Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 75 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Schoot me direct 1 naam binnen, hij is al eerder genoemd.....
    Sean Connery mag genieten van z'n wel verdiende pensioen....het is mooi geweest.
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  2. #27

    Standaard

    ik zou elvis noemen, maar volgens mij is ie al met pensioen....je hoort er niks meer van!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #28

    Standaard

    Jean Claude van damme mag wel met pensioen van mij. Ik heb nog nooit een boeiende film van die kerel gezien en het lijkt me sterk dat die ooit komen gaat.
    As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Georgina Verbaan.....
    Daar sluit ik me bij aan! :wink:

  5. #30
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Van mij mogen al die soapateurs uit GTST en ONM met pensioen

  6. #31

    Standaard

    Christopher Lee,

    Meer als 200 films gemaakt, bijna 82 jaar en nog steeds druk bezig.
    Je zou haast toch zeggen dat het lang genoeg heeft geduurt.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    Christopher Lee,

    Meer als 200 films gemaakt, bijna 82 jaar en nog steeds druk bezig.
    Je zou haast toch zeggen dat het lang genoeg heeft geduurt.
    Och, vond je hem irritant in LOTR :wink:
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #33

    Standaard

    Jean Claude Van Damme
    Steven Seagal
    Vin Diesel
    Sylvester Stalone
    Ben Affleck
    Clint Eastwood

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Clint Eastwood
    Van mij mag die nog wel een tijdje blijven regisseren, Mystic River was geweldig...
    Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Jean Claude Van Damme
    Steven Seagal
    Vin Diesel
    Sylvester Stalone
    Ben Affleck
    Clint Eastwood
    Ik ben het helemaal met je eens, alleen wat Joe zegt is ook zo, Eastwood kan nog wat leuke films als regisseur brengen.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik zou elvis noemen, maar volgens mij is ie al met pensioen....je hoort er niks meer van!
    Hij is weer terug op zijn oude gewicht hoorde ik .
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Russel Crowe maakt naar mijn mening ook alleen maar boutfilms...
    Gladiator! Beautiful mind! Master and Commander: The Far Side of the world moet ik nog zien maar daar heb ik ook wel hoge verwachtingen van!

    Wie echt eens moet moven??? Huhg Grand, ik moet al kotsen van de naam en dat hoofd mag ik een tijtje?
    Gladiator vind ik een boutfilm.
    Alleen al van de titel a beautiful mind moest ik kotsen, na het lezen van de verhaallijn wist ik dat dat volkomen terecht was, en die andere hoef ik ook niet te zien. Vind het maar een irritante drama-acteur...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Jean Claude Van Damme
    Steven Seagal
    Vin Diesel
    Sylvester Stalone
    Ben Affleck
    Clint Eastwood
    Ik ben het helemaal met je eens, alleen wat Joe zegt is ook zo, Eastwood kan nog wat leuke films als regisseur brengen.
    Zeker als regiseur is hij goed, maar als acteur..............BAGGER. Goeie films in het verleden maar de laatste 15 jaar helemaal niets.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Russel Crowe maakt naar mijn mening ook alleen maar boutfilms...
    Gladiator! Beautiful mind! Master and Commander: The Far Side of the world moet ik nog zien maar daar heb ik ook wel hoge verwachtingen van!

    Wie echt eens moet moven??? Huhg Grand, ik moet al kotsen van de naam en dat hoofd mag ik een tijtje?
    Gladiator vind ik een boutfilm.
    Alleen al van de titel a beautiful mind moest ik kotsen, na het lezen van de verhaallijn wist ik dat dat volkomen terecht was, en die andere hoef ik ook niet te zien. Vind het maar een irritante drama-acteur...

    Nogal een sterke mening over een film die je niet gezien hebt vind je ook niet? Ik ben ook geen fan van Crowe, maar A Beautiful Mind vond ik toch zeker een goede film. Gladiator was ook wel ok.
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Hugh Grant, volgens mij heeft hij nu met elke bekende actrice in Hollywood al wel een romantische comedie gemaakt. Heb het nu wel gezien.
    En al die romantische comedie's van hem zijn het zelfde
    I am a freak, and I am proud of it:)

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miT
    Nogal een sterke mening over een film die je niet gezien hebt vind je ook niet? Ik ben ook geen fan van Crowe, maar A Beautiful Mind vond ik toch zeker een goede film. Gladiator was ook wel ok.
    Je mag het er best niet mee eens zijn hoor... maar ik heb de beschrijving gelezen en het is gewoon weer zo'n typische drama-film. Die film lijkt me gewoon vreselijk, en spreekt me totaal niet aan.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miT
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Russel Crowe maakt naar mijn mening ook alleen maar boutfilms...
    Gladiator! Beautiful mind! Master and Commander: The Far Side of the world moet ik nog zien maar daar heb ik ook wel hoge verwachtingen van!

    Wie echt eens moet moven??? Huhg Grand, ik moet al kotsen van de naam en dat hoofd mag ik een tijtje?
    Gladiator vind ik een boutfilm.
    Alleen al van de titel a beautiful mind moest ik kotsen, na het lezen van de verhaallijn wist ik dat dat volkomen terecht was, en die andere hoef ik ook niet te zien. Vind het maar een irritante drama-acteur...

    Nogal een sterke mening over een film die je niet gezien hebt vind je ook niet? Ik ben ook geen fan van Crowe, maar A Beautiful Mind vond ik toch zeker een goede film. Gladiator was ook wel ok.
    Crowe is goed vind ik dan
    Gladiator staat in mijn top5 beste films die ik heb gezien
    ik vind dat Josh Hartnett wel mag stoppen vind het geen goeie acteur ook al vind ik de film black hawk down bijv. weer een knaller maar Josh is OUT
    Bezoek mijn Profiler!
    Laatste gezien : Monster's INC
    Laatste aangeschaft : Stigmata, Devil's Advocate

  18. #43

    Standaard

    -Eddie Murphy
    -Leslie Nielsen
    -Robert De Niro
    -Steven Seagal
    -Jean-Claude van Damme
    -Sylvester Stallone
    -Ja Rule

    Ow en van actrices mag ik zeker Renee Zellweger niet vergeten. Ik weet niet wat het is maar ik kan haar op de een of andere manier nooit goed uitstaan.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yannick
    Ow en van actrices mag ik zeker Renee Zellweger niet vergeten. Ik weet niet wat het is maar ik kan haar op de een of andere manier nooit goed uitstaan.
    Is mijn favo!!!! Pas op he :wink:
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  20. #45
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Tja zo'n frustratie thread waar iedereen lekker ongenuanceert en ongefundeert zijn mening mag spuien over mensen die goed geld verdienen aan onze hobby.
    Het zal wel een therapeutische waarde hebben of zo.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Tja zo'n frustratie thread waar iedereen lekker ongenuanceert en ongefundeert zijn mening mag spuien of mensen die goed geld verdienen aan onze hobby.
    Idd, zolang zij er grof geld mee verdienen, kunnen ze er vast niet mee zitten dat er wat mensen op dvd.nl zijn die hun graag met pensioen willen zien.
    Maar ik zie het verschil niet met films. Dvd recensies waarop gereageerd wordt op de film heeft dezelfde waarde. Als een film volledig wordt afgekraakt hier op het forum en er is toch grof geld mee verdiend (de filmkosten weer terugverdiend, plus winst), dan zitten ze er toch echt niet mee. Toch is het leuk om je mening te verkondigen.

    Het zal wel een therapeutische waarde hebben of zo.
    Therapeutische waarde is altijd goed en het houd je ook nog van de straat.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  22. #47

    Standaard

    Steven Seagal maakt de laatste tijd inderdaad boutfilms,out for a kill was echt slecht.Belly of the beast was dan wel weer aardig,maar het is meer hetzelfde de laatste tijd.Jackie Chan maakt de laatste tijd ook niet echt goeie films meer.Rush Hour 2 was dan heel goed,the tuxedo was .

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door miT
    Nogal een sterke mening over een film die je niet gezien hebt vind je ook niet? Ik ben ook geen fan van Crowe, maar A Beautiful Mind vond ik toch zeker een goede film. Gladiator was ook wel ok.
    Je mag het er best niet mee eens zijn hoor... maar ik heb de beschrijving gelezen en het is gewoon weer zo'n typische drama-film. Die film lijkt me gewoon vreselijk, en spreekt me totaal niet aan.
    Het verhaal is uniek in de wereld (en echt gebeurd). Ik maak op moment een PO (Practische Opdracht) over John Nash en ik kan je vertellen dat zijn levens verhaal uiterst intresant is, ookal wordt het in de film eenigsinds verdraaid. Maar goed, ieder zijn mening!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door miT
    Nogal een sterke mening over een film die je niet gezien hebt vind je ook niet? Ik ben ook geen fan van Crowe, maar A Beautiful Mind vond ik toch zeker een goede film. Gladiator was ook wel ok.
    Je mag het er best niet mee eens zijn hoor... maar ik heb de beschrijving gelezen en het is gewoon weer zo'n typische drama-film. Die film lijkt me gewoon vreselijk, en spreekt me totaal niet aan.
    Omdat het genre je niet aanstaat betekent toch niet dat de acteurs die in die films meewerken gelijk slecht zijn?
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  25. #50

    Standaard

    ik vond ben afleck nog wel goed in sommige films hoewel het zeker niet mijn favoriete actuer is maar hij was wel goed te pruimen in onder andere good will hunting
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •