Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 125 worden weergegeven.

Discussie: Gestolen post

  1. #1

    Standaard Gestolen post

    Hoi,

    Ik heb de laatste weken enorm veel problemen met gestolen post. Ongeveer 10 orders van onder andere CD-WOW! en Ro-Disc! zijn niet aangekomen.

    Ik heb al een brief gestuurd naar TNT Post of zij hier iets aan kunnen doen. Maar nog geen reactie gehad.

    Hebben jullie misschien ook last van veel niet ontvangen orders de laatste tijd?

    Kan mij herrineren dat laatst in het nieuws was dat TNT malefide freelancers had aangenomen....

    Erg treurig voor zowel mijzelf als de online winkels.....

  2. #2

    Standaard

    balen!

    ik ben de laatste tijd 2 dure boxen (50 euro p/s) kwijtgeraakt.

    vervangend exemplaar van een is al aangekomen, maar nu moet ik die andere dus gaan aanmelden. het betreft dezelfde site (play) dus ze zien we alweer komen daar....

    het 'schijnt' dat er meer problemen zijn met de zaterdagbezorgers dan de vaste medewerkers die in loondienst zijn en dit soort geintjes dus niet kunnen permiteren...

    probeer de dvd's eens op een alternatief adres (familie/vrienden) te laten sturen en kijk of ze dan wel aankomen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Sandd schijnt in uurloon goedkoper te zijn dan TNT, dus van Sandd-ebzorgers zou je het eerder verwachten
    En anders zorgt de onrust bij TNT altijd wel voor bezorgers die eens iets achterhouden.

  4. #4

    Standaard

    Mijn iPod van €440 was ook gestolen, maar het leuke is dat mijn naam achterop staat gegraveerd

    (Apple had wel een nieuwe opgestuurd)
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  5. #5

    Standaard

    Nu komt het leukste gedeelte dus, twee adressen worden gewoon beroofd.

    Bij mijn moeder thuis krijg ik op zich wel DVDs binnen maar ook hier ontbreken de pakketjes gewoon. Het wordt gewoon niet geleverd.

    Tevens ontbreken er ook standaard DVDs, maar dat kan ook komen door de publieke brievenbus, grijpgrage mensen kunnen het er eventueel uitvissen...

    Heel irritant, als ik nu ook een mail krijg van CD-Wow dat ze geen replacements willen sturen omdat het 7 DVDs tegelijk zijn.

    Ro-Disc is een stuk vriendelijker....

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Behoorlijk vervelend dit. Gewoon naar het postkantoor gaan en hier melding van maken. In het begin wil Ro-disc nog wel meewerken. Maar als het ze te vaak overkomt, dan kunnen ze ook moeilijk doen. Op een gegeven moment zeggen ze, dat je maar zelf de volle verantwoordlijkheid moet nemen, bij een volgende bestelling, als het weer fout gaat.

    Zoiets heb ik ook meegemaakt, maar toen kreeg ik alles beschadigend binnen van hun.

  7. #7
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Ik ben voor het eerst ook een webwinkel dvd "kwijt".
    Het ging welliswaar maar om 11 euro,maar het gaat me om het princiepe.
    Als ik die hufters in me handen krijg zijn ze nog niet jarig.
    Het meest vervelende is ook nog dat mediadis geen vervanging wilt sturen....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yoeri Bekijk bericht
    Het meest vervelende is ook nog dat mediadis geen vervanging wilt sturen....
    Dat zijn ze wel verplicht. Een webwinkel heeft een leveringsgarantie, dus als er iets kwijtraakt in de post is dat hun verantwoordelijkheid. Het is zo wettelijk geregeld. Je kunt ze daar op wijzen. Indien ze hier niet op in gaan kun je maar één ding doen: er nooit meer bestellen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat zijn ze wel verplicht. Een webwinkel heeft een leveringsgarantie, dus als er iets kwijtraakt in de post is dat hun verantwoordelijkheid. Het is zo wettelijk geregeld. Je kunt ze daar op wijzen. Indien ze hier niet op in gaan kun je maar één ding doen: er nooit meer bestellen.
    Alleen een probleem dus als je hem niet aangetekend verzend... Dan kan je nooit bewijzen of de dvd wel/niet is aangekomen.
    Dat is dus mooi k*t!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peterpannetje Bekijk bericht
    Alleen een probleem dus als je hem niet aangetekend verzend... Dan kan je nooit bewijzen of de dvd wel/niet is aangekomen.
    Dat is dus mooi k*t!
    Maar dat is dus niet aan jou om dat aan te tonen. Mediadis (of elke andere verzender) moet juist kunnen aantonen dat ze 'm hebben verzonden. Dus als ze niet aangetekend hebben verzonden, kunnen zij dat niet en moeten ze een nieuwe opsturen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Ik kreeg vanmorgen dit als reactie op een tweede email wat ik hun erover stuurde;

    Hello,

    After verification, we confirm you that this title has well been shipped the 05/04/2007.

    Unfortunately, postal services are not always reliable and sometimes need more time to deliver goods.

    Anyway, you should receive it soon and we hope that everything will be fine now.

    Thank you for your patience.

    Best regards,

    Tanguy
    Even afwachten dus nog maar :-/

  12. #12

    Standaard

    ik heb een ruil gedaan via ruiljedvd.nl. nog nooit problemen mee gehad. diegene waar ik mee ruil heeft ook 190 positieve ruilen. nou zijn toch beide dvd's niet aangekomen, die van mij niet bij hem ( maandag op de post gedaan in seal) en die van hem ook niet bij mij. stuurde een berichtje of hij de dvd al op de post gedaan en kreeg als antwoord, die is al lang verstuurd maar heb die van jou ook niet gekregen... beetje vreemd allemaal.

  13. #13

    Standaard

    Ik zou zeker beklaag gaan doen bij het postkantoor want volgens mijn is het voor hun gemakkelijk te achterhalen wanneer iemand dienst heeft en wanneer ze een pakje hebben binnengekregen(als je een pakketnummer hebt) waar deze is verloren gegaan.

  14. #14

    Standaard

    Ik weet niet hoe het bij de Nederlandse post zit, maar bij de Belgische maken ze er een sport van om de verantwoordelijkheid zo hard mogelijk van zich af te schuiven. Als je toch garanties wil dat iets aankomt, moet je het tegen het veel duurdere aangetekende tarief versturen, en dan nog kunnen ze je alleen maar garanderen dat er een lege enveloppe aankomt. Anderzijds hebben ze in het verleden al postbedienden in het sorteercentrum betrapt met lange vingers. Om moedeloos van te worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Nou Werner, in Nederland gaat het precies hetzelfde. Ik heb al een keer een discussie gevoerd met iemand van de post over dit soort zaken. Na een onderzoek bleek dat het pakje bij een sorteerkantoor van (toen nog) TPG was zoekgeraakt (lees: de lange vingers waar jij het over hebt). Wat blijkt? Omdat ik het niet aangetekend had verzonden was TPG niet verantwoordelijk voor het verlies. Ik was woest. Ik moet TPG extra betalen, zodat ZIJ bij eventuele fouten van HEN, hun verantwoordelijkheid nemen? Ja, dat staat in hun algemene voorwaarden. Geen enkele rechter zal deze voorwaarden accepteren, maar ja, ga maar eens een rechtzaak beginnen om één verloren pakje van €20 euro...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #16

    Standaard

    Ben ik de enige bij wie het steeds langer gaat duren voordat ik m'n dvd's een keer binnenkrijg? Volgens mij wordt de TPG echt steeds langzamer. Doodziek word ik er van

  17. #17

    Standaard

    Sinds dat TNT de boel runt, heb ik ook last van open pakketjes. Er is niets uitgehaald gelukkig maar de meeste zijn opengemaakt.


  18. #18

    Standaard

    wacht nu al 13 dagen op dvdbox verstuurd vanuit vs
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    wacht nu al 13 dagen op dvdbox verstuurd vanuit vs
    ach,

    laatst meer dan 30 dagen moeten wachten op boxen van playusa en dvdpacific
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Ik wacht ook nog steeds op een pakket van D. Pacific...verstuurd 20 maart....tja..

  21. #21

    Standaard

    Ik heb 2 kabels nooit gehad vanuit de UK. uiteindelijk wel netjes mijn geld teruggehad en ergens anders besteld en toen had ik hem binnen 3 dagen in huis.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    ach,

    laatst meer dan 30 dagen moeten wachten op boxen van playusa en dvdpacific
    30 dagen? moesten die sorteerders zelf die dvd's nog bekijken ofzo?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #23

    Standaard

    De Monty Python box vandaag eindelijk binnengekregen. Heeft wel twaalf dagen geduurd, wat toch niet normaal is voor Play.com. Daarom weet ik bijna zeker dat de schuld bij de TNT ligt of andere tussenliggende postbedrijven. Overigens was er weer flink gegooid met m'n pakketje. Niet dat de box helemaal verrot was maar in nieuwstaat kun je het ook niet noemen

    Sciuscia die ik heb besteld bij BlahDVD is ook al zo lang onderweg

    Normaal zijn ze eigenlijk nooit te laat geweest hier.

  24. #24

    Standaard

    Ach, het is niet alleen met DVDs uit het buitenland. Een pakket (overigens geen DVD's) verstuurd vanuit Amsterdam naar Papendrecht met TNT: verzonden op 19 april (vorige week donderdag) komt uiteindelijk pas 24 april (afgelopen dinsdag) aan. Levering de volgende dag, jaja.....
    Laatst aangepast door Bambi : 26-04-2007 om 07:26
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    30 dagen? moesten die sorteerders zelf die dvd's nog bekijken ofzo?
    denk het,

    gelukkig bestel ik alleen film noir en westerns dus die vinden die boeven niet de moeite van het jatten waard
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •