Pagina 132 van 132 EersteEerste ... 3282122128129130131132
De resultaten 3.276 tot 3.281 van 3281 worden weergegeven.
  1. #3276
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Eindelijk toch nog ergens gevonden ... Spijt gehad dat ik 'm nooit gekocht had ... m'n 3e editie van de film ... de SPIDER-MAN giftset uit Australie! Die met die rooie slipcase. Dit is voor mij toch wel een van de leukste/mooiste uitgaves, mooier dan de US uitgave imo, en past netjes tussen de andere boxsets ...

    Peter
    Ah die heb ik ook gehad, ziet er op zich wel leuk uit maar stelt qua extra's weinig voor. En de OST is ook niks voor mij. Ben blij met mn Houten kissie nou :P
    Het houten kissie heb ik ook [is die van jullie ook zo muf ?], maar deze Aussie heeft toch wel een erg mooie slipcase, en de extra Stan Lee schijf.

    Ik had de oorspronkelijke 2 disk Aussie ook al, daar is het allemaal mee begonnen [reken ik de illegale versie niet mee]

    Peter

  2. #3277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Iemand nog opmerkingen over Save The Green Planet ?
    Ik vond er niet veel aan (ik heb de normale versie te koop). Maar ik ben één van de weinige die dit geen meesterwerk vindt.

    Laten we het er op houden dat het een aparte film is.

    De L.E. stelt ook niet zo veel voor en is zeker niet de hoge prijs waard die ze er nu voor vragen. Misschien als je echt een liefhebber van de film bent.
    Bedankt voor de info
    Dan hou ik het maar even bij de reeds bestelde uitgaves
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #3278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stapie
    Weet iemand hoeveel discs de Spider-man 2 gift set nou heeft ? Playusa en Amazon (overigens goedkoper) heeft 't over 4 discs terwijl DVDtown het over 2 discs heeft ??? De officiele site voor Spider-man 2 heeft het overigens ook over 2 discs!
    Als ik de foto's zo bekijk zijn het er 2. Maar ik hoop natuurlijk 4
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #3279

    Standaard

    Wordt het trouwens geen tijd een keer #3 aan te maken, het is alweer bijna 100 pagina's lang met steeds meer offtopic
    Misschien kunnen we een verse start maken, is ook beter navigeerbaar weer.
    DVDforum PLATINUM TRADER
    DVDforum 10000+ poster
    Mijn dvd's

  5. #3280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bladerunner
    Wordt het trouwens geen tijd een keer #3 aan te maken, het is alweer bijna 100 pagina's lang met steeds meer offtopic
    Misschien kunnen we een verse start maken, is ook beter navigeerbaar weer.
    En dat zou mij dan weer de mogelijkheid geven om off-topic geleuter te verwijderen...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  6. #3281

    Standaard

    Laten we verder gaan in deze thread mensen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 132 van 132 EersteEerste ... 3282122128129130131132

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •