Pagina 103 van 104 EersteEerste ... 3539399100101102103104 LaatsteLaatste
De resultaten 2.551 tot 2.575 van 2596 worden weergegeven.
  1. #2551

    Standaard

    Niet zelf gekocht (ik had hem al) maar wel gezien: de John Cassavetes Collection voor 6 euro (in het 'laatste exemplaren' rek van MM Zwolle)

    Het is bijna een schande zo goedkoop.

    edit: vandaag zag ik dat het enige exemplaar alweer weg was.
    Laatst aangepast door Richard B. : 31-08-2011 om 18:02

  2. #2552

    Standaard Millenium

    Stieg Larsson -Millenium trilogy ext. versions 6 disc en Mad man seizoen 2
    voor maar 90 cent per stuk op de rommelmarkt.

  3. #2553

    Standaard

    Invictus van regisseur Clint Eastbood, met Morgan Freeman en Matt Damon. GRATIS bij 3 zakjes M&Ms.

  4. #2554

    Standaard



    Voor nog geen 16 pond gekocht destijds.
    Zeer mooie box, met briljante John Wayne klassiekers. Er zitten o.a. westerns en oorlogsfilms bij.
    De meesten films zijn zelfs Nederlands ondertiteld.

    Volgens mij was/is dit wel mijn beste aankoop ooit. Ik vond alle films heel erg goed en heb er lang plezier aan gehad. Heel veel kwaliteit voor heel weinig geld.

    Ik zie dat de box nog steeds te koop is. Hij kost nu 17,50 bij Amazon. Link voor de geïnteresseerden:
    The John Wayne Ultimate Collection

  5. #2555

    Standaard

    Volledige Stargate box http://www.google.be/imgres?um=1&hl=...9,r:2,s:0,i:74 voor MAAR 25€ en dan nog zelfs de film hereafter er gratis bijgekregen :s ik verschot me rot toen de man op de rommelmarkt me zei hoeveel hij er voor wou ik dacht F it dat het niet de box met de film is
    Guns don't kill people, bullets kill people...

  6. #2556

    Standaard

    to catch a killer circuleert op ebay en amazon rond voor de absurde prijs van 150 pond
    pakte hem voor 5 dollar van ebay zat een typ fout in de tekst

  7. #2557

    Standaard

    24 seizoen 4 en 5 voor 7,50 per stuk
    was bij een cd winkel die ging sluiten

  8. #2558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik had er weer eens eentje:

    Twin Peaks gold box voor € 15,- (V&D Zwolle)

    Hij was ook nog eens in seal. Ik vermoed dat het laatste exemplaren waren, maar dat mag de pret niet drukken. Ondanks dat ik de 2 losse boxen al had wilde ik deze allang hebben vanwege de toegevoegde extra's.
    Heb die laatst bij zavvi besteld, was ik toch nog 5 euro duurder uit!
    I Love My Sci-Fi

  9. #2559

    Standaard

    Afgelopen 30 december bij de FRS in Den Bosch matsten de verkopers aan de kassa me xD Ik kwam daar op dat moment echt wekelijks en uiteindelijk vroeg ik hoeveel de box van Queen - Live at Wembley kostte... 30 euro... "Ah joh, anders mats ik je wel. Let op; Voila!"

    Uiteindelijk ging ik met 2 DVD-boxen én de 30 euro kostende DVD/CD-box van Queen naar huis voor nog geen 50 euro. Hoeveel ik betaald had voor de twee DVD-boxjes? 40.

  10. #2560

    Standaard

    ^^Dat is wel lekker handig om dat hier te posten, word je gematst krijgen er daar straks een paar op de 'je weet wel' Kun je beter even weghalen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #2561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    ^^Dat is wel lekker handig om dat hier te posten, word je gematst krijgen er daar straks een paar op de 'je weet wel' Kun je beter even weghalen.
    Misschien hoort dat bij het beleid of zo?

  12. #2562

    Standaard

    Bijna 10 jaar na de laatste posting eigenlijk weer eens een item voor dit topic.

    Net bij mijn lokale kringloop gekocht: de Fanny & Alexander boxset van Criterion voor 4 euro.

    Ik had de set al en ik heb hem zelfs al op blu-ray maar het ging gewoon tegen mijn gevoel in om hem te laten liggen. Tzt wordt het nog wel eens een leuk kadootje voor een liefhebber.

  13. #2563

    Standaard

    Grappig die oude ‘spotprijzen’ die nu heel gewoon of zelfs aan de hoge kant zijn voor nieuwe dvd’s, en zeker voor tweedehandjes

  14. #2564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Grappig die oude ‘spotprijzen’ die nu heel gewoon of zelfs aan de hoge kant zijn voor nieuwe dvd’s, en zeker voor tweedehandjes
    Zekers. Zelf koop ik soms nog wel eens DVD's bij de kringloop (vandaag dus ook) en normaliter betaal ik dan niet meer dan 1 euro voor een 1-disc en zelden meer dan 5 euro voor een boxset. Alles daarboven vind ik duur.

  15. #2565

    Standaard

    Kringloopwinkels hanteren zulke - in mijn ogen - belachelijk lage prijzen voor (gebruikte) DVD's omdat ze er anders helemaal mee blijven zitten. Zouden ze meer vragen (bijv. 5 euro per DVD), dan kunnen ze veel meer inkomsten genereren. Alleen: ze hebben te maken met Nederlanders, het krenterigste volk ter wereld dat ik ken, dat het liefst alles gratis heeft.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #2566

  17. #2567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kringloopwinkels hanteren zulke - in mijn ogen - belachelijk lage prijzen voor (gebruikte) DVD's omdat ze er anders helemaal mee blijven zitten. Zouden ze meer vragen (bijv. 5 euro per DVD), dan kunnen ze veel meer inkomsten genereren. Alleen: ze hebben te maken met Nederlanders, het krenterigste volk ter wereld dat ik ken, dat het liefst alles gratis heeft.
    ...en zelfs dan is het soms nog niet goed.

    Op Marktplaats ooit wat gratis af te halen spul gezet.
    Kreeg een reactie, direct gereageerd, spul is direct opgehaald. Geen probleem.
    Zoals wellicht bekend kunnen de koper en verkoper daarna een waardering van van 1 tot 5 sterren.
    Ik kreeg er geen 5 maar 4.

    Of iemand die op MP mbt iets wat voor € 10 te koop staat een bericht stuurt "ik bied de verzendkosten".

  18. #2568

    Standaard

    Wat te denken van Once upon a time in the west (Nederlandse digibook met sleeve) voor 50 cent? In nieuwstaat bij kringloopwinkel

  19. #2569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Wat te denken van Once upon a time in the west (Nederlandse digibook met sleeve) voor 50 cent? In nieuwstaat bij kringloopwinkel
    Maar heb je er iets aan als er al een blu-ray van is? Ik heb laatst mijn DVD van Once upon a time in the west gewoon weggedaan, die speel ik nooit meer af. Dacht dat er wel een disc met extra's bij zat, die hou ik dan wel (en stop die bij de blu-ray).

  20. #2570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar heb je er iets aan als er al een blu-ray van is?
    Dat dus. Desondanks heb ik op dit forum (ook in de 'hoe raak je je DVDs kwijt' draad) nu zoveel over Kringloopwinkels gelezen dat ik wellicht morgen even bij een langs ga uit nieuwsgierigheid.

  21. #2571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kringloopwinkels hanteren zulke - in mijn ogen - belachelijk lage prijzen voor (gebruikte) DVD's omdat ze er anders helemaal mee blijven zitten. Zouden ze meer vragen (bijv. 5 euro per DVD), dan kunnen ze veel meer inkomsten genereren. Alleen: ze hebben te maken met Nederlanders, het krenterigste volk ter wereld dat ik ken, dat het liefst alles gratis heeft.
    Als ze meer zouden vragen zouden ze er helemaal mee blijven zitten. Niemand is geinteresseerd in dvd's buiten een deel van de forumleden hier (en de meesten ook niet meer), en een kringloopwinkel heeft ook niet alles in nette plastic hoezen staan op alfabet en genre natuurlijk. 50 cent is een mooie prijs voor een reguliere tweedehands dvd in een rommeldoos. Dat is in andere landen niet anders. Op amazon UK in de jaren voor de brexit kocht ik vaak tweedehandsjes voor enkele pennies (kwamen dan wel de verzendkosten bij van £2.80, maar daar kun je in NL geen dvd voor verzenden).

    Kwestie van vraag een aanbod. Met LP's was het ook zo. De CD kwam en massaal deed iedereen hun platen de deur uit. Op rommelmarkten vond je ze begin jaren '90 met bakken vol, al die platen die nu opnieuw uitgebracht worden uit de jaren 70 en 80. Vaak voor niet meer dan 50 guldencent of een gulden per stuk. En in goede staat. Ik heb daar toen zoveel vandaan gehaald (die ik nog steeds heb). Hetzelfde gebeurt nu met Cd's. Als je daar meer dan een euro voor betaalt tweedehands ben je gek, want er is echt heel erg veel aanbod.
    Laatst aangepast door Oakey : 09-09-2021 om 20:10

  22. #2572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat dus. Desondanks heb ik op dit forum (ook in de 'hoe raak je je DVDs kwijt' draad) nu zoveel over Kringloopwinkels gelezen dat ik wellicht morgen even bij een langs ga uit nieuwsgierigheid.
    Tip: hoe dieper de provincie in, hoe beter. Achterhoek, Limburg etc. Alles waar geen hipsters komen. In de grotere steden zijn kringloopwinkels eerder brocantezaken of 'vintage shops' waar je geen koopjes meer vindt. Net als de zwarte markt in beverwijk enzo.
    Laatst aangepast door Oakey : 09-09-2021 om 20:04

  23. #2573

    Standaard

    Mooie verpakking, voor 50 cent laat ik die niet liggen voor mijn verzameling. Trouwens, ik heb de blu-ray niet, wel een laserdisc. Ben de dvd al aan het kijken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar heb je er iets aan als er al een blu-ray van is? Ik heb laatst mijn DVD van Once upon a time in the west gewoon weggedaan, die speel ik nooit meer af. Dacht dat er wel een disc met extra's bij zat, die hou ik dan wel (en stop die bij de blu-ray).

  24. #2574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Tip: hoe dieper de provincie in, hoe beter. Achterhoek, Limburg etc. Alles waar geen hipsters komen. In de grotere steden zijn kringloopwinkels eerder brocantezaken of 'vintage shops' waar je geen koopjes meer vindt. Net als de zwarte markt in beverwijk enzo.
    Om daar even heen te rijden gaat me iets te ver letterlijk en figuurlijk
    Hier in Eindhoven zitten er meerdere (daarstraks gegoogled) waarvan er 1 (een van de grotere blijkbaar) op een kwartier lopen.

    Ik moest wel lachen om 'hipsters'. Die vintage zaken ken ik wel; in Amsterdam heb je die (bv VanDijk en Ko). Daar tref je geen DVDs aan. Wel zwaar afgeragde vinyl.

  25. #2575

    Standaard

    O Eindhoven en omstreken is ook provincie he Nijmegen ook.
    Maar je snapt wat ik bedoel. Opeens is er een barbershop (geen kapper natuurlijk) waar ze ook bier verkopen en in een hoek een paar bakken tweedehands vinyl staan voor prijzen waar je u tegen zegt.

Pagina 103 van 104 EersteEerste ... 3539399100101102103104 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •