Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 135 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdoutlet.nl

  1. #1

    Standaard www.dvdoutlet.nl

    Heeft iemand ervaring met deze site?
    Laatst aangepast door Daniël R. : 25-06-2010 om 12:26

  2. #2

    Standaard

    Twee keer wat besteld met goede ervaringen. Zou zeggen, ga er voor.

  3. #3

    Standaard

    DVD Outlet is een prima (internet-)zaak. Daar kun je prima bestellen. Wel is het zo dat ze soms wat laat zijn met nieuwe releases. Die komen vaak (ruim) na de releasedatum binnen.
    Wat de garantie op Brother Bear betreft: die kunnen zij (en andere winkels) ook niet geven. Er is wel een geplande releasedatum, maar of die gehaald wordt hangt altijd van de maatschappij af. Het zou zeker niet de eerste keer zijn dat een release onaangekondigd wordt vertraagd. Soms enkele dagen, soms enkele weken tot maanden (De Mickey Mouse Treasures stond al aangekondigd voor november 2003)! Ik verwacht niet dat Brother Bear weken later wordt gereleased, maar zeker weten doe je het dus nooit!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Uitstekende service, goed verpakt.
    Bestel er met enige regelmaat.
    Goed opletten op de aanbiedingen vanwege het 10 jarig bestaan.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Goed opletten op de aanbiedingen vanwege het 10 jarig bestaan.
    Correctie: 5 jarig bestaan.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  6. #6

    Standaard

    sommige titels zijn er wel goedkoop!

    en de verzendingskosten : ook goed

    ga er ook is iets bestellen
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  7. #7

    Standaard

    Bestel er regelmatig. Nooit geen problemen.
    Je kunt er ook betalen met een acceptgiro en dat werkt perfect !
    Sommige mensen vinden ze duur maar dat vind ik dus niet.

  8. #8

    Standaard

    Heb net "the Nightmare before Christmas" (SE) binnen voor nog geen 10 euro inclusief verzending. Via acceptgiro, werkt prima!

  9. #9

    Standaard

    Ik heb zondag Spartacus Se,magnificent seven Se en the pianist (2 discs) besteld en nou nog wachten tot het binnen is!

    Het is er inderdaad goedkoop!

  10. #10

    Standaard

    Bestel hier af en toe nog wel eens wat. Erg goede web winkel. Zo'n acceptgiro is makkelijk. En alles wordt goed verpakt.

  11. #11

    Standaard

    goede ervaringen mee

    alleen ben nu al wel vrij lang op trois couleurs aan het wachten (ruim een week) die stond op 2-8 dagen levertijd

    misschien dat het komt door die rare dagen (hemelvaart etc) maar verder uitstekende winkel

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    goede ervaringen mee

    alleen ben nu al wel vrij lang op trois couleurs aan het wachten (ruim een week) die stond op 2-8 dagen levertijd

    misschien dat het komt door die rare dagen (hemelvaart etc) maar verder uitstekende winkel
    Ja,ik had 9 dagen geleden een bestelling gemaakt van 3 dvd's en alleen Spartacus SE is beschikbaar,hij wacht nog op 2 andere dvd's.En die zouden voor 8 dagen staan...Nou ja,hopen dat het snel eraan komt..

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Perfecte zaak, perfecte service

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ik heb zondag Spartacus Se,magnificent seven Se en the pianist (2 discs) besteld en nou nog wachten tot het binnen is!

    Het is er inderdaad goedkoop!
    Ik had op 10 mei The pianist 2 Disc besteld en die is nog steeds "in bestelling" heb daar een mailtje over gestuurd en mij werd verteld dat the pianist moeilijk te leveren is. De Fabrikant heeft al meerdere malen levering toegezegd maar die zijn ze nog steeds niet nagekomen. 3 Juni is er weer een beloofde levering van de fabrikant maar ze zijn bang dat ze die weer niet na komen

  15. #15
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    ze hebben wel een grote collectie volgens mij

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aftermath

    Ik had op 10 mei The pianist 2 Disc besteld en die is nog steeds "in bestelling" heb daar een mailtje over gestuurd en mij werd verteld dat the pianist moeilijk te leveren is. De Fabrikant heeft al meerdere malen levering toegezegd maar die zijn ze nog steeds niet nagekomen. 3 Juni is er weer een beloofde levering van de fabrikant maar ze zijn bang dat ze die weer niet na komen
    Heb precies hetzelfde mailtje gehad, vindt het maar een rare zaak aangezien ik 3 mailtjes moest sturen voordat ik eindelijk een (onbeleefd) mailtje terugkreeg met de stand van zaken en de pianist nog wel gewoon op de site te bestellen is....zet dan 'tijdelijk niet leverbaar' op de site en geef ons een keuze of we em nog willen of dat we de bestelling willen annuleren. Ik wacht het maar af...
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  17. #17

    Standaard

    Heb net een mailtje van DVD Outlet gekregen ivm The Pianist. De dvd staat in backorder bij de fabrikant dus kan nog wel even duren. In het mailtje zit ook een link met € 2,50 korting dus dat is wel netjes. Heb gelijk Snatch maar besteld voor € 7,48 Op de Pianist blijf ik wel wachten...
    Four-Star Trader (236)

  18. #18

    Standaard

    krijg net dat mailtje binnen maar ben eerlijk gezegt niet zo tevreden over de gang van zaken. Heb geen mooie aanbiedingen op de site gezien dus denk dat ik men bestelling ga proberen te annuleren en men geld ga proberen teruggestort te krijgen. Hopelijk verloopt dit wel een beetje soepel.
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Heb net een mailtje van DVD Outlet gekregen ivm The Pianist. De dvd staat in backorder bij de fabrikant dus kan nog wel even duren. In het mailtje zit ook een link met € 2,50 korting dus dat is wel netjes. Heb gelijk Snatch maar besteld voor € 7,48 Op de Pianist blijf ik wel wachten...
    Nog meer tips om de bon te gebruiken misschien? Snatch heb ik al..

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Meijering
    Nog meer tips om de bon te gebruiken misschien? Snatch heb ik al..
    Heb je 25th Hour al? Ook een top film
    Four-Star Trader (236)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Meijering
    Nog meer tips om de bon te gebruiken misschien? Snatch heb ik al..
    Heb je 25th Hour al? Ook een top film
    Ja helaas, haha

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Meijering
    Nog meer tips om de bon te gebruiken misschien? Snatch heb ik al..
    Heb je 25th Hour al? Ook een top film
    Die heb ik vanmiddag met de kortingsbon besteld.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Meijering
    Nog meer tips om de bon te gebruiken misschien? Snatch heb ik al..
    Heb je 25th Hour al? Ook een top film
    Die heb ik vanmiddag met de kortingsbon besteld.
    Was wel een mooi prijsje idd.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Heb je 25th Hour al? Ook een top film
    Die heb ik vanmiddag met de kortingsbon besteld.
    kijk dat is een goede zaak!
    Four-Star Trader (236)

  25. #25
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    K heb afgelopen zondag Jurassic Park 3 collecters box besteld bij dvdoutlet en heb hem vandaag binnen gekregen, supergoed verpakt, geen schade, snelle levering.

    Top

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •