Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.

Discussie: The Ring 2

  1. #26

    Standaard

    Laat deel 2 maar komen ! Trailer is geweldig !

  2. #27

    Standaard

    Vanmiddag geweest. Bah, wat een film zeg. Alles wat het geweldige eerste deel had zit er niet in! De 'magie' is eruit. 't is niet meer interessant...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Vanmiddag geweest. Bah, wat een film zeg. Alles wat het geweldige eerste deel had zit er niet in! De 'magie' is eruit. 't is niet meer interessant...
    Misschien moet je de film s'avonds kijken :wink:

    Jammer, ik vond deel 1 wel goed. Geen spannende momenten of is het verhaal gewoon niet goed

  4. #29

    Standaard

    Een bioscoop is ook donker hoor

    Er zatten wel spannende momenten in, maar je kon ze allemaal al zien aankomen en je weet al wat er ging gebeuren. Weinig vernieuwd.
    Verhaal was ook niet echt hoogstaand.

  5. #30

    Standaard

    Heb de eerste gezien ,maar voor dit tweede deel heb ik niet echt interesse.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  6. #31
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik ben gister naar de marathon geweest ( deel 1 + 2 ) was erg leuk, maar goed de 'schrikmomenten' zijn zo enorm voorspelbaar

  7. #32

    Standaard

    Het 2e deel van Ringu was het minst IMO. Toch wil ik deze wel graag zien. Vooral na het zien van The Tape.

    http://www.the-tape.com/

    En ik sliep zo al moeilijk
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  8. #33

    Standaard

    Zojuist gezien, en allereerst moet me van het hart dat ik me gruwelijk heb zitten ergeren aan de gillende grieten in de zaal. BAH! Ik haat Catharijne. Ik had me reeds voorgenomen enkel nog 's middags op schooldagen en/of enkel 't Hoogt of Springhaver te bezoeken, maar werd meegesleept door een vriendengroepje. Gelukkig was de film niet echt het aankijken waard dus heb ik me minder zitten irriteren aan het feit dat ik niet zo opging in de film. Maar bij deze zweer ik eens te meer: ik vermijd in de toekomst samenkomsten van bakvissen

    De film was dus matig: veel minder stilistisch dan de eerste [die overigens ook veel abstracter was in zijn dreiging]. Daarbij heeft Nakata het kale Japanse filmen wel overgenomen uit zijn cultuur, maar er genoegt Hollywood-stront doorheen geroerd, wat betekent dat het the worst of both worlds is geworden... De sequel is een ouderwetse showdown tussen good and evil. Suf.
    Heel jammer. Soort nageboorte.

    Plotholes, oneffenheden, matiog acteerwerk, bovendien was er wat out-of-focus.

    Maar ik mis vooral het sterke stilistische aspect.

    Over de Japanse: die zijn au naturel, maar beter dan de eerste [Ringu] zijn ze nooit geworden. Bovendien wordt de Japanse horrorscene verstikt door overdaad en veel van hetzelfde. Om nog maar te zwijgen van de remakes.

    Ben wel benieuwd naar de artdirection en het souddesign in de Hollywoodversies, maar de rest mag gestolen worden.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #34

    Standaard

    Heb aardig wat reviews ondertussen gelezen en geen van alle is positief over deze film. Jammer, jammer want deel 1 blijft 1 van de betere horror-films van de laatste jaren.

  10. #35

    Standaard

    Nou deel 2 lijkt me toch wel cool worden hoor!
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  11. #36
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    En toch vind ik het meer thriller dan horror

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Gewoon regular shit. Echt waar. Wie deze film goed vindt, is waarschijnlijk ook liefhebber van SBS actienieuws
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Gewoon regular shit. Echt waar. Wie deze film goed vindt, is waarschijnlijk ook liefhebber van SBS actienieuws
    Nouja...

  15. #40

    Standaard

    Wat s er mis met SBS actienieuws :P :P :P

  16. #41

    Standaard

    Ik ga er dit weekend naar toe, ik ben benieuwd. Ik hoor overal verschilende verhalen over de film...

  17. #42

    Standaard

    Verschillende?? Alleen slechte hoor!

  18. #43

    Standaard

    Lijkt me nog veel slechter dan deel 1.

  19. #44

    Standaard

    ik heb 'm eergisteren gezien en vond 'm eigenlijk best meevallen. ik begrijp niet waarom velen zo negatief zijn over deze film...goed, een hoogstaande film moet je natuurlijk ook niet verwachten maar voor een avondje kijkplezier is deze film goed genoeg...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bas-ow
    Lijkt me nog veel slechter dan deel 1.
    Is ie ook....deel 1 vond ik persoonlijk nog wel leuk (heb gewacht tot de DVD uitkwam, iets dat ik steeds vaker doe ) maar dit was echt niet wat het had kunnen worden. Okay, ik geef toe, ik had ook geen goed vervolgverhaal kunnen schrijven over iets wat in feite niets meer is dan een videoband met dodelijke gevolgen en een vermoord meisje met ongezonde wraakgevoelens, maar dit verhaaltje kon mij totaal niet bekoren. Niet mijn ding dus maar wie weet iets voor anderen.....

    P.S.iemand te porren voor een grote gezamenlijke geld-terug-actie tegen Dreamworks? :wink:

  21. #46

    Standaard

    Net gehuurd en gekeken. Had niet zulke hoge verwachtingen van, maar viel me niet tegen. Er zit meer spanning in dan in deel 1. Wordt wel een dvd aanschaf.

  22. #47

    Standaard

    Dan eindelijk gezien.
    Tja, helaas zijn al de negatieve reacties meer als terecht...........wat een zwakke opvolger zeg. Verhaal is niet spannend, niet eng en mist de sfeer van deel 1. Damn.................

  23. #48

    Standaard

    Wel aardig, niks nieuws aan de zon dus veel minder spannend. OOK de geluidstrack is nie veel aan.

    6/10
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #49

    Standaard

    Zucht, ik hoopte dat ie eng was......niet dus!. Maar de badkamerscene is werkelijk wondermooi!! :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #50

    Standaard

    gister dan eindelijk gekeken en hij viel mij alles mee .. waarschijnlijk omdat ik hem eigenlijk wilde zien omdat ik benieuwd was hoe slecht hij wel niet zou zijn. Ik vond hem best spannend, sommige scenes zaten goed in elkaar, en het was geen remake van Deel 1.

    Maar goed, de schrikmomenten waren te weinig en te voorspelbaar, de sterke sfeer van deel 1 is weg (hoewel het ook wel logisch is; het is een half jaar na deel 1, dus je kan moeilijk verwachten dat het in deel 2 ook mistig en regenachtig is ) en wat helemaal jammer is; de film heeft geen punt. Het sterke van deel 1 vond ik dat op het eind alles op z'n plek viel en je begreep wat nou de bedoeling van het verhaal is. Bij deel 2 gaat het puur om het verslaan van Samara, en dat op een hele wazige en uiteindelijk slappe manier.

    Maar het idee van [spoiler:3e4d2a73f3]Samara die een menselijk lichaam overneemt..echt heel cool! Die scene dat Aidan/Samara in het huis van Max tv zit te kijken en Rachel daar aankomt..en dat Max dan met zn verneukte gezicht in het busje zit .. heel erg gaaf! [/spoiler:3e4d2a73f3]Helaas was dit een van de weinige echt goed uitgewerkte scenes. Ze konden dit concept veel meer uitdiepen...wat voor een deel 3 wel heel fout over zou komen gezien het einde van deel 2.

    Maargoed .. ik geef het een 6+ ...en Deel 1 gaf ik al een 8-.
    Idee is erg leuk, uitwerking is slecht gelukt.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •