De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Good Girl, The [DVD]

    Good Girl, The [DVD]

    Justine’s (Jennifer Aniston) slaapverwekkende leventje wordt op z’n kop gezet.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Jake Gyllenhaal die kust met Jeniffer Aniston (blijkt uit een screenshot)? Meestal zijn de vrouwen veel jonger dan de mannen in Hollywood

    Wil ik wel eens zien, schijnt best mee te vallen
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #3

    Standaard

    Ik verwachtte inderdaad de zoveelste Pretty Woman/Notting hill-cloon. Niets is minder waar. Het tempo is in het algemeen wat traag maar dat wordt teniet gedaan door het prima spel van de hoofdrolspelers.
    Aanrader!

  4. #4

    Standaard

    Ik vond dit een goed uitgewerkte sfeerfilm in de stijl van bv. the Virgin Suicides. Op een bepaald moment krijgt het verhaal een beetje een soap-achtige twist, maar met name de eerste helft kan je de hopeloosheid en doelloosheid van de mensen in dit al dan niet fictieve gehucht voelen. Meelijwekkende film, en Anniston zet een puike prestatie neer.

  5. #5

    Standaard

    Dit is een prima filmpje. Een grote meesterwerk is het niet, maar wel meer dan een gemiddeld drama/humor wat het dan ook mag wezen. Jack Gyllenhaal en Jennifer Aniston spelen echt uitstekend en dat meisje in de supermarkt is echt geweldig. Gewoon een hele leuke film naar mijn mening.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  6. #6

    Standaard

    Leuke film. Helaas ergerde me ik constant aan de overvloed aan blauwe schaduwen in de film; ik dacht eerst dat het hoorde bij de film... een stijl van filmen oid. Gelukkig was het toch maar een gehuurde DVD.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  7. #7

    Standaard


    Nu te koop voor € 5,99 bij FRS of 3-15 actie.

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=394908

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •