Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 90 van 90 worden weergegeven.

Discussie: Opgelicht...

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Gaan ze dan ook actie ondernemen?
    dat weet ik niet, maar je kunt t altijd proberen, niet? ze ff op de hoogte brengen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #77

    Standaard

    beetje late reactie, maar Nauta uit zuidlaren blijft maar oplichten. smedinge 17 in zuidlaren, 0646387635 is zijn laatste telefoonnummer. zo, nu staat het tenminste op internet, hopelijk vind men zijn naam als men ff googled. Groetjesss

  3. #78

    Standaard

    Misschien ook even de internet politie inlichten?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #79

    Standaard

    Iemand tips, volgens mij ben ik opgelicht via Marktplaats..koper reageert niet meer na ontvangst van betaling, na 19 maart nog niks ontvangen..

    Al gebeld geen reactie terug, ook niet via mail.

    Ik heb voldoende gegevens om aangifte te doen, maar weet iemand of ik ook geld kan terugvorderen bij mijn bank?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #80

    Standaard

    Zet in ieder geval zijn gegevens hier even neer .

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Iemand tips, volgens mij ben ik opgelicht via Marktplaats..koper reageert niet meer na ontvangst van betaling, na 19 maart nog niks ontvangen..

    Al gebeld geen reactie terug, ook niet via mail.

    Ik heb voldoende gegevens om aangifte te doen, maar weet iemand of ik ook geld kan terugvorderen bij mijn bank?
    Hoe is de geldtransactie gegaan?
    Als je zelf via rekeningnummer hebt overgemaakt, is het wel een probleem zie hier http://www.opgelichtopinternet.nl/cg...num=1255089577
    Via machtiging of paypal kan het makkelijk opgelost worden.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 01-04-2012 om 14:54

  7. #82

    Standaard

    Ik heb tot woensdag de tijd gegeven om een reactie of het product te ontvangen. Daarna ga ik over tot aangifte en zal ik zijn gegevens hier zijn gegevens plaatsen. De betaling heb ik via een rekeningnummer overgemaakt, maar ik heb gelezen dat je via aangifte (plus ik heb voldoende bewijs, screenshots enz) de betaling terug kan krijgen, en dat er daarna ook op financieel gebied onderzoek verricht zal worden.
    Laatst aangepast door RobinB : 01-04-2012 om 20:37

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #83

  9. #84

    Standaard

    Van dit soort zaken kan je geen aangifte doen op het politiebureau, je kan enkel melding maken op mijnpolitie.nl. Als er heel veel meldingen over 1 persoon zijn, gaat de politie op den duur wat doen.

    Het lijkt er nu op dat alleen jij een geschil hebt met de verkoper. Dan is het een civiele zaak en heeft de politie er niets mee te maken.

    In veel gevallen is dit gewoon dikke pech, hoe lullig het ook is.

  10. #85

    Standaard

    Helaas, Deerect heeft gelijk. Ik heb aangifte gedaan via mijnpolitie.nl. Er zijn schijnbaar al meerdere aangiftes gedaan over deze persoon, dus ik hoop op een civiele rechtzaak. Ik heb zijn adres gegevens en telefoon nummer kunnen vinden, maar ik pak het liever op de manier van de politie aan, zodat het hem meer zal kosten..iemand verder nog tips? Persoon met wie ik zaken heb gedaan heet Wim Van Cadsand.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Helaas, Deerect heeft gelijk. Ik heb aangifte gedaan via mijnpolitie.nl. Er zijn schijnbaar al meerdere aangiftes gedaan over deze persoon, dus ik hoop op een civiele rechtzaak. Ik heb zijn adres gegevens en telefoon nummer kunnen vinden, maar ik pak het liever op de manier van de politie aan, zodat het hem meer zal kosten..iemand verder nog tips? Persoon met wie ik zaken heb gedaan heet Wim Van Cadsand.
    Balen zeg, maar succes ermee, hopen dat het goed komt.

  12. #87

    Standaard

    Bedankt, ik heb nog meer informatie mocht iemand ook opgelicht zijn door de bovengenoemde persoon..het bedrag is maar 35 euro; maar dan nog..en tja hopelijk komt er nog een civiele rechtszaak..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #88

    Standaard

    Blijkbaar zit Wim op Hyves.
    Als ik zo naar die foto kijk, zou het me niets verbazen als hij een naar schoolgaande tiener is die bij zijn ouders woont.
    Misschien even het telefoonnummer bij het adres zoeken en het verhaal vertellen aan de ouders? Mogelijk wordt dan wel je geld teruggestort.

  14. #89

    Standaard

    Als ie op Hyves zit, MOET het wel een tiener zijn...
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Blijkbaar zit Wim op Hyves.
    Als ik zo naar die foto kijk, zou het me niets verbazen als hij een naar schoolgaande tiener is die bij zijn ouders woont.
    Misschien even het telefoonnummer bij het adres zoeken en het verhaal vertellen aan de ouders? Mogelijk wordt dan wel je geld teruggestort.
    Kan ook, maar los het natuurlijk op de andere manier op..kost mij minder en hem meer..er waren meerdere oplichtingen vanuit hem gepleegd dus er zal vast wel een civiele rechtzaak aankomen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •