Pagina 4 van 37 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 912 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Afgelopen week heb ik 4 pakketjes ontvangen van dvdsoon.com
    En bij geen van de 4 was er wat aan de hand. Geen samenvoegingen, en geen extra kosten. Zou ik geluk gehad hebben?
    Ik verwacht komende week overigens wel nog 4 Treasures (1 is iig al verzonden)
    Eens kijken of die ongeschonden door de douane komen....

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Het lijkt erop dat onze noorderburen ook kunnen delen in de miserie.

    Ik ben al meer dan 3 maanden aan het wachten op een pakje.
    En meer dan 1 maand op hetzelfde pakje dat opnieuw werd verstuurd door de internetwinkel omdat de eerste (volgens de Post) kwijt is.

    Ik geloof nog altijd dat beide pakjes ergens op een stapel in een opslagruimte ligt ergens in Brussel.
    Dit jaar is er een recordaantal klachten bij de ombudsdienst van de Post binnengekomen.
    Het gaat vooral om vertragingen en verloren pakjes/brieven.
    Zelfs aangetekende brieven/pakjes geraakt men hier kwijt!

    Gelukkig kan ik in de tussentijd nog rustig bestellen bij CD-WOW.
    Nog nooit problemen gehad en altijd binnen 5 dagen in de bus.
    Ik bestel dan ook nooit meer dan 1 dvd per keer.
    Maar ik denk dat zelfs als men meerdere bestelt, ze niet het recht hebben om deze op te tellen.
    Want dan kunnen ze evengoed je pakje een maand bijhouden om te zien of er nog pakjes volgen om ze dan samen te tellen.
    Heb je een formulier CN 08 ingevuld? Zo niet, doe het dan. Ik doe het regelmatig en krijg nu mijn pakketjes sneller.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    Heb je een formulier CN 08 ingevuld? Zo niet, doe het dan. Ik doe het regelmatig en krijg nu mijn pakketjes sneller.
    Nee, nog niet ingevuld.
    Want ik wacht er al zo lang op, en ik wil niet de volle pot betalen.
    Als ik men brief krijg, dan pas ik de prijzen wat aan.
    Want ze vragen de waarde van de dvds, en niet wat ik ervoor betaald heb.
    Dan geef ik gewoon de winkelwaarde op (gaat om Aziatische films, en die zijn zéér goedkoop in Hong Kong).
    M.a.w. ik lieg niet.

    Het gaat gewoon om het principe.
    Dat ze taxen heffen is hun volste recht, maar ik heb ook het recht om die op tijd te ontvangen of tenminste na paar weken.
    Taxen betalen doe ik dan ook zonder morren, maar niet als ik meer dan 3 maanden heb moeten wachten (ik wacht nog altijd).

    Ik ga nog deze maand afwachten, als ik dan nog altijd niks krijg, vul ik die CN08 in, ik ga er dan ook een brief bij steken om wat te klagen.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  4. #79

    Standaard

    Wat een smerige dieven zitten er toch bij de douane/overheid.

    Hier kan ik écht zo boos om worden. eerst wordt je door de belachelijk hoge kosten en slechte kwaliteit van de Nederlandse DVD markt wel gedwongen om naar betere en goedkopere versies op zoek te gaan, en dan gaan ze je er nog extra voor laten dokken ook, terwijl ze er eigenlijk geen flikker mee te maken hebben. Gewoon ongevraagd ff als tussenpersoon er in springen, en ons ff zieken.

    Kan de douane zich niet beter bezig gaan houden met, ik noem maar iets, het tegenhouden van alle drugsvervoer!? Laat mensen als ons, die gewoon af en toe een DVD-tje bestellen, lekker met rust. het is niet alsof we er honderden tegelijkertijd bestellen en ze met winst doorverkopen.

    Nou ja... nog een paar jaartjes wachten tot iedereen een ultra-snelle internet verbinding heeft, en een DVD-brander, en dan kunnen we voortaan zonder de Douane... (niet dat ik dan nog in nederland woon... ik heb het wel gehad met het belachelijke dure leven hierzo)

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar
    (...)
    wel even de separate bestellingen bij voegen als kopie, dan zou het duidelijk moeten zijn....hou me op de hoogte of het lukt (als je tenminste in bezwaar gaat).
    Bedankt voor je snelle reactie. Aangezien alle elementen uit je voorbeeld bezwaarschrift eigenlijk ook al in de reeds door mij geschreven brief waren opgenomen, kon ik hem met een gerust hart uitprinten en opsturen. Aldus is inmiddels geschied. Zo gauw ik wat hoor, zal ik het hier melden.
    Vandaag ontvangstbevestiging van mijn bezwaarschrift toegestuurd gekregen:
    "De behandeling van het verzoek om teruggaaf zal ongeveer 3 maanden in beslag nemen"


  6. #81

    Standaard

    ik zit al een tijdje te wachten op 2 bestellingen van cd wow waar 2 dagen tussen zat. (big fish en last samurai)

    denk dat ik dus ook de l*l ben, k*tdouane, ga eens drugs onderscheppen ofzo ipv onze dvdtjes...

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #82

    Standaard

    Ik heb zo'n 8-10 bestellingen geplaatst bij DVD Soon afgelopen zaterdag, en al enkele bestellingen ontvangen. Geen last van de douane gehad tot nu toe.
    Maar vandaag waren ze ook met een pakket langs de deur geweest; was alleen niet thuis. Dus ik denk dat ze 2 DVD's hebben samengevoegd of zo...
    Betwijfel in ieder geval dat ik moet betalen want ze zijn wel erg vlug geleverd
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #83

    Standaard

    Kreeg vandaag een brief van de TPG, een inklaringsforumlier of ik even mijn importvergunning wil laten zien. Er ligt een pakketje uit Singapore op me te wachten...? verstuurd cdwow daarvandaan?


  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Kreeg vandaag een brief van de TPG, een inklaringsforumlier of ik even mijn importvergunning wil laten zien. Er ligt een pakketje uit Singapore op me te wachten...? verstuurd cdwow daarvandaan?
    vind t allemaal maar erg zielig van de tpg ze hebben zeker geld nodig en gaan daarom ons maar ff geld uit de zak kloppen
    keira knightley fan 4-ever

  10. #85
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Kreeg vandaag een brief van de TPG, een inklaringsforumlier of ik even mijn importvergunning wil laten zien. Er ligt een pakketje uit Singapore op me te wachten...? verstuurd cdwow daarvandaan?
    Jep cdwow verstuurt vanuit Singapore .

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik heb zo'n 8-10 bestellingen geplaatst bij DVD Soon afgelopen zaterdag, en al enkele bestellingen ontvangen. Geen last van de douane gehad tot nu toe.
    Maar vandaag waren ze ook met een pakket langs de deur geweest; was alleen niet thuis. Dus ik denk dat ze 2 DVD's hebben samengevoegd of zo...
    Betwijfel in ieder geval dat ik moet betalen want ze zijn wel erg vlug geleverd
    Als 't een Disney Treasure was, dan past ie niet in de brievenbus. DVDSoon heeft 't in een grotere doosje gedaan.

    Mijn DVDSoon en DVDPacific zendingen komen wel nog los van elkaar binnen (met een dag ertussen).
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #87

    Standaard

    Ik snap dus niet waarom jullie niet cd-wow.net bestellen ipv bij cd-wow.com. Het scheelt misschien 1-2 euro, maar ik heb nog nooit douane problemen gehad, op al mijn pakjes staat een zweeds adres. Bij .net krijg je trouwens ook geen waarschuwing i.v.m. met douanekosten zoals op de .com site.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik heb zo'n 8-10 bestellingen geplaatst bij DVD Soon afgelopen zaterdag, en al enkele bestellingen ontvangen. Geen last van de douane gehad tot nu toe.
    Maar vandaag waren ze ook met een pakket langs de deur geweest; was alleen niet thuis. Dus ik denk dat ze 2 DVD's hebben samengevoegd of zo...
    Betwijfel in ieder geval dat ik moet betalen want ze zijn wel erg vlug geleverd
    Als 't een Disney Treasure was, dan past ie niet in de brievenbus. DVDSoon heeft 't in een grotere doosje gedaan.

    Mijn DVDSoon en DVDPacific zendingen komen wel nog los van elkaar binnen (met een dag ertussen).
    Hoezo past ie niet ? Ze zijn qua grootte toch hetzelfde als de andere Treasures ? Maar het is in ieder geval een Treasure
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik heb zo'n 8-10 bestellingen geplaatst bij DVD Soon afgelopen zaterdag, en al enkele bestellingen ontvangen. Geen last van de douane gehad tot nu toe.
    Maar vandaag waren ze ook met een pakket langs de deur geweest; was alleen niet thuis. Dus ik denk dat ze 2 DVD's hebben samengevoegd of zo...
    Betwijfel in ieder geval dat ik moet betalen want ze zijn wel erg vlug geleverd
    Als 't een Disney Treasure was, dan past ie niet in de brievenbus. DVDSoon heeft 't in een grotere doosje gedaan.

    Mijn DVDSoon en DVDPacific zendingen komen wel nog los van elkaar binnen (met een dag ertussen).
    Hoezo past ie niet ? Ze zijn qua grootte toch hetzelfde als de andere Treasures ? Maar het is in ieder geval een Treasure
    Bij mij zat ie in een (te grote) doos van 21x16x10cm
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik heb zo'n 8-10 bestellingen geplaatst bij DVD Soon afgelopen zaterdag, en al enkele bestellingen ontvangen. Geen last van de douane gehad tot nu toe.
    Maar vandaag waren ze ook met een pakket langs de deur geweest; was alleen niet thuis. Dus ik denk dat ze 2 DVD's hebben samengevoegd of zo...
    Betwijfel in ieder geval dat ik moet betalen want ze zijn wel erg vlug geleverd
    Als 't een Disney Treasure was, dan past ie niet in de brievenbus. DVDSoon heeft 't in een grotere doosje gedaan.

    Mijn DVDSoon en DVDPacific zendingen komen wel nog los van elkaar binnen (met een dag ertussen).
    Hoezo past ie niet ? Ze zijn qua grootte toch hetzelfde als de andere Treasures ? Maar het is in ieder geval een Treasure
    Bij mij zat ie in een (te grote) doos van 21x16x10cm
    Had je daar voor gekozen ? Ik heb er 2 besteld in een doosje (de voor mij interessantste), maar die ik verwacht komt niet in een doosje (tenminste niet besteld met een doosje). Maar wie weet. Zolang ze maar heel aankomen vind ik alles best
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #91
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Ik snap dus niet waarom jullie niet cd-wow.net bestellen ipv bij cd-wow.com. Het scheelt misschien 1-2 euro, maar ik heb nog nooit douane problemen gehad, op al mijn pakjes staat een zweeds adres. Bij .net krijg je trouwens ook geen waarschuwing i.v.m. met douanekosten zoals op de .com site.
    Ik bestel regelmatig via .net site, maar deze worden gewoon via Singapore verstuurd! Ik denk dat ze voor Belgie gebruik maken van Zweden en voor nederland gebruik maken van Singapore.


  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Ik bestel regelmatig via .net site, maar deze worden gewoon via Singapore verstuurd! Ik denk dat ze voor Belgie gebruik maken van Zweden en voor nederland gebruik maken van Singapore.
    Dan zou ik toch maar eens reclameren bij cd-wow. Als ik bij .net bestel veronderstel ik bij een duitse winkel te shoppen en zodoende douane kosten vermijden. Dit word nog eens extra benadrukt door het feit dat je geen douane waarschuwing krijgt zoals op .com. Als je het dan toch aan je broek hebt omdat cd-wow uit Signapore verscheept is dat toch duidelijk hun fout.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Had je daar voor gekozen ? Ik heb er 2 besteld in een doosje (de voor mij interessantste), maar die ik verwacht komt niet in een doosje (tenminste niet besteld met een doosje). Maar wie weet. Zolang ze maar heel aankomen vind ik alles best
    Nee, ik heb ze net als andere DVD's normaal laten versturen. Hijn past eigenlijk wel in een envelop, maar ze hebben 'm met dikke luchtkussens erbij in een doos gedaan. De normale DVDSoon verzenddoos die ik ook krijg als ik meerdere DVD's in 1 order heb besteld of bij boxsets.

    Vandaag zijn de 3 overige Treasures verzonden. Ben benieuwd waar die dan in zitten. Ik heb ze tegelijk besteld dus zullen ze ook wel in 1 doos zitten.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Kreeg vandaag een brief van de TPG, een inklaringsforumlier of ik even mijn importvergunning wil laten zien. Er ligt een pakketje uit Singapore op me te wachten...? verstuurd cdwow daarvandaan?
    Sinds wanneer heb je een ' import-vergunning' nodig!?!?
    En sinds wanneer is het dan de taak van de TGP om daarnaar te informeren!? Sinds wanneer zijn zij een controlerende instantie van de overheid geworden!?

    Als ik al deze verhalen hoor (lees) over het steeds moeilijker worden om gewoon een dvd-tje via inet te bestellen, heb ik het flauwe vermoeden dat de Nederlandse Audio en Videobranche ff flink heeft lopen zeiken dat ze hun (veels te dure) spul niet meer kwijt raken ofzo, en nu neemt een of andere hogere macht ze ff in bescherming!?

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Kreeg vandaag een brief van de TPG, een inklaringsforumlier of ik even mijn importvergunning wil laten zien. Er ligt een pakketje uit Singapore op me te wachten...? verstuurd cdwow daarvandaan?
    Sinds wanneer heb je een ' import-vergunning' nodig!?!?
    En sinds wanneer is het dan de taak van de TGP om daarnaar te informeren!? Sinds wanneer zijn zij een controlerende instantie van de overheid geworden!?

    Als ik al deze verhalen hoor (lees) over het steeds moeilijker worden om gewoon een dvd-tje via inet te bestellen, heb ik het flauwe vermoeden dat de Nederlandse Audio en Videobranche ff flink heeft lopen zeiken dat ze hun (veels te dure) spul niet meer kwijt raken ofzo, en nu neemt een of andere hogere macht ze ff in bescherming!?
    Het zijn van die standaardbriefjes waar de helft niet van toepassing is (er wordt ook gevraagd naar inentingsbewijzen e.d. voor het geval je een koe importeert). Het enige dat ze vragen is de inhoud te beschrijven en een factuur mee te sturen.

    Ik heb zo'n brief gekregen voor een zending van DVDPacific waarbij men vergeten was een waarde op de doos te zetten.

    Omslachtig is het allemaal wel.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #96

    Standaard

    Tsjonge, de douane bezorgt zichzelf wel weer genoeg werkt. Wat een losers

    Is er ook ergens een officiële wettekst te vinden? Die tekst op de website van de douane is heel duidelijk. Iedere zending wordt apart bekeken. Iedere zending bij CD Wow wordt apart verzonden, dus één zending per dvd. Als de douane kan laten zien op basis waarvan zij meent verschillende zendingen te moeten bundelen, praat ik wel met hen verder.

    Vandaag een afhaalbericht van TPG in de bus met de melding dat ik nog ff 16.15 euro moet betalen aan "overige kosten". Zit al twee weken te wachten op 3 dvd's en 2 cd's. Die zullen ze dan wel, tegen een extra hoog tarief, hebben gebundeld. Het lijkt me duidelijk dat ik dat niet zonder meer voorbij laat gaan. Stelletje stakkers.

  22. #97
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Ik bestel regelmatig via .net site, maar deze worden gewoon via Singapore verstuurd! Ik denk dat ze voor Belgie gebruik maken van Zweden en voor nederland gebruik maken van Singapore.
    Dan zou ik toch maar eens reclameren bij cd-wow. Als ik bij .net bestel veronderstel ik bij een duitse winkel te shoppen en zodoende douane kosten vermijden. Dit word nog eens extra benadrukt door het feit dat je geen douane waarschuwing krijgt zoals op .com. Als je het dan toch aan je broek hebt omdat cd-wow uit Signapore verscheept is dat toch duidelijk hun fout.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door CDWOW
    Hi there

    Thank you for your email.

    Sorry to hear that you are having these problems. The Customs should not be
    adding these items together, they are separate units.

    If you can pay the charge please and then get a receipt for it we will
    refund it for you.

    If you then scan us this receipt or fax us a copy that would be great. The
    fax number is +44 0870 350 0925.

    We hope that they will let you have these items and we look forward to
    hearing from you.

    Kind Regards


    Richard
    www.cd-wow.com


  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Ik snap dus niet waarom jullie niet cd-wow.net bestellen ipv bij cd-wow.com. Het scheelt misschien 1-2 euro, maar ik heb nog nooit douane problemen gehad, op al mijn pakjes staat een zweeds adres. Bij .net krijg je trouwens ook geen waarschuwing i.v.m. met douanekosten zoals op de .com site.

    Ik heb ook voor de eerste keer een dvd besteld bij cd-wow.net (duitse website). Heb van veschillende belgen gehoord dat ze nog nooit taksen hebben moeten betalen. Dus nu verwacht ik mijn eerste pakketje dat gisteren verstuurd werd. Ik ben het kotsbeu om extra taksen te moeten betalen. Deze week heb ik een pakketje van dvdsoon ontvangen ter waarde van ong. 19€ en heb ong. 15€ extra aan taksen moeten betalen.
    Heb juist een bevestiging gekregen dat mijn pakketje van dvd pacific verstuurd werd via FedEx.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Ik bestel regelmatig via .net site, maar deze worden gewoon via Singapore verstuurd! Ik denk dat ze voor Belgie gebruik maken van Zweden en voor nederland gebruik maken van Singapore.
    Dan zou ik toch maar eens reclameren bij cd-wow. Als ik bij .net bestel veronderstel ik bij een duitse winkel te shoppen en zodoende douane kosten vermijden. Dit word nog eens extra benadrukt door het feit dat je geen douane waarschuwing krijgt zoals op .com. Als je het dan toch aan je broek hebt omdat cd-wow uit Signapore verscheept is dat toch duidelijk hun fout.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door CDWOW
    Hi there

    Thank you for your email.

    Sorry to hear that you are having these problems. The Customs should not be
    adding these items together, they are separate units.

    If you can pay the charge please and then get a receipt for it we will
    refund it for you.

    If you then scan us this receipt or fax us a copy that would be great. The
    fax number is +44 0870 350 0925.

    We hope that they will let you have these items and we look forward to
    hearing from you.

    Kind Regards


    Richard
    www.cd-wow.com
    Dit is heel netjes van cd-wow !!

  25. #100

    Standaard



    Ongelooflijk, zondag besteld, woensdag verstuurd en vandaag heb ik al mijn pakketje ontvangen en wel zonder douanekosten.

Pagina 4 van 37 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •