Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 55 van 55 worden weergegeven.

Discussie: The Ring 2

  1. #51

    Standaard

    Zeer matige horrorfilm, of psychologische thriller, als je wil. Deel 1 is echt doodeng, deel 2 is gapend saai. Van de originele Ringu regisseur en de scenarist van The Ring verwachtte ik toch wel wat beters dan deze duffe boel. Het begin met die videoband is nog wel aardig, maar zodra [spoiler:5db84623f3]Naomi Watts zoontje (wat kijkt dat kereltje bloedirritant uit zijn ogen trouwens) bezeten wordt door Samara[/spoiler:5db84623f3] gaat het ernstig mis. Dan verandert het verhaal ineens in een heel slecht gestructureerde rip-off van The Exorcist die veel te voorspelbaar en nergens eng is. Vooral [spoiler:5db84623f3]die scene in de badkamer[/spoiler:5db84623f3], ziet er mooi uit, maar met een special effects offensief wordt het gewoon niet eng. Gemiste kans.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  2. #52

    Standaard

    Mijn mening uit een andere thread:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Vandaag naar Ring 2 gekeken. Goede film. Op zichzelf staand. Als vervolg stelt die zwaar teleur. De film stapt af van het verhaal van de band. Het draait nu meer om het meisje dat achter de jongen aangaat. Had een beetje hetzelfde idee als Kruger die mensen niet in de dromen vermoord. Het eerdere verhaal van overleven binnen 7 dagen wordt volledig achter zich gelaten. En dat is jammer want dat maakte het eerste deel voor mij zo spannend.

    Toch is deze horrorfilm geslaagd. De film is spannend (niet eng maar spannend), het acteerwerk is weer top-notch. Naomi Watts en het kleine jochie doen het geweldig en ook de andere acteurs doen het erg goed. Daarnaast ziet de film er prachtig uit. [spoiler:030425820b]Vooral de scene in de badkamer met het water dat naar het plafond loopt vond ik erg gaaf gedaan[/spoiler:030425820b].

    En lekkere spannende horrorfilm dus met goed acteerwerk die er gewoon erg goed uitziet. Alleen jammer dus dat verhaal niets meer met deel 1 te maken heeft en alleen over Samara gaat en niet over de band. Maar opzich een goede film, maar minder dan deel 1.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #53

    Standaard

    @ Roy..tsja .. i kvond deel 1 al niet eng, dus kan ik daar ook geen kritiek op hebben bij Ring2.
    En ik snap niet dat jullie het minder vinden, dat het nu niet zozeer over de tape gaat maar over Samara zelf. Ik vond dat juist goed, want anders had ik waarschijnlijk een heel erg deja-vu gevoel gehad. Op deze manier werd er tenminste nog wat aan het verhaal toegevoegd. Alleen dus jammer dat de film neit echt ergens naartoe gaat en het einde dus eigenlijk niets zeggend is.

    Zoals gezegd .. het was gewoon een spannende film..hoewel het meer kwam omdat ik dus hoopte op weer zo'n 'alles-op-z'n-plek-val'-einde. Een tweede keer zal ik deze film dan ook saai vinden...vrees ik.

  4. #54

    Standaard

    Hellep, wat een ontzettende saaie film. Is dit horror? Heb ook de DVD-features gezien...die Amerikaanse producers weten er toch altijd wel wat van te maken he..."Wij zijn heel benieuwd hoe het verder zou gaan met Samara". Nee, ze zijn benieuwd hoeveel geld ze in hun zak kunnen steken met zo min mogelijk moeite. Bagger! Zonde, want deel 1 was hartstikke leuk!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  5. #55

    Standaard

    Het Spannendste aan de DVD van Ring 2 is de korte film "Rings", dat is nog wel aardig IMHO., maar Ring 2 is inderdaad niet heel erg spannend.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •