Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 91 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Is dát de miniserie-versie zoals die hier gaat uitkomen? Jummie...
    Er staat toch duidelijk Director's cut of één van die boekjes
    Waar dan? Ik kan het niet lezen op de plaatjes boven (of heb je hem al in handen gehad). In de officiele omschrijving (van DVD-home, een aantal posts hierboven) spreekt men wel van de 6 uurs versie!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Is dát de miniserie-versie zoals die hier gaat uitkomen? Jummie...
    Er staat toch duidelijk Director's cut of één van die boekjes.... Ben benieuwd welke dit nu is. Als het de serie is zal het audiospoor een stuk minder zijn dan de Superbit, aangezien voor de miniserie-DVD weer gebruik is gemaakt van het originele tv-geluid (en dus niet de opnieuw gemixte en deels heropgenomen 5-kanaals-track).
    Is wel authentieker hè. Maar ze noemen zowel de 3,5-uurversie als deze miniserie director's cut, om het een beetje eenvoudig te maken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Ik zie het al, er staat inderdaad Director's cut op het bijgevoegde cover plaatje (boekje)...

    Op de doos zelf staat het dan vreemd genoeg weer niet. Ik ga er gewoon maar even vanuit dat de omschrijving van DVD-home correct is en dat het gewoon de 6 uurs versie bevat. Deze week zullen we het weten.

  4. #29

    Standaard

    Is een mooie uitgave, ga ik zeker halen.

  5. #30

    Standaard

    Ben dan ook voor een keertje blij dat ik deze nog niet uit Engeland heb gehaald, mooie uitgave.

    Bij FRS is deze (momenteel niet) te verkrijgen voor € 32.99, beetje aan de prijs dus maar zal wel een pre-release prijs zijn.

    Bij DVD Outlet voor € 24,99 met inderdaad een leverdatum van 23 september.
    Aangezien het een dubbel DVD is ga ik maar vanuit dat dit de mini series is van 5 uur

  6. #31

    Standaard

    Heeft iemand de miniserie al in huis? Ben benieuwd naar het beeld en geluid ten opzichte van de superbit.

  7. #32

    Standaard

    Hoi,

    ik heb deze zojuist aangeschaft, hele mooie uitgave, maar er is iets wat ik niet zo goed snap, in het boekje dat er bij zit wordt gesproken over een 6 uur durende miniserie, maar op de inlay staat 281 minuten, dit komt ook overeen met de discs, disc 1: 103 min, disc 2 177 min.
    Volgens mij is 6 uur, 360 minuten en niet 281...

    gr,

    Bas
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas van Dijk
    Hoi,

    ik heb deze zojuist aangeschaft, hele mooie uitgave, maar er is iets wat ik niet zo goed snap, in het boekje dat er bij zit wordt gesproken over een 6 uur durende miniserie, maar op de inlay staat 281 minuten, dit komt ook overeen met de discs, disc 1: 103 min, disc 2 177 min.
    Volgens mij is 6 uur, 360 minuten en niet 281...

    gr,

    Bas
    Dat is iets wat mij ook al opviel, heb nog niet de gelegenheid gehad om hem te kijken..
    Maar als iemand het kan verklaren hoe het precies zit?
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    Heeft het niet te maken met een miniserie van 6 afleveringen van "een uur" en dat deze met aftrek van reclame etc. dan neer komt op 6 x 45 tot 50 minuten. (Zelfs de serie 24 bestaat zelfs niet eens uit echt 24 uur terwijl dit nog een realtime serie is)

  10. #35

    Standaard

    Als je op imdb kijkt weet je dat de serie geen 6 uur lang was.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Als je op imdb kijkt weet je dat de serie geen 6 uur lang was.
    Op imdb staat het volgende over de miniserie;

    Runtime: Germany:50 min (6 episodes) / USA:293 min (DVD)

    is ook geen 6uur dus, snap gewoon niet waar ze het vandaan halen
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #37

    Standaard

    Zou het erg op prijs stellen wanneer eindelijk eens iemand iets over de kwaliteit verteld. Wil hem ook graag halen maar heb geen idee wat de kwaliteit is; beeld, geluid etc. Wie?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  13. #38

    Standaard

    Geluid zowel Engelse als duitse track DD5.1 en het beeld is opgepoetst, klein stukje van gekeken en het is een hele verbetering ten opzichte van de oudere dvd-release :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    Ik heb superbit en de mini-serie, zal ze eens vergelijken dit weekend.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #40

    Standaard

    Ik heb zoals toegezegd de superbit versie en de miniserie versie vergeleken op enkele scenes.

    Mijn voorlopige conclusie: de miniserie heeft betere beeld en geluidskwaliteit.

    Beeld: het begint al bij de 'groene' beginsscene waar de onderzeeer opeens opduikt. Superbit: zeer korrelig beeld. Miniserie: nog steeds korrelig, maar ingrijpend minder. Ook elders betere beeldkwaliteit.

    Geluid: wat mij bij de superbit opviel was de zwakke weergave via de center (DTS). Ofwel je moest het volume goed opvoeren om de center goed te kunnen horen. Bij de miniserie is dit verbeterd. De center is meer in balans met het overige geluid.

    Conclusie: de superbit zal binnenkort worden verkocht. De miniserie blijft!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #41

    Standaard

    @Rhodanos: dank je voor de info!
    Dus als ik het goed begrijp is de miniserie kwalitatief beter dan de de Superbit versie? Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht en is toch wel een verassing moet ik zeggen. Die miniserie ga ik me dan dus ook binnekort aanschaffen!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  17. #42

    Standaard

    Heb eerst de scenes van superbitversie bekeken. Daarna de scenes van de miniserie. Bij de eerste scene van de miniserie, de 'groen' onderzeescene had ik echt een 'wow-gevoel'. Wat een verbetering beeldkwaliteit. Mijn voorlopige indruk, ik heb niet de hele film c.q. serie bekeken, is dat de miniserie een betere kwaliteit heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Dat was ook mijn conclusie :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  19. #44

    Standaard

    Nou da`s dan alleen maar mooi om te horen. :wink:

    Is het nou dan ook met het geluid zo, kwa eerste indruk die jullie hebben, dat de effecten je om de oren vliegen? Of valt dit wel mee en het is het gewoon een degelijke geluidstrack met hier en daar wat surround effecten?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Nou da`s dan alleen maar mooi om te horen. :wink:

    Is het nou dan ook met het geluid zo, kwa eerste indruk die jullie hebben, dat de effecten je om de oren vliegen? Of valt dit wel mee en het is het gewoon een degelijke geluidstrack met hier en daar wat surround effecten?
    Voor een track van bijna een kwart-eeuw oud issie super :P
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  21. #46

    Standaard

    In die scene in het begin waar ze door de hal lopen richting de u-boot vliegt het geluid je inderdaad om de oren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #47

    Standaard

    Nou denk dat ik dan morgen of dinsdag nog maar eens richting MM ga. 8)

    Had hem van de week al in de handen daar maar durfde hem niet echt mee te nemen omdat ik totaal niet wist wat de kwaliteit was. Ben nu overtuigd en deze is dus voor mij!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  23. #48

    Standaard

    daar drink ik op :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  24. #49

    Standaard

    Mooie release. Alleen de dieptebommen klinken niet.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Heb eerst de scenes van superbitversie bekeken. Daarna de scenes van de miniserie. Bij de eerste scene van de miniserie, de 'groen' onderzeescene had ik echt een 'wow-gevoel'. Wat een verbetering beeldkwaliteit. Mijn voorlopige indruk, ik heb niet de hele film c.q. serie bekeken, is dat de miniserie een betere kwaliteit heeft.
    Nu raak ik toch weer aan het twijfelen. De mini serie krijgt kwa kwaliteit overal een (veel) mindere beoordeling dan de Superbit versie. Vooral het geluid schijnt een zware teleurstelling te zijn in vergelijking met de Superbit. Kijk bijv. eens hier: Areadvd.de
    Alleen hier op het forum lees ik positieve reacties, wat dan nu?

    Ik weet het nu ook effe niet meer, had vandaag eigenlijk naar de MM willen gaan dus als iemand nog wat aanvullende info heeft graag!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •