Welke topdvd heb je voor echt weinig geld op de kop getikt?
En waar heb je die besteld of gekocht?
Heb vorige week a beautifull mind special edition besteld bij freerecordshop voor 4,99 euro's, een echt koopje zo lijkt me.
Welke topdvd heb je voor echt weinig geld op de kop getikt?
En waar heb je die besteld of gekocht?
Heb vorige week a beautifull mind special edition besteld bij freerecordshop voor 4,99 euro's, een echt koopje zo lijkt me.
Ach 5 euro voor The Perfect Storm en Robocop
11,99 voor Psycho Collection
The Matrix toen die nog duur was voor 9,99
"When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch
The evil dead - the book of the dead editie voor €17,- vond ik niet echt duur...
En €18,50 voor de scarface limited edition box viel ook mee.
[Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]
de eerste box van csi voor 9,99 toen hij net 2 weken uit was
alien quadrilogy voor 35,00 euries
lotr fellowship of the ring 4-disc extended edition 17,50
keira knightley fan 4-ever
E.T. 3-disc CE voor 9,99
"It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large
11,99 voor Psycho Collection
alien quadrilogy voor 35,00 euries
Hoe heb je dat voor elkaar gespeeld
FOTR 12€ 1week voor release
TTT " " " " "
Spiderman " " " "
HarryP1 " " " " "
HarryP2 " " " " "
Shrek " " " "
dat waren wel wat voordeeltjes van zaterdags bij de blokker werken
"But what's puzzling you... is the nature of my game"
Ik heb die ook voor 9.99 gehaald in MM Antwerpen.Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
Het was met de kerstmis.
Ik zag mensen met stapels ET boxen buitenstappen!
Daar heb ik 'm inderdaad ook vandaan. In Rijswijk ligt ie nog steeds te koop voor maar €44,99.Oorspronkelijk gepost door Cloud
"It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large
Silence o/t Lambs Criterion voor € 20
Halloween 5 Limited Tin voor € 7,50 8)
Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
silence voor 2 tientjes????ik kan me nog herinneren dat die voor 45 werd aangeboden hiero...
halloween,die heb ik nog van je overgenomen! en mijn prijs vond ik al goedkoop...
zelf heb ik eens een et box voor 9,99 overgenomen,net als lex.(of had ik er nou 4? )
oh ja,18 robocop boxen voor 17,5 euro inc per stuk vond ik ook nie bepaald duur...
mazzel,niels
T2: I'll Be Back!
Lord of the Rings - The Two Towers - 5-disc Giftset (met Gollum beeldje) - € 35,- (Makro)
Sorpanos seizoen 3 - € 19,95 (MediaMarkt)
Psycho Collection - € 11,99 (Wehkamp)
X-files seizoen 1 t/m 6 - € 46,nogwat per seizoen (Makro)
Ja idd bij MM rijswijk toen der tijd, nu ligt hij er voor 25Oorspronkelijk gepost door mark maris
hard boiled criterion en the killer criterion in goudkleurige doos zwaar oop voor 150,- incl...verder een kill bill box voor eur 50,- weten te verkrijgen via een kennis van mijn pa.
..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
... Ultimatestartrader 1945 trades...
Mijn beste koop is denk ik Amélie LE (numbered edition) voor 14 euro.
[ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
. · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .
Toen
Finding Nemo
net 6 dagen uit was heb ik hem voor E 8,95 bij MM gekocht.
pluk de dag
psycho collection 14,-
sopranos boxen cheap WAAR!!!
Het was MM Enschede, heb ze ook niet weer gezien!Oorspronkelijk gepost door jOzh
hoe kom je zo goedkoop aan die Scarface box ????Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
ik zelf heb
Se7en 2 disc uitgave voor 11 euro gekocht nieuw vink wel nette prijs
Godfather box 25,-
de Kleine Zeemeermin 15,-
alias seizoen 1: 11.94 euro
ik heb de scarface box zelfs voor 15,69 euro besteld, alleen nog niet binnen helaas
bij amazon.ca
verder vond ik harry potter deel 2 voor 7,44 incl verzenden ook wel een goeie deal (bol)
vanwaar die seven se uitgave voor 11 euro?Oorspronkelijk gepost door wolsinkpower