Pagina 104 van 104 EersteEerste ... 45494100101102103104
De resultaten 2.576 tot 2.596 van 2596 worden weergegeven.
  1. #2576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    O Eindhoven en omstreken is ook provincie he Nijmegen ook.
    Maar je snapt wat ik bedoel. Opeens is er een barbershop (geen kapper natuurlijk) waar ze ook bier verkopen en in een hoek een paar bakken tweedehands vinyl staan voor prijzen waar je u tegen zegt.
    Barbershops.
    "verboden voor vrouwen" (stoerrrrr). Krijg je whiskey ipv water/koffie/thee. Dikke baard.

    We begrijpen elkaar.

  2. #2577

    Standaard

    Voor 1,50 bij de lokale kringloop de erg mooie Franse release van Amelie op de kop getikt:



    Ik heb hem meer voor de verzameling want er zijn inmiddels zat goede blu-ray releases.

  3. #2578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat dus. Desondanks heb ik op dit forum (ook in de 'hoe raak je je DVDs kwijt' draad) nu zoveel over Kringloopwinkels gelezen dat ik wellicht morgen even bij een langs ga uit nieuwsgierigheid.
    Met enige vertraging zo'n zaaks eens opgezocht.
    Stilletjes de hoop dat er iets briljants tussen zou zitten maar helaas.....
    Het was een reis van 20 jaar terug in de tijd; de periode van de slechte RCV uitgaves, VideofilmExpress etc.
    Veelal romcoms of de actiefilms van destijds; PotC, Fast & Furious, dat soort zaken. Ingedeukte snappers, discs met krasjes....
    Films van voor 1995? Nauwelijks aanwezig. Het waren echt collecties van wat de gemiddelde Nederlander destijds op DVD haalde; nieuwere films die massaal bij zaken als de Free Record Shop te koop waren. Geen cult/horror of oudere films.
    3 Blurays gespot; romcoms.

    Leuk om weer eens te snuffelen (er stond qua aantal genoeg) maar daar hield het bij op.

  4. #2579

    Standaard

    Gekocht bij een kringloop voor 50 cent per stuk:





    Superbits probeer ik een beetje te verzamelen en Labyrinth was ik eigenlijk nog nooit eerder tegengekomen (laat staan voor deze prijs). En deze versie van Dune (de serie uit 2000) had ik nog niet eerder gezien: voor 50 cent wil ik dat wel eens proberen.

  5. #2580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    En deze versie van Dune (de serie uit 2000) had ik nog niet eerder gezien: voor 50 cent wil ik dat wel eens proberen.
    Die is zeker niet slecht.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #2581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Die is zeker niet slecht.
    Mwoah, ik ben hem nu aan het kijken en moet zeggen dat ik de CGI wel wat matigjes vind. En ze jakkeren in de eerste 25 minuten wel erg hard door het verhaal heen. Voor mijn gevoel in ieder geval een stuk harder dan de 1984-film. Maar ik neem aan dat ze in deze serie wel wat meer van het verhaal van Dune laten zien dan de film. Ik ga het zien.

  7. #2582

    Standaard

    Gesealde exemplaren van Edward Scissorhands en Pulp Fiction in een kringloopwinkel. Per stuk 50 cent.

  8. #2583

    Standaard

    Dracula 4k voor 5 euro bij Amazon
    The Bridge over the river Kwai 4k voor 5 euro bij Amazon
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #2584

    Standaard

    Mijn kringloop to go verkoopt dvd's voor 20 cent per stuk. Elke dvd daar is een top-dvd, zeker als je ze normaal NOOIT ziet: dvd's van Brainiac, RTL Nieuws jaaroverzicht 2002 (inmiddels moderne historie!), een UK-uitgave van Robin Williams in 'Final Cut', noem maar op.

  10. #2585

    Standaard

    Ik heb er sinds lange tijd weer eens eentje: 4 euro voor onderstaande box.



    Op blu-ray zijn ze enkel in de VS als Disney Movie Club exclusives uitgebracht die niet meer zo makkelijk te krijgen zijn. Dus voor dat geld is het een leuke aanwinst.
    Laatst aangepast door Richard B. : 10-01-2024 om 18:18

  11. #2586

    Standaard

    Dat is een leuke aankoop! Echt jeugd sentiment en dan is de kwaliteit van DVD prima te doen.

  12. #2587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat is een leuke aankoop! Echt jeugd sentiment en dan is de kwaliteit van DVD prima te doen.
    Het valt toch wat tegen in de zin dat Herbie Rides Again en Herbie Goes to Monte Carlo letterbox versies zijn. En Herbie Goes Banana's is 4:3.

    Misschien toch eens kijken of de blu-ray versies nog voor een redelijk bedrag te krijgen zijn.

  13. #2588

    Standaard

    Mijn vorige aanwinst kwam dus niet helemaal uit de verf als "topdvd" maar vandaag had ik er een die meer in de richting komt als zodanig: de Nederlandse 2-disc special edition van Mar Adentro voor 1 euro:



    Er bestaat geen importvriendelijke blu-ray releases (meer) van deze titel dus dat maakt het helemaal wel een fijne aanwinst. Ik heb hem nog niet eerder gezien, maar veel over gelezen.

  14. #2589

    Standaard

    Gekocht op Bol.com:


    ''Anton Pieck - Een leven als een sprookje'' € 12,00


  15. #2590

    Standaard

    Hercules The Legendary Journeys seizoenen 1-6 + de vijf films, regio 1 van Anchor Bay



    Iemand op ebay vraagt er 800 $ voor. Ik heb ze gekocht voor 12 euro!
    (de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik er nog wel 7,50 extra voor verzendkosten tegenaan heb gesmeten! Het kan niet op!)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #2591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hercules The Legendary Journeys seizoenen 1-6 + de vijf films, regio 1 van Anchor Bay



    Iemand op ebay vraagt er 800 $ voor. Ik heb ze gekocht voor 12 euro!
    (de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik er nog wel 7,50 extra voor verzendkosten tegenaan heb gesmeten! Het kan niet op!)
    Beetje late reactie, maar wow dat is echt een mega-koopje! Sealed ook nog zo te zien.

  17. #2592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Beetje late reactie, maar wow dat is echt een mega-koopje! Sealed ook nog zo te zien.
    Die foto is niet van mijn exemplaar, was niet sealed, maar sommige schijven waren nog nooit uit hun doosje geweest.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #2593

    Standaard

    Geen DVD voor een spotprijs, maar wel een Bluray, een boxset wel te verstaan. Ik heb bij de kringloop de Blu-ray Boxset van Planet Earth (6xBD) voor €2,75 meegenomen, en nog in uitstekende staat. Ze rekenen daar altijd €0,75 voor de eerste disc (DVD of BD) met elke opeenvolgende disc €0,40. Of het moet anders geprijsd zijn met een sticker. Zo stond er ook een LOTR EE BD Boxset voor €15,75 maar naast dat ik die al heb zou ik er dat bij een kringloop toch niet echt voor uitgeven. Overigens ook een paar weken geleden de 2-disc 3D+BD uitgave van A Night Before Christmas voor €1,85. Ik had hem nog niet en voor een Disney Bluray, en dan zeker de 3D combo, is dat geen geld

  19. #2594

    Standaard

    Proficiat Rogier. Leuke vangst.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #2595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Proficiat Rogier. Leuke vangst.
    Dank je wel Werner, en voor jou uiteraard ook.

  21. #2596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Geen DVD voor een spotprijs, maar wel een Bluray, een boxset wel te verstaan. Ik heb bij de kringloop de Blu-ray Boxset van Planet Earth (6xBD) voor €2,75 meegenomen, en nog in uitstekende staat. Ze rekenen daar altijd €0,75 voor de eerste disc (DVD of BD) met elke opeenvolgende disc €0,40. Of het moet anders geprijsd zijn met een sticker. Zo stond er ook een LOTR EE BD Boxset voor €15,75 maar naast dat ik die al heb zou ik er dat bij een kringloop toch niet echt voor uitgeven. Overigens ook een paar weken geleden de 2-disc 3D+BD uitgave van A Night Before Christmas voor €1,85. Ik had hem nog niet en voor een Disney Bluray, en dan zeker de 3D combo, is dat geen geld
    Die zoek ik ook nog voor een klein prijsje, aangezien ik de 2D al heb .

Pagina 104 van 104 EersteEerste ... 45494100101102103104

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •