Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.

Discussie: The Ring 2

  1. #1

    Standaard The Ring 2

    Er is dus een vervolg in de maak. Staat geplant voor dit jaar. Deel 1 vond ik echt een waardeloze film, en deze hoef ik dus zeker niet te zien.

    Link:
    http://www.imdb.com/title/tt0377109/

  2. #2

    Standaard Re: The Ring 2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Er is dus een vervolg in de maak. Staat geplant voor dit jaar. Deel 1 vond ik echt een waardeloze film, en deze hoef ik dus zeker niet te zien.

    Link:
    http://www.imdb.com/title/tt0377109/
    1 was ok, japanse versie die ik eerder had gezien vond ik wel wat beter.

  3. #3

    Standaard

    Ik vond de remake briljant... later natuurlijk de Japanse gezien die zeker niet onaardig is. Ben ook zeer benieuwd naar het tweede deel die geregisseerd wordt door Hideo Nakata!

  4. #4

    Standaard

    Leuke pulp... laat maar komen! met een vette DTS track en dit keer hopelijk echt eng...... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5

    Standaard

    Ik vond de remake stukken beter dan de jap versie, ik ga deel2 dan ook zeker zien, ik kijk ook erg uit naar de remake van Dark Water

  6. #6

    Standaard

    The ring was super, 's avonds laat gekeken met alleen een paar waxine lichten branden, iiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh, maar misschien moet je een vrouw zijn om hierbij te kunnen griezelen
    Ik heb ervan genoten en ben heel erg benieuwd naar deel 2, de japanse versie heb ik niet gezien en trekt me ook absoluut niet maar dat geld voor alle aziatische films, niet mijn ding.

    Alet
    Life would be boring without movies!!!

  7. #7

    Standaard

    Woeptiedoe (en andere uitlatingen van enige vreugde)!

    Ik heb normaliter een behoorlijke aversie tegen remakes, maar de remake van Ring vond ik behoorlijk goed. Natuurlijk blijf ik volhouden dat het origineel beter was.

    Dat de Ring-master Hideo Nakata nu zelf het stokje heeft overgenomen van Verbinsky stemt mij ook zeer vrolijk (en dat voor een naargeestige film als dit).

    Benieuwd of ie met een USA cast en meer geld nog beter uit de hoek weet te komen dan het zeker niet onaardige originele tweede deel.

    De film staat bij deze op mijn lijstje van must see films ...

    P.S. Jammer dat je zo generaliserend over Japanse films denkt Alette1, maar ieder zijn of haar ding za'k maar zeggen ...

  8. #8

    Standaard

    Ik zeg niet dat aziatische films slecht zijn maar dat het gewoon niet mijn genre is, ieder zijn meug, gelukkig :wink:
    Life would be boring without movies!!!

  9. #9

    Standaard

    ik vind het kloten dat Verbinsky The Ring 2 niet meer doet.
    Deel 1 vind ik briljant. Het japanse origineel was echt slecht.
    We zien wel.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    ik vind het kloten dat Verbinsky The Ring 2 niet meer doet.
    Deel 1 vind ik briljant. Het japanse origineel was echt slecht.
    We zien wel.
    Hier val ik dus echt van van mijn stoel....
    De Japanse versie slecht
    De remake is zowat een complete kopie met wat extra's overgoten met een berg Hollywood-saus, dus het origineel slecht vinden is wel heel
    Maar goed ieder zijn mening en de mijne is dat ik de Japanse toch wel een stuk beter vind
    That's a huge bitch!!!!!

  11. #11

    Standaard

    Ik vond de japanse zo slecht dat ik eerst een tijd gewacht heb om de remake te gaan kijken. Ik dacht dat kan ook niet wat zijn.
    Ik viel dus bijna van m'n stoel toen ik de remake zag. Briljante film en die hollywood saus kan ik echt niet vinden Vind de sfeer, die ik in het orgineel miste, echt geweldig.
    De remake is ook een complete copie, het is toch dezelfde film ?

  12. #12

    Standaard

    Ach het blijft gewoon een goede film of je nu de Japanse of de Amerikaanse versie beter vind :wink:
    Juist de eenvoud van de Jap vond ik beklemmend en briljant....jij ziet iets in de remake wat ik niet kan zien....ach het blijft gewoon een mening
    That's a huge bitch!!!!!

  13. #13

    Standaard

    De eerst officiële teaser van The Ring 2 staat online:

    Teaser (QT)

  14. #14

    Standaard

    The Ring vond ik een goede film! Ik ben ook niet zn voorstander van remakes en sequels enzo maar aangezien ik The Ring erg goed vond ben ik toch wel benieuwd naar The Ring 2.
    Four-Star Trader (236)

  15. #15

    Standaard

    Heb net de trailer gezien en ziet er eigenlijk wel saai uit. Vond deel 1 al niet de beste, dus dit gaat m zeker niet worden.

  16. #16

    Standaard

    Deel 1 was best eng af en toe, deel 2 is totaal onnodig.

  17. #17

    Standaard

    Wat een butt teaser zeg......dit doet me nou helemaaaal niks.
    That's a huge bitch!!!!!

  18. #18

    Standaard

    Vond deel 1 geweldig. Zowel de Japanse als de Amerikaanse versie. Laat deel 2 maar komen. Gelukkig ook dit keer weer met Naomi Watts.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Dat ziet er zwaar oké uit!

  21. #21

    Standaard

    Dat ziet er vreselijk goed uit. Kijk er nou al naar uit.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #22

    Standaard

    Dit ziet er een stuk beter uit dan de eerste trailer(teaser) zou ik dan toch om moeten gaan
    That's a huge bitch!!!!!

  23. #23

    Standaard

    wow, die trailer... wordt volgens mij een scary as hell film..

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Heb net de trailer gezien en ziet er eigenlijk wel saai uit. Vond deel 1 al niet de beste, dus dit gaat m zeker niet worden.
    Moet ff terugkomen op mn vorige reactie. Heb net de nieuwe trailer gezien en ziet er dus super spannend uit. We zullen t zien.

  25. #25

    Standaard

    Na de trailer gezien te hebben ben ik mijn interesse in de film verloren. Daarvoor was ik heel enthousiast omdat het op papier een goede film kon worden. Een nieuw verhaal geregisseerd door de originele regisseur van de originele Ring-film!
    Verhaal lijkt mij echter wat uit de lucht gegrepen nu ik de trailer zo zie. Ik vond de japanse sequel ook al niet zo goed en het ziet er naa ruit da deze mij ook niet veel zal zeggen. Misschien blijft Hideo Nakata beter af van de sequels...

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •