De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Shade [DVD]

  1. #1

    Standaard Shade [DVD]

    Shade [DVD]

    In een wereld waarin iedereen zijn brood verdient met bedrog is niemand te vertrouwen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dit vond ik nou een heel lekker tussendoortje! krijgt van mij een 7.4!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Vóór extra achtergrondinformatie over deze film verwijs ik naar de reacties in dit topic: http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1260

    Shade is inderdaad een goed regiedebuut van Nieman. Ik vind het verwonderlijk dat hij met zo'n klein budget en weinig filmervaring toch zo'n grootse cast bij elkaar kon krijgen.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Had deze nog niet eens zo lang geleden gehuurd en moet zeggen een héél aardig tussendoortje die zeker gezien mag worden! Vooral Stallone was erg opvallend en aanwezig in de scenes die hij speelde. En dit bedoel ik dan wel in postieve zin.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  6. #6

    Standaard

    Vond dit een goede film. Acteerwerk was erg goed. Vooral Stallone was geweldig. Daarnaast hou ik wel van dit soort kaartfilms met de verschillende kaarttruukjes. Bovendien vond ik de verschillende twisten die er vooral in het einde van de film zaten erg verrassend. Heb genoten van deze film. Al ben ik wel benieuwd overigens naar de andere versie die langer duurt in Amerika.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #7

    Standaard

    Een film die me een heel klein beetje deed denken aan House of games/Rounders maar die zeker niet de klasse van die films heeft.Verhaaltje heeft een paar leuke twist en kijkt lekker weg.Een aardige cast met dito acteerwerk.Het echte minpunt aan de film vond ik die zwaar irritante griet.Leuk tussendoortje maar wil je meer dan raad ik je toch zeker House of games,Rounders of nine queens aan die ik stukken beter vind.7/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #8

    Standaard

    Goede film met een puike cast.
    Eigenlijk wel een simpel verhaaltje, maar de cast maakt er een prima film van, echter geen hoogvlieger, maar is een film die vlot weg kijkt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •