Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door macdonald12
    ik heb net die 'limited edition' van de FRS besteld, maar nu lees ik hier dat de MM ook een speciale editie heeft.
    Welke raden jullie aan? Die van de MM is ook 2 euro goedkoper
    aanraden kunnen we natuurlijk niet echt. persoonlijke voorkeur e.d. speelt hierbij ook een rol.
    persoonlijk ben ik voor de MM editie gegaan omdat ik het handig vind om de 2 discs apart in een keepcase te kunnen bewaren. verder krijg je bij de MM editie straks een nieuwe cover voor deel 1 en 2. ook heb je deel 1 en 2 nu mooi bij elkaar in een en dezelfde keepcase met dus een andere cover die verder niemand zal hebben.

    de FRS versie is verder gelijk aan de standaard uitvoering. echter hebben zij zelf een slipcase laten maken die over de keepcase van de standaarduitvoering past en voila, je hebt een special edition.
    Ik vind persoonlijk ook de slipcase van de FRS mooier dan de cover van de standaard keepcase.

    voor de echte collector zijn er dus eigenlijk 4 uitvoeringen die je zou moeten hebben;
    de standaard uitvoering(keepcase),
    de FRS uitvoering(standaard keepcase met slipcase),
    de MM uitvoering (dubbele keepcase voor deel 1 en 2)
    EN de japanse uitvoering die wel geheel in kleur is uitgebracht!. :wink:
    hier zitten ook nog wat prullaria in de box! :wink:
    voor deze japanse box zul je nog echt je best moeten doen omdat er geloof ik maar 3000 van zijn gemaakt. en er zijn al een heleboel verkocht.......................................... .................................................. ..

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luc Munnecom
    Heej mensen,

    hier een verzoekje van een n00b op dit forum...

    Ik ben gisteren met een vriend naar MM Heerlen gegaan, maar Kill Bill 2-Disc (de gewone RCV versie) hadden ze nog niet. Deze had ik ook niet willen kopen, omdat ik op een box wil wachten. Maar vandaag heb ik ergens op dit forum gelezen dat de box pas volgens jaar of nog later uitkomt, en daarom wil ik graag deze MM-exclusive set hebben....

    Probleem, ik woon 50 kilometer van Heerlen af, en een retourje met de trein kost €11,80. Dus mijn vraag, wie gaat er binnenkort weer naar de MM, en is bereid voor mij zo'n Kill Bill Refill Box te halen, en deze naar mij te verzenden?

    Alvast heel erg bedankt, ik hoop dat iemand zich aanbiedt, dat zou geweldig zijn!

    Luc
    de release datum van Kill Bill 2 staat voor november gepland dacht ik. dus, in november kun je je box compleet hebben als je je MM special edition hebt. dan heb je deel 1 en 2 compleet in 1 box!

    heb je nog een andere nodig dan? :wink:

  4. #29

    Standaard

    Morgen ga ik denk ik ook de refill halen van de MM... heb dan drie versies van KB (met JP meegerekend). Je ben KB fan, of niet hè :wink:

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Morgen ga ik denk ik ook de refill halen van de MM... heb dan drie versies van KB (met JP meegerekend). Je ben KB fan, of niet hè :wink:
    Webby,

    die japanse editie is toch ook een langere versie dan alle andere, los van het feit dat hij ook geheel in kleur is gereleased?!

    maarja, ik heb begrepen dat er nog wel een paar versies zullen volgen.
    maar even afwachten wat ze nu verder nog van plan zijn. zo staat er ook voor europa een SE op het programma, die mischien ook geheel in kleur zal worden gereleased.

    van wat ik begrepen heb is de JAPANSE SE de mooiste tot noch toe!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luc Munnecom
    Great info, thanks

    Dan gaan we in november weer gezellig met onszelf naar de MM en dan komen we trug met Kill Bill Refill, ROTK EE giftset, The Last Samurai, en misschien de Star Wars box, als ik die nog niet op i-net besteld heb (ivm angst voor uitverkocht zijn (is die box gelimiteerd?? Is dat al bekend?)

    Anyway, bedankt voor de respons, hele goeie sfeer hier, ik word nog net zo goed geholpen als een half jaar geleden met mijn kapotte tv :P
    ai, gaat weer een dure maand worden vrees ik! :wink:
    the last samurai wordt trouwens veel eerder gereleased! deze staat namelijk voor 16 juni gepland! naja, wordt het in november iets goedkoper! :wink:

  7. #32

    Standaard

    SW komt toch al in september? Of is dat alleen de R1 release?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Morgen ga ik denk ik ook de refill halen van de MM... heb dan drie versies van KB (met JP meegerekend). Je ben KB fan, of niet hè :wink:
    Webby,

    die japanse editie is toch ook een langere versie dan alle andere, los van het feit dat hij ook geheel in kleur is gereleased?!
    Ja, er zitten idd meer scènes in die in EUR en VS niet vertoond zijn. En natuurlijk FULL COLOUR!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    SW komt toch al in september? Of is dat alleen de R1 release?
    klopt!

    the last samurai staat gepland voor 16 juni en de SW boxset voor 21 september! :wink:

    gelukkig! kunnen we de lasten een beetje verspreiden! :wink:

  10. #35

    Standaard

    Back to topic... lijkt me wel gepast!

  11. #36

    Standaard

    ik heb 1 exemplaar extra meegenomen voor degene(collector) die niet in de buurt van een MM woont en toch graag een exemplaar wil hebben.
    Heb je er nog 1 over,zoja dan wil ik 'm wel.

    Zoniet dan mischien iemand anders?

  12. #37

    Standaard

    het verschil jap en europees is niet zo wereldschokkend,behalve dan de 10 minuten kleur,das heel belangrijk.

    er zijn geen extra scenes,wel extra 'cuts'.

    ga voor de gein maar es de looptijd van de jap en de nl vergelijken,die zijn praktisch gelijk...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    ik heb 1 exemplaar extra meegenomen voor degene(collector) die niet in de buurt van een MM woont en toch graag een exemplaar wil hebben.
    Heb je er nog 1 over,zoja dan wil ik 'm wel.

    Zoniet dan mischien iemand anders?
    neen, helaas is de extra exemplaar al vrij snel naar een andere bestemming gegaan! :wink:

  14. #39

    Standaard

    neen, helaas is de extra exemplaar al vrij snel naar een andere bestemming gegaan!
    Ah dat voorgevoel had ik al,nou ja next time better...

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    het verschil jap en europees is niet zo wereldschokkend,behalve dan de 10 minuten kleur,das heel belangrijk.

    er zijn geen extra scenes,wel extra 'cuts'.

    ga voor de gein maar es de looptijd van de jap en de nl vergelijken,die zijn praktisch gelijk...

    mazzel,niels
    niels,
    er staan zoals eerder is aangegeven meerdere uitvoeringen op het programma. het kan zijn dat ook in europa als SE dezelfde "japanse" uitvoering nog wordt uitgebracht.

    verder versterkt[spoiler:6393aa1cba]het contrast tussen zwart/wit- anime- en kleur[/spoiler:6393aa1cba]nog enige scenes. kan zijn dat hij het daarom gedaan heeft.

    verder is het volgens mij nog niet echt duidelijk waarom hij juist in Japan alleen full colour heeft uitgebracht en in alle andere landen juist wel met de contrasten zoals hierboven omschreven.

  16. #41

    Standaard

    kill bill jap is NIET langer als de normale regio2nl versie,leg de speelduur maar es naast mekaar,of mik ze eens in je player...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  17. #42

    Standaard

    Nou ik weet wel dat er een aantal langere scènes inzitten van Sofie Fatale's in de kofferbak... en dat er extra anime inzit.

  18. #43

    Standaard

    Volgens een Duitse site krijgen we dit jaar verschillende uitvoeringen van Kill Bill, Zo komt er een versie waarbij beide films als één fim op een dvd komt. Zo komt er een versie met de Europese en Japanse versie. Enz.

    Zie ook: http://www.areadvd.de/dvd/2004/Kill_Bill_DVD.shtml
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Volgens een Duitse site krijgen we dit jaar verschillende uitvoeringen van Kill Bill, Zo komt er een versie waarbij beide films als één fim op een dvd komt. Zo komt er een versie met de Europese en Japanse versie. Enz.

    Zie ook: http://www.areadvd.de/dvd/2004/Kill_Bill_DVD.shtml
    Zo beetje oud nieuws....
    er komen ong. 6 versie's uit ...
    Volume 1.... Volume 1 Special Edition
    Volume 2.... Volume 2 Special Edition
    Volume 1/2.... Volume 1/2 Special Edition

    Volume 1, 2 (in 1 film) ... zal de Japanse (Full Color) editie zijn en gelijk daarna Volume 2 (zonder aftiteling enzo.) ..... Zie zelf maar, ongeveer einde van dit jaar in de bioscoop
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  20. #45

    Standaard

    Volume 1: Cut/Uncut/Special Edition
    Volume 2: Cut/Uncut/Special Edition
    Volume 1 + 2: Box

    Ik verwacht dus zo'n 7 versies
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #46

    Standaard

    Ik koop niks tot dat idd de beloofde special edition uitkomt met beide films en de vele door Tarantino beloofde extra's. Tot die tijd voldoet de download prima...
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godbluff
    Tot die tijd voldoet de download prima...
    FOEI!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •