De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Edges Of The Lord" op DVD?

    Na een uitgebreide maar ietwat mislukte online speurtocht naar "Edges Of The Lord" (Haley Joel Osment, Willem Dafoe) op DVD wend ik mij tot collega-filmliefhebbers op dvd.nl

    De enige DVD versies van "Edges" die ik heb gevonden zijn een braziliaanse (regio 0) en duitse release (regio 2). De braziliaanse release zou voor mij een optie kunnen zijn, maar de duitse versie helaas niet (deze heeft alleen duitse ondertiteling).

    Nu viel het mij op dat er momenteel een nederlandse DVD release in het huurcircuit ronddwaalt. Ik kan echter nergens een toekomstige releasedatum van een koop-versie vinden. Ik hoop dat er iemand is die hier misschien iets meer van afweet... Ik zou de DVD graag aan mijn verzameling willen toevoegen.
    Learned a new word today. Atom bomb. It was like God taking a photograph.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb inmiddels antwoord ontvangen op een e-mail die ik naar de distributeur van de huur-DVD (Bridge Entertainment Group) gestuurd heb. Het lijkt erop dat zij de koop-DVD gaan uitbrengen:

    Wij gaan inderdaad Edges of the Lord ook op koop-DVD uitbrengen!
    De releasedatum voor zowel Nederland als Belgie is 13 juli 2004.


    Aan de huur-versie te zien betreft het een 16:9 anamorphic uitgave, met DD5.1 audio. Stiekem hoop ik nog op wat extra's, maar ik vrees dat de koop-DVD identiek zal zijn aan de huur-versie. Ik heb hierover echter nog een e-mail gewaagd. De tijd zal het leren.

    Kan niet wachten op deze DVD!
    Learned a new word today. Atom bomb. It was like God taking a photograph.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •