De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: amazon, tweedehands

  1. #1

    Standaard amazon, tweedehands

    Ik heb eigenlijk een vraag hoe dat werkt bij amazon, als een dvd niet meer leverbaar is dan staat er vaak bij...´nieuw en gebruikt vanaf ....
    Gaat dat via amazon..of... hoe zit dat?
    Koop je dan tweedehands maar gaat de rekening via amazon of moet je contact opnemen via email met de persoon die het aanbiedt, met creditcard betalen of...



    Groetjes Alette
    Life would be boring without movies!!!

  2. #2

    Standaard

    Het werkt volgens mij hetzelfde als op Marktplaats. Je koopt van particulieren. Alleen zie je op Amazon meestal wel of iemand betrouwbaar is of niet. Helaas verstuurt niet iedereen naar Nederland (of andere landen).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #3

    Standaard

    Amazon werkt in dit geval als tussenpersoon, ja. Het geld wordt via cc aan Amazon betaald en na bevestiging krijg je een mailtje van de verkoper zelf dat hij de bevestiging van Amazon heeft gekregen en de DVD heeft verstuurd.

    Ik heb hier 1x gebruik van gemaakt en had de DVD redelijk snel binnen, ik dacht iets minder dan twee weken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    amazon regelt alles voor je
    je betaald aan amazon, je hebt verder weinig met de koper te maken

    ik geloof wel dat amazon aan de verkoper door geeft dat het artikel is verkocht en dat de verkoper zelf het artikel opstuurt

    1x een cd op deze manier besteld, zonder problemen binnen een week ontvangen

  5. #5

    Standaard

    Dan kan je toch ook via paypal betalen?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P5YCH0
    Dan kan je toch ook via paypal betalen?
    Volgens mij niet. Er zijn wel enkele webshops waar dit kan maar bij Amazon iig niet. Overigens heb ik ook een aantal keren iets tweedehands gekocht daar, werkt feilloos

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door P5YCH0
    Dan kan je toch ook via paypal betalen?
    Volgens mij niet. Er zijn wel enkele webshops waar dit kan maar bij Amazon iig niet. Overigens heb ik ook een aantal keren iets tweedehands gekocht daar, werkt feilloos
    godver zo kom ik nooit aan de scarface gifset zonder cc

  8. #8

    Standaard

    Maar waar kan je bij zo'n 2e handsverkoper zien of die naar Nederland verstuurd??
    Turn around and feel the vibe.....

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P5YCH0
    ****** zo kom ik nooit aan de scarface gifset zonder cc
    Ik heb em in de veiling staan!

  10. #10

    Standaard

    P5YCHO kijk eens op ebay als je geluk heb tik je er 1 op de kop voor 35-40 euro en dan kan je wel betalen met Paypal

  11. #11

    Standaard

    Nog maar een keer dan.

    Maar waar kan je bij zo'n 2e handsverkoper zien of die naar Nederland verstuurd?? En wat dan de verzendkosten zijn??
    Turn around and feel the vibe.....

  12. #12
    Hamilcar54
    Guest

    Standaard

    Als er bij de verkoper "international delivery available" staat dan zal de verkoper naar NL/BE versturen, de verzendkosten zie je als je het item in je winkelmandje gedropt hebt en naar de "check-out" gaat.

  13. #13

    Standaard

    Wil hier iets 2e hands bestellen. Heeft iemand hier de laatste tijd nog ervaringen mee gehad?

  14. #14

    Standaard

    Ik wil een dvd bestellen bij amazon.co.uk en daar is hij alleen nog maar door particuliere verkopers aangeboden. Nu is mijn vraag ik bestel hem dus via co.uk maar hij wordt geleverd door een persoon uit de VS, krijg ik dan alsnog douanekosten aan mijn broek?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik wil een dvd bestellen bij amazon.co.uk en daar is hij alleen nog maar door particuliere verkopers aangeboden. Nu is mijn vraag ik bestel hem dus via co.uk maar hij wordt geleverd door een persoon uit de VS, krijg ik dan alsnog douanekosten aan mijn broek?
    Als hij uit de VS verstuurt lijkt het me dat je gewoon op douanekosten moet rekenen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •