Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 90 worden weergegeven.

Discussie: Opgelicht...

  1. #51

    Standaard

    Op 31 juli heb ik op marktplaats.nl de 2dvd van "the day after tomorrow" aangeschaft bij ene J (Jeffrey) R Winter. Ik heb één e-mail gehad met zijn rekeninginformatie, heb het geld overgemaakt en vervolgens nog niks gekregen en hij reageerde op niet op mijn e-mail toen ik vroeg waar de DVD bleef. Heeft iemand anders hier ook deze DVD (of een andere) bij hem gekocht en weet er iemand of ik ben opgelicht of dat hij gewoon op vakantie is. Dit is de advertentie klik.

  2. #52

    Standaard

    Heb je zijn adres misschien, dan kan je tenminste achter zijn telefoonnummer komen. Hij heeft ook PayPal zie ik, dus misschien weten ze daar meer. Heb je via Paypal betaald of gewoon via de bank? Ik zou zelf voor PayPal hebben gekozen, aangezien dat toch veiliger is, maar anders moet je gewoon even naar de bank gaan en het uitleggen, misschien kunnen ze het dan nog terugboeken ofzo. Het duurt nu al veels te lang lijkt me, als hij op vakantie zou zijn ofzo had hij het toch wel een keer gelezen lijkt me, misschien moet je een iets dreigendere brief schrijven? (zonder te overdrijven, dus gewoon dreigen naar de politie te gaan, geen persoonlijke aanvallen of knokploegen beloven ) Maarja, als je zijn adres ofzo hebt kan je natuurlijk gewoon zijn nummer zoeken en hem opbellen, aangezien ze zoiets bij de bank niet mogen geven.

  3. #53

    Standaard

    Net een e-mail van de verkoper gekregen. Hij was op vakantie en zal de DVD morgen opsturen. Het komt dus waarschijnlijk allemaal goed!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sjefke19
    Net een e-mail van de verkoper gekregen. Hij was op vakantie en zal de DVD morgen opsturen. Het komt dus waarschijnlijk allemaal goed!
    toch maar raar he
    je post hier je probleem en zo'n 20 minuten later zeg je dat je een mailtje van em hebt gehad dat hij op vakantie was????
    beetje vreemd he
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  5. #55

    Standaard

    Misschien toeval, misschien leest hij wel dit forum. In ieder geval, als ik mijn DVD maar krijg, dan vind ik het goed :wink:.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sjefke19
    Misschien toeval, misschien leest hij wel dit forum. In ieder geval, als ik mijn DVD maar krijg, dan vind ik het goed :wink:.
    laat ff weten hoe t afloopt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sjefke19
    Misschien toeval, misschien leest hij wel dit forum
    ik denk dat dat het is :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  8. #58

    Standaard

    Ik heb de DVD vandaag aangekregen. Helemaal zoals beloofd, met hologram slipcase, 2-disc, NL, origineel. Alles toch nog goed gekomen

  9. #59

    Standaard

    gelukkig
    goed om te horen dat men zich toch aan de afspraak heeft gehouden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #60

    Standaard

    volgens mij is hier een verwijzing naar de website www.dvdsoon.com ook wel op z'n plaats.....over oplichters gesproken
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Hoi,

    Voor de goede orde: de politie doet niets voor je in dit soort zaken, niet omdat ze dat niet zouden willen maar ze kunnen het niet! De dienders zijn er alleen voor strafrecht en soms voor bestuursrecht (toezicht).

    Dit soort oplichting valt onder civielrecht. Daar waar in het strafrecht de overheid (de Staat) waarvan de OvJ de vertegenwoordiger is een verdachte vervolgd is er in het civielrecht geen sprake van een verdachte. Bij grootscheepse zaken kan die er uiteindelijk wel uitkomen maar in beginsel is dit niet het geval.

    Civielrecht regelt het recht c.q. geschillen tussen burgers onderling. Dergelijke zaken komen dus ook niet bij de strafrechter maar bij de civiele rechter. In tegenstelling tot het strafrecht duren civiele procedures vaak lang en zijn kostbaar! Ingeval van een paar DVD's is het uithuilen en niet meer zo doen geblazen!

    Als je verkoopt zendt dan onder rembours of aangetekend. Als je betaalt zorg er dan voor dat je de spullen al hebt. Ga het liefst het gekochte zelf halen en als je via internet met creditcard koopt kijk dan of er "https" in de balk staat, dan worden de gegevens namelijk versleuteld.

    Hoop dat je hier wat aan hebt enne.....handel vooral niet met Nigerianen!! :wink:

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Hoop dat je hier wat aan hebt enne.....handel vooral niet met Nigerianen!! :wink:
    Ach kom, ik heb er hier net één in mijn mailbox zitten die me vijf miljoen $ wil schenken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Hoop dat je hier wat aan hebt enne.....handel vooral niet met Nigerianen!! :wink:
    Ach kom, ik heb er hier net één in mijn mailbox zitten die me vijf miljoen $ wil schenken...
    WTF?!?? Das dan mijn vijf miljoen zeker! :wink:
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  15. #65
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik ben denk ik opgelicht door misterfun op dit forum, want sinds ik betaald heb antwoord hij niet meer op men mails ? Beetje toevallig hé ?
    Heeft iemand hier al iets van hem gekocht, enzo ja heeft hij het ontvangen ?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S
    Ik ben denk ik opgelicht door misterfun op dit forum, want sinds ik betaald heb antwoord hij niet meer op men mails ? Beetje toevallig hé ?
    Heeft iemand hier al iets van hem gekocht, enzo ja heeft hij het ontvangen ?
    Hij is toch vrij betrouwbaar als je de DVD.nl Traderslijst bekijkt.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S
    Ik ben denk ik opgelicht door misterfun op dit forum, want sinds ik betaald heb antwoord hij niet meer op men mails ? Beetje toevallig hé ?
    Heeft iemand hier al iets van hem gekocht, enzo ja heeft hij het ontvangen ?
    wel een zeer zware beschulgiging he
    jeffrey is 100% te vertrouwen hoor :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  18. #68
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ja wilt ge mij dan uitleggen waarom hij niet antwoord op men ondertussen al 10 verstuurde mails

  19. #69

    Standaard

    Omdat hij op wereldreis is van al het geld dat hij aan jou verdient heeft...

    Uiteraard een grapje: geef hem even de tijd, je weet nooit wat er is gebeurd in zijn offline-leven.


  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S
    Ik ben denk ik opgelicht door misterfun op dit forum, want sinds ik betaald heb antwoord hij niet meer op men mails ? Beetje toevallig hé ?
    Heeft iemand hier al iets van hem gekocht, enzo ja heeft hij het ontvangen ?
    Ja, ik. De LOTR trilogy wooden box à € 190,-

    Prima te vertrouwen!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S
    Ik ben denk ik opgelicht door misterfun op dit forum, want sinds ik betaald heb antwoord hij niet meer op men mails ? Beetje toevallig hé ?
    Heeft iemand hier al iets van hem gekocht, enzo ja heeft hij het ontvangen ?
    wel een zeer zware beschulgiging he
    jeffrey is 100% te vertrouwen hoor :wink:
    Inderdaad. Gebruik eerst eens de traderlijst en heb even geduld. Worden zijn PM's wel gelezen of blijven die in je outbox staan?

  22. #72

    Standaard

    Misterfun is nu weer actief dus het zal allemaal wel goed komen :wink: .

  23. #73

    Standaard

    Ik voel mij ook opgelicht. Heb een week geleden via www.amazon.fr (marktplaats) Rebecca besteld. Er stond duidelijk bij dat het om de Criterion Collection versie ging. Geld overgemaakt en deze week de dvd ontvangen. Het gaat dus niet om de Criterion Collection versie maar een of andere goedkope uitvoering van Rebecca. Heeft iemand enig idee hoe hiermee om te gaan? Ik heb de dvd dus wel via de website van amazon.fr gevonden maar een particuliere verkoper heeft de dvd naar mij gestuurd. Graag hoor ik jullie reacties.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  24. #74

    Standaard

    Ik denk dat je om te beginnen t beste naar Amazon kunt mailen, en uiteraard naar de verkoper (als je z`n e-mail adres hebt) en hen de situatie uitleggen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #75

    Standaard

    Gaan ze dan ook actie ondernemen?


Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •