Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 74 van 74 worden weergegeven.

Discussie: SLOTJE AUB!

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dielie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Valt hier dan niks aan te doen? Kan de crew geen contact met hem opnemen? Het is een erg vervelende zaak op deze manier al blijkt toch dat sommige mensen wel iets van hem hebben gekregen.
    Wie heeft er ZEKER al iets gehad?

    Ik heb wel PM gehad op 10-6 's avonds (deal op 26/5, afhandelings-pm op 29/5, direct betaald via electronisch bankieren). Ik reken er toch op dat mijn DVD a.s. maandag of uiterlijk dinsdag in de bus ligt.
    Tsja heb ook wel een paar PM's van hem gehad met beloftes die hij niet nagekomen is..

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  2. #52

    Standaard

    miss dat een van jullie anders stephan even kan opbellen of zo?

    kan een oplossing zijn.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    miss dat een van jullie anders stephan even kan opbellen of zo?

    kan een oplossing zijn.

    mazzel,niels
    Dat is natuurlijk een oplossing, feit is dat ik geen tel nr van Stephan heb

  4. #54

    Standaard

    Ben toch op zoek gegaan naar Stephan Kosten te Capelle a/d IJssel en het bleek dat er maar 1 Kosten in C ad IJ woont. Opgebelt, blijkt die vrouw helemaal geen Stephan te kennen. Vreemde zaken wat mij betreft.

  5. #55

    Standaard

    Wederom PM gestuurd. Nog steeds niets ontvangen. Geduld raakt op...
    Sony 32FQ70 - Pioneer 511S - Pioneer 444 - JBL SCS10
    Mijn collectie

  6. #56

    Standaard

    Wij hebben het telefoonummer en de adresgegevens van Stephan weten te achterhalen. Via email hebben we hem om opheldering verzocht. Als hij geen duidelijke verklaring geeft zullen we zijn gegevens voor iedereen toegankelijk maken zodat ieder voor zich verhaal kan halen of eventueel aangifte kan doen bij de politie.
    Eric van Ballegoie

  7. #57

    Standaard

    Vandaag (eindelijk) de spullen binnengekregen...
    Het is toch nog goed gekomen met onze DaTaBaSe!
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Wegens allerlei grote problemen thuis, op het werk en met familie is alles de afgelopen maand voor mij totaal verkeerd gegaan. Alles is chaotisch gegaan, ik heb weinig van mijn afspraken na kunnen komen en baal hier ontzettend van.

    Aan een kennis heb ik 2x gevraagd of deze de dvd's voor mij wilde versturen, netjes klaargelegd en de adressen erbij opgeschreven, maar tot 2x toe is dit niet gebeurd. Dit is voor mij geen excuus, het is uiteindelijk mijn verantwoordelijkheid.

    Echter wil ik wel graag duidelijk vermelden dat het NOOIT mijn bedoeling is geweest dit zo slecht af te handelen. Ik schaam mij er ook voor dat het zo verlopen is en wil graag de betrokennen mijn grootste verontschuldigingen aanbieden.

    De dvd's zijn nu allemaal netjes door mij verstuurd en iedereen zou ze nu toch echt moeten krijgen. Verder wil ik vermelden dat ik voorlopig geen deals meer via dit forum wil sluiten omdat ik blijkbaar geen goede zaken kan doen op dit moment.

    De mensen die hierbij betrokken zijn wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden en ik zal proberen het een klein beetje recht te zetten (al moet ik nog even kijken op wat voor manier).

    Mensen... sorry en ik hoop dat ik wat later nog welkom ben op dit forum, aangezien ik hiervoor toch ook een hoop goede deals heb afgerond.

    Met vriendelijke groet,
    Stephan.

  10. #60

    Standaard

    Dat vind ik een nette reactie DaTaBaSe, ik zie de DVDs wel tegemoet

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaTaBaSe
    Mensen... sorry en ik hoop dat ik wat later nog welkom ben op dit forum, aangezien ik hiervoor toch ook een hoop goede deals heb afgerond.

    Met vriendelijke groet,
    Stephan.
    Wanneer je alle openstaande deals netjes hebt afgerond, dan is er wat mij betreft geen probleem meer... Al hebben je medeforumleden natuurlijk ook een woordje in te brengen. Tenslotte zijn zij meer benadeeld dan de crew

  12. #62

    Standaard

    Deal bij mij is uiteindelijk goed afgerond.

    Respect voor je bovenstaande berichtje DaTaBaSe. Sterkte met het opruimen van je problemen. Er is er nu één minder, wat mij betreft.
    Sony 32FQ70 - Pioneer 511S - Pioneer 444 - JBL SCS10
    Mijn collectie

  13. #63

    Standaard

    Nog steeds niks ontvangen...*zucht

  14. #64

    Standaard

    Evenals Remco87, is hij ons nou gewoon vergeten?? Hopelijk niet..

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaTaBaSe
    De dvd's zijn nu allemaal netjes door mij verstuurd en iedereen zou ze nu toch echt moeten krijgen. Verder wil ik vermelden dat ik voorlopig geen deals meer via dit forum wil sluiten omdat ik blijkbaar geen goede zaken kan doen op dit moment.
    Dit is dus op 16 Juni gebeurd. Meestal duurt het 1 misschien 2 dagen voordat zoiets aankomt. Conclusie: Ik denk niet dat ik mijn DVD's nog ga ontvangen

  16. #66

    Standaard

    ik denk dat je nog even geduld moet hebben jordy de tpg is bij mij ook erg traag gaat gemiddeld wel 2 a 3 dagen overheen voordat ik een pakketje heb wat verstuurd is

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Dit is dus op 16 Juni gebeurd. Meestal duurt het 1 misschien 2 dagen voordat zoiets aankomt. Conclusie: Ik denk niet dat ik mijn DVD's nog ga ontvangen
    Zoals bovenstaand bericht van mij duidelijk vermeld:

    ALLE dvd's zijn verstuurd, dus ook de jouwe.
    Dat de post er zo lang over doet kan ik ook vrij weinig aan doen, de rest heeft zijn pakketjes wel al binnen dus zal de jouwe morgen ook wel binnen moeten komen.

  18. #68

    Standaard

    Niks ontvangen, morgen is er weer een dag..*zucht

  19. #69

    Standaard

    Ik heb ook nog steeds niets ontvangen!

  20. #70

    Standaard

    En nu???? Ze moeten toch echt komen, heb ze voor 200% zeker weten goed verstuurd...

    Graag even een reactie.

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Vandaag dan eindelijk de DVD's ontvangen. What Lies Beneath was in prima staat maar bij Cliffhanger was het doosje dus finaal doormidden gescheurd. Jammer, zal even een nieuw doosje aan moeten schaffen.

  23. #73

    Standaard

    Air Force One ook eindelijk vandaag ontvangen.

  24. #74

    Standaard

    Zo dat werd tijd..
    Hoesje gescheurd??? Dat heb ik ook nog nooit eerder meegemaakt

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •