De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Any Given Sunday (2-disc)

    Heb de 2-disc van Any Given Sunday gekocht.
    Maar toen wilde ik de Best Buy sticker er voorzichtig afhalen.

    Het hoesje onder de sticker trok ik helemaal mee!!!!

    Wat een *** sticker zijn dat!

    Weet iemand een warner e-mail adres in Nederland?
    Of waar je nieuwe hoesjes kunt bestellen/krijgen?

    Is hier trouwens een thread van met allemaal e-mail adressen en andere gegevens van de verschilldende maatschappijen?
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  2. #2

    Standaard

    gewoon ff een brief sturen of bellen en waarschijnlijk krijg je wel een nieuw hoesje

    link: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=22063

  3. #3

    Standaard Re: Any Given Sunday (2-disc)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland
    Heb de 2-disc van Any Given Sunday gekocht.
    Maar toen wilde ik de Best Buy sticker er voorzichtig afhalen.

    Het hoesje onder de sticker trok ik helemaal mee!!!!

    Wat een *** sticker zijn dat!
    Ik had net hetzelfde meegemaakt!
    Ik heb 17 Warner snappers, maar net bij déze film heb ik een stukje van het karton mee afgescheurd!
    Ik werd er even stil van... :x
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  4. #4

    Standaard

    ik ook...

    en daarna vooral erg pissig...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    gewoon ff een brief sturen of bellen en waarschijnlijk krijg je wel een nieuw hoesje

    link: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=22063

    Thanks!!!
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  6. #6

    Standaard Any given sunday

    Vraag van een beginnend verzamelaar:
    van bovenstaande titel heb ik 2 versies die qua discs-uitvoering exact hetzelfde zijn, ook als jaar van uitgifte.
    De ene zit in een 2 discs kunstof case met sleeve (dus kunststof verpakking met een hoes erom,)
    de andere zit in wat men geloof ik noemt een keepcase: een kartonnen verpakking met uitklappagina waarin de 2e disc zit.
    De voorzijden van de beide uitgaven is hetzelfde, alsook de achterzijde met beschrijving en de extra's.
    Mijn vraag: welke versie (en dat geldt ook voor andere DVD's, bijvoorbeeld JFK) is het meest verzamelwaardig? Ik wil er namelijk een weg doen,maar weet niet welke.
    Ik denk dat de meeste mensen denken dat de kunststof verpakking meer verzamelwaardig is, maar de kartonnen verpakking is veel mooier.
    Kortom, een dilemma. Weet iemand een aantal vuistregels om op deze manier je verzameling samen te stellen met de meest gewaardeerde versies van DVD's?

  7. #7

    Standaard

    Voor mij zijn het vaak de kartonnen verpakingen, maar denk dat het iets persoonlijks is. Doe dus gewoon degene weg die je zelf het minst vind.
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  8. #8

    Standaard

    Verzamelen moet je toch niet doen voor de geldwaarde ofzo, die gaat voorlopig alleen maar omlaag behalve bij echt hele uitgebreide verzamelaars-boxsets, en dan nog alleen als er niet iets mooiers uitkomt (hetzelfde met BRs oid bijv), en meestal alleen als ze factory-sealed zijn (en ja, dan staan ze niet zo mooi in de kast en het kijkt lastig).

    Voorbeeldje: De Alien quadrilogy 9-disc box kostte destijds 150 gulden of meer. Nu ligt ie voor 12 euro bij je in de bus. Toegegeven, veel goedkoper dan dat gaat ie retail niet meer worden, maar de kans dat ie over 10 jaar harder is gestegen dan je geld op een spaarrekening is erg klein.

    Kortom, verzamelen dat doe je voor jezelf. Waar je naar wilt kijken in je speler, en waar je naar wilt kijken in je kast is dus wat je moet hebben.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper Janssen Bekijk bericht
    Verzamelen moet je toch niet doen voor de geldwaarde ofzo, die gaat voorlopig alleen maar omlaag behalve bij echt hele uitgebreide verzamelaars-boxsets, en dan nog alleen als er niet iets mooiers uitkomt (hetzelfde met BRs oid bijv), en meestal alleen als ze factory-sealed zijn (en ja, dan staan ze niet zo mooi in de kast en het kijkt lastig).

    Voorbeeldje: De Alien quadrilogy 9-disc box kostte destijds 150 gulden of meer. Nu ligt ie voor 12 euro bij je in de bus. Toegegeven, veel goedkoper dan dat gaat ie retail niet meer worden, maar de kans dat ie over 10 jaar harder is gestegen dan je geld op een spaarrekening is erg klein.

    Kortom, verzamelen dat doe je voor jezelf. Waar je naar wilt kijken in je speler, en waar je naar wilt kijken in je kast is dus wat je moet hebben.
    Zo op het eerste gezicht heb je gelijk, maar het is niet helemaal zoals je zegt, er is meer aan de hand.
    Als je DVD's gaat verzamelen en het gaat alleen maar om datgene wat er op staat kun je beter naar de videotheek gaan of nog beter gewoon downloaden. Boeken verzamelen? Je kunt ze ook kopieren... Het is van mijn kant een gewone vraag. Ik verzamel niet om te verkopen, maar als ik ze dan toch in de kast heb staan, dan het liefst het meest verzamelingswaardige exemplaar... Evenzogoed bedankt voor je reactie.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raznov Bekijk bericht
    Voor mij zijn het vaak de kartonnen verpakingen, maar denk dat het iets persoonlijks is. Doe dus gewoon degene weg die je zelf het minst vind.
    Ik ben het met je eens. Ook in de beginners-faq wordt gezegd dat kartonnen verpakkingen vaak de voorkeur hebben. Alleen, de discs in die verpakkingen zijn vaak heel simpel bedrukt of helemaal niet. En dat is dan weer jammer. Bij Any given sunday is dat trouwens niet het geval. Bedankt voor je reactie.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmstripper Bekijk bericht
    Ik ben het met je eens. Ook in de beginners-faq wordt gezegd dat kartonnen verpakkingen vaak de voorkeur hebben. Alleen, de discs in die verpakkingen zijn vaak heel simpel bedrukt of helemaal niet. En dat is dan weer jammer. Bij Any given sunday is dat trouwens niet het geval. Bedankt voor je reactie.
    De kartonnen verpakking die jij hebt noemt men een digipack.
    Er is ook nog een andere kartonnen verpakkingit is de snapper.

    Hoe de disc bedrukt is heeft niks met de verpakking te maken.
    Bij alle digipacks die ik heb zijn de discs gewoon bedrukt.
    Discs die niet bedrukt zijn,zijn de flippers(aan 2 kanten bespeeld).

    Wat het mooiste is hangt natuurlijk af van je eigen smaak,maar als ik zelf kan kiezen probeer ik toch altijd de digipack te krijgen.

  12. #12

    Standaard

    een digipack van any given sunday?? bij mijn weten bestaat er slechts een snapper-versie (denk dat filmstripper deze versie bedoelt met "kartonnen verpakking") en een keepcase versie...
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    een digipack van any given sunday?? bij mijn weten bestaat er slechts een snapper-versie (denk dat filmstripper deze versie bedoelt met "kartonnen verpakking") en een keepcase versie...
    Hij heeft het over een tweede disc.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Hij heeft het over een tweede disc.
    yep, maar het is een 2-disc snapper, heb deze versie ook gehad...

    quote uit recensie
    De rest van de extra's staan op een tweede schijf. Warner heeft op originele wijze deze schijf in de 'snapper case' weten onder te brengen, nl. in een extra hoesje in de uitslaande flap.
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    yep, maar het is een 2-disc snapper, heb deze versie ook gehad...

    quote uit recensie
    Ik heb het inderdaad net in de recensie gelezen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •