Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 111 van 111 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Heb me vorige de week deze dan toch maar aangeschaft ondanks de gebruikelijke RCV tekortkomingen! Ik wil toch telkens perse NL ondertitels hebben vandaar deze "domme" keuze. Het blijft toch steeds weer verbazen hoe RCV het toch altijd weer voor elkaar krijgt een release te vern**ken! Hebben ze daarvoor speciaal gestudeerd ofzo? Maar goed ondanks de al eerder genoemde punten ben ik toch blij dat ik hem dan nu éééééééíndelijk heb. Bij deze film wilde ik toch wel wat extra`s hebben vandaar dat ik nooit die 1 disc versie heb gekocht hoe erg het ook jeukte. Ik denk niet dat er voorlopig nog een andere NL versie komt dus dan in godsnaam maar deze. De extra`s zijn best leuk en interessant moet ik zeggen, alleen jammer natuurlijk dat ze niet helemaal compleet zijn ivm de R1 versie. Over de film zelf, tja wat kan ik daar nog aan toevoegen? Helemaal niks lijkt me! Gewoon kijken en genieten!

    P.S.: moet zeggen dat het beeld er schitterend uit zag, is hij misschien opgepoetst geworden ofzo?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  2. #102

    Standaard

    Heb me vorige de week deze dan toch maar aangeschaft ondanks de gebruikelijke RCV tekortkomingen! Ik wil toch telkens perse NL ondertitels hebben vandaar deze "domme" keuze. Het blijft toch steeds weer verbazen hoe RCV het toch altijd weer voor elkaar krijgt een release te vern**ken! Hebben ze daarvoor speciaal gestudeerd ofzo?
    daarom ben ik dus ook gegaan voor de R1 versie. Is misschien raar en/of hypocriet, maar ik probeer in de winkel er echt op te letten of n film door RCV is uitgebracht of niet. Als ie wel door RCV is uitgebracht, bedenk ik me minstens 2x voordat ik m aanschaf. Uitzondering op deze regel was de 2dvd release van Basic Instinct, die vind ik gewoonweg dik in orde
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #103

    Standaard

    was vandaag in de winkel en heb deze versie eens bekeken en moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt van onder de indruk was. Het zwarte hoesje is wel mooi, maar voor de rest...
    Ben dan ook blij de voor de UKR2 ben gegaan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Heb me vorige de week deze dan toch maar aangeschaft ondanks de gebruikelijke RCV tekortkomingen! Ik wil toch telkens perse NL ondertitels hebben vandaar deze "domme" keuze. Het blijft toch steeds weer verbazen hoe RCV het toch altijd weer voor elkaar krijgt een release te vern**ken! Hebben ze daarvoor speciaal gestudeerd ofzo?
    Is misschien raar en/of hypocriet, maar ik probeer in de winkel er echt op te letten of n film door RCV is uitgebracht of niet. Als ie wel door RCV is uitgebracht, bedenk ik me minstens 2x voordat ik m aanschaf.
    Ik ook, maar ja zoals ik al zei kon ik hier gewoon niet omheen omdat ik hem perse wilde hebben met NL ondertitels en met wat leuke en interessante extra`s. Voor de rest mijd ik RCV uitgaves ook altijd als de pest, ik moet er niks van hebben. Ik ben nog altijd aan het hopen op een persbericht hier dat RCV falliet is omdat dvd liefhebbers hun uitgaves massaal links laten liggen.
    Maar ja da`s wishfull thinking natuurlijk...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Uitzondering op deze regel was de 2dvd release van Basic Instinct, die vind ik gewoonweg dik in orde
    Basic Instinct is ook niet een echte RCV-titel, maar een titel van Kinowelt. RCV doet bij deze titels alleen de distributie en de verpakking. Bij het opstarten van de disc kom je ook geen RCV-logo tegen.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    . Ik ben nog altijd aan het hopen op een persbericht hier dat RCV falliet is omdat dvd liefhebbers hun uitgaves massaal links laten liggen.
    Maar ja da`s wishfull thinking natuurlijk...
    hehe ja ben ook nog steeds aan t wachten op dat persbericht.
    Zag vanmorgen bij de MediaMarkt "Chasing Amy" liggen voor 4,99 en dacht "das lekker". Totdat ik zag dat ie ook van RCV was, toen dacht ik "das helemaal niet zo lekker ".
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Heb me vorige de week deze dan toch maar aangeschaft ondanks de gebruikelijke RCV tekortkomingen! Ik wil toch telkens perse NL ondertitels hebben vandaar deze "domme" keuze. Het blijft toch steeds weer verbazen hoe RCV het toch altijd weer voor elkaar krijgt een release te vern**ken! Hebben ze daarvoor speciaal gestudeerd ofzo?
    Is misschien raar en/of hypocriet, maar ik probeer in de winkel er echt op te letten of n film door RCV is uitgebracht of niet. Als ie wel door RCV is uitgebracht, bedenk ik me minstens 2x voordat ik m aanschaf.
    Ik ook, maar ja zoals ik al zei kon ik hier gewoon niet omheen omdat ik hem perse wilde hebben met NL ondertitels en met wat leuke en interessante extra`s. Voor de rest mijd ik RCV uitgaves ook altijd als de pest, ik moet er niks van hebben. Ik ben nog altijd aan het hopen op een persbericht hier dat RCV falliet is omdat dvd liefhebbers hun uitgaves massaal links laten liggen.
    Maar ja da`s wishfull thinking natuurlijk...
    Denk dat RCV niet zo snel falliet zal gaan,kijk alleen maar eens voor de grap in een Free record shop hoeveel RCV dvds er verkocht worden.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #108

    Standaard

    heb hem maar gekocht, voor 10 euro kon ik hem niet laten liggen, de kartonnenhoes valt me niet tegen maar de cover en in de case is het wel weer een stuk minder

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalheister
    heb hem maar gekocht, voor 10 euro kon ik hem niet laten liggen, de kartonnenhoes valt me niet tegen maar de cover en in de case is het wel weer een stuk minder
    10 euri waar?
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Markys
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalheister
    heb hem maar gekocht, voor 10 euro kon ik hem niet laten liggen, de kartonnenhoes valt me niet tegen maar de cover en in de case is het wel weer een stuk minder
    10 euri waar?
    met prijs je rijk bon van 5 euro i.p.v 14,99 - 9,99 bij frs

  11. #111

    Standaard

    ja heb ik ook gedaan, maar dan samen met pirates ot caribean in de 2 voor 25 actie. 2 topfilms voor maar 20 euro

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •