Dat had ik al gelezen maar ik kan me hier zelf niks bij voorstellen

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    tüt mur leid! succes met de verkoop iig.

    Kun je geen mooie digitale foto maken ervan want ik ben wel benieuwd hoe dat systeem werkt
    het is trouwens tut mir leit! :wink:

  10. #10

    Standaard Re: Kill Bill speciale MM uitvoering.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Dat had ik al gelezen maar ik kan me hier zelf niks bij voorstellen
    tja, ik ben helaas nog een van de weingen die nog geen digitale kamera heeft (ik zweer nog bij de chemische fotografie)anders had ik inderdaad wel even een fotootje kunnen maken van het dubbelsysteem. het is i.i.g. veel handiger dan de standaarduitvoering, die in de meeste gevallen ook nog eens duurder wordt verkocht! :wink:

  11. #11

    Standaard

    Die another day heeft hetzelfde systeem.
    Alleen bij Kill Bill is dat dan bij beide kanten...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Die another day heeft hetzelfde systeem.
    Alleen bij Kill Bill is dat dan bij beide kanten...
    dat heb je helemaal goed!

  13. #13

    Standaard

    Mark en ik zijn rond!
    dus, helaas is deze special edition weg!

    van mij mag er nu een slotje op! :wink:

  14. #14

    Standaard

    ben er vandaag ook geweest ja en zag m ook liggen..
    jammer genoeg had ik m al..
    maar heb ff gevraagd wat t precies inhoud..
    t komt er op neer dat als 2 uitkomt je met die hoes naar mediamarkt kan gaan en dan deel 2 kan kopen en dan krijg je er van mediamarkt een gratis bonus cd bij...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kuin
    ben er vandaag ook geweest ja en zag m ook liggen..
    jammer genoeg had ik m al..
    maar heb ff gevraagd wat t precies inhoud..
    t komt er op neer dat als 2 uitkomt je met die hoes naar mediamarkt kan gaan en dan deel 2 kan kopen en dan krijg je er van mediamarkt een gratis bonus cd bij...
    Des te meer een reden om deze special edition te hebben! :wink:
    waarschijnlijk dan ook een nieuwe hoes waarop staat deel 1 en 2?!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Die another day heeft hetzelfde systeem.
    Alleen bij Kill Bill is dat dan bij beide kanten...
    Ik had van RCV wel verwacht dat ze de Scary Movie 2 (2 disc versie) systeem gingen gebruiken..... (maar dan voor 4 disc)
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  17. #17

    Standaard

    Ving ook iets op dat je bij aankoop van kill bill 1 bij MM je iets ontving waarmee je korting zou krijgen bij de aankoop van kill bill 2. Klopt dit?
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door don-chris
    Ving ook iets op dat je bij aankoop van kill bill 1 bij MM je iets ontving waarmee je korting zou krijgen bij de aankoop van kill bill 2. Klopt dit?
    neen, althans ik heb niets extra's ontvangen bij aankoop van de Kill Bill special edition.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kuin
    ben er vandaag ook geweest ja en zag m ook liggen..
    jammer genoeg had ik m al..
    maar heb ff gevraagd wat t precies inhoud..
    t komt er op neer dat als 2 uitkomt je met die hoes naar mediamarkt kan gaan en dan deel 2 kan kopen en dan krijg je er van mediamarkt een gratis bonus cd bij...
    Ik heb ondanks dat ik "gisteren" (ja, ik had hem gisteren al gekocht en bekeken-fantaschtische film-ook komisch vooral dat bloed dat onder grote druk overal uitspat!-lachuh!) de normale versie heb aangeschaft, deze speciale versie ook aangeschaft omdat ik de oplossing voor de normale versie verre van ideaal vind! twee schijven die je op elkaar moet stapelen in je keepcase. ik heb toch liever een systeem waarbij je de discs los van elkaar kunt plaatsen. zo voorkom je onnodig slijtage e.d. aan de onderliggende disc. teven moet je eerst disc 1 verwijderen om disc 2 te kunnen bekijken. nee, geef mij maar deze special edition met 2 losse plaatsen voor de discs. veel handiger!

  20. #20

    Standaard

    Ik ben vanochtend ook bij de MM geweest, maar vond die speciale hoes echt veels te log hoor... is zo'n zelfde soort hoes als waar de Armageddon S.E. inzit. En op de één of andere manier vertrouw ik die gereduceerde prijs niet...

    Als hij nu 17,49€ kost
    en zou deel2 met de actie 9,99€ kosten dan ben je bij FRs nog goedkoper uit... 2x 12,99€ (prijsjerijk, free-id) en krijg je twee van die mooie kartonnen hoezen erbij (die gele van deel 1 is behoorlijk mooi, lekker geel :P)

    mijn keuze is op deze wijze snel gemaakt...
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  21. #21

    Standaard

    Ok, dames en heren,

    om alle verwarring te voorkomen heb ik telefonisch contact opgenomen met de MM en gevraagd hoe het nu precies zit met kill bill 2!

    als Kill bill 2 uitkomt kan men via een aankoopbon aantonen dat men de speciale editie heeft aangeschaft en krijgt men een compleet pakket voor een mooie prijs. de prijs zal dusdanig scherp zijn dat deze box inclusief de schijven van kill bill 2 goedkoper uitkomt dan 2 losse delen!

    (Dus mark, ik kan ook voor jouw de 2 andere schijven bemachtigen om je box compleet te maken!)

    dus, men krijgt dan een setje met de 2 discs van Kill Bill 2 EN een nieuwe cover waarop vermeldt wordt deel 1 en 2! dus, die reclame van de MM gaat er dan ook af! je krijgt dus een volledig nieuw ontworpen omslag voor de keepcase!

    er was wat misgegaan met de levering van een informatieblad waarop dit allemaal vermeld zou worden. deze info was dus niet meegeleverd, wat dus eigenlijk wel de bedoeling was!

    er is dus geen speciale regeling voor korting op deel 2 van Kill Bill, de set wordt binnenkort voor een speciale prijs aangeboden.

    zo, ik hoop dat het nu allemaal een beetje duidelijk is/wordt! :wink:

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Ik ben vanochtend ook bij de MM geweest, maar vond die speciale hoes echt veels te log hoor... is zo'n zelfde soort hoes als waar de Armageddon S.E. inzit. En op de één of andere manier vertrouw ik die gereduceerde prijs niet...

    Als hij nu 17,49€ kost
    en zou deel2 met de actie 9,99€ kosten dan ben je bij FRs nog goedkoper uit... 2x 12,99€ (prijsjerijk, free-id) en krijg je twee van die mooie kartonnen hoezen erbij (die gele van deel 1 is behoorlijk mooi, lekker geel :P)

    mijn keuze is op deze wijze snel gemaakt...
    bij de FRS heb je dus wel die normale "onhandige" keepcase!

    verder krijg je later een nieuw ontworpen hoes erbij, waardoor hij nog exclusiever wordt!

    en je kunt kill bill 1 en 2 mooi samen in 1 keepcase bewaren! ik vind dit toch wel een mooie oplossing.
    de breedte is minder dan van 2 keepcases, dus niet extra breedt, zeker niet als je 2 losse delen naast elkaar zet!

    tevens, zo'n kartonnen slipcase beschadigd vrij snel. een keepcase is veel slijtvaster.

    maargoed, iedereen zijn eigen smaak en mening natuurlijk! :wink:

    ennuhhh,
    op de site van de frs staat de special limited edition toch echt voor 19.99 euro op hun site!
    link:
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=423539

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    (Dus mark, ik kan ook voor jouw de 2 andere schijven bemachtigen om je box compleet te maken!)
    Ik zal er bij zijn tegen die tijd
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #24

    Standaard

    ik heb net die 'limited edition' van de FRS besteld, maar nu lees ik hier dat de MM ook een speciale editie heeft.
    Welke raden jullie aan? Die van de MM is ook 2 euro goedkoper

  25. #25

    Standaard

    coole uitgave
    the force is strong in this one

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •