Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 135 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdoutlet.nl

  1. #26

    Standaard

    Hmmz,dit had ik nog niet gelezen.

    Wisten jullie dat die kortingsbon oneindig gebruikbaar is?

    Ik heb trouwens nog steeds geen pianist binnen.

    Spartacus SE en magnificent seven uit die zelfde bestelling al lang.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ik heb trouwens nog steeds geen pianist binnen.
    Ik kreeg net een mailtje dat Magnolia is verzonden, en de Pianist heb ik ook al in huis! :P Wie was er ook alweer dom bezig? :wink:
    Four-Star Trader (236)

  3. #28

    Standaard

    Ik heb er al 4 bestelingen gedaan, en helemaal geen problemen gehad. Netjes verpakt, snelle levering, ik heb bijvoorbeeld Indiana Jones box laatst besteld, was in de aanbieding voor 35,-, en die had ik de volgende dag al binnen, ik vindt het een goed internet bedrijf.
    Wat Is Het Leven Toch Fijn Als Je Aan Film Verslaafd Bent

  4. #29

    Standaard

    DVD outlet is een van de beste online dvd winkels. Snelle en goede service, dvd's zijn netjes verpakt.
    Laatst 3 dvd's besteld. Bij 3 dvd's vervallen de verzendkosten. Binnen paar dagen de eerste 2 dvd's ontvangen. De 3e dvd kwam een paar dagen later. T was dus een deellevering, maar er werden geen extra verzendkosten gerekend.
    Dus goede ervaringen met deze winkel.

  5. #30

    Standaard

    Inderdaad. Dit is één van de beste Nederlandse online winkels die er zijn. Service is super en de prijzen vallen tegenwoordig ook reuze mee (vroeger was het op sommige momenten wat aan de dure kant). Top
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #31

    Standaard

    Ze hebben ook een "echte" winkel hier in Arnhem. Ben er wel eens binnengweest maar vond het niks, zeer beperkt assortiment in vergelijking met hun site en veel te hoge prijzen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #32

    Standaard

    perfect in orde, gesealed en snel in huis!

  8. #33

    Standaard

    Heb daar de 24 S3 box besteld en ik moet zeggen dat ze me via email goed op de hoogte houden van de stand van zaken. Kon ook zonder enig probleem (achteraf) mijn verzendadres wijzigen.
    Moet de box alleen nog binnen krijgen, maar als het goed is, dan is dat morgen het geval. De box is namelijk al verzonden !

    Groet
    Dennis 8)

  9. #34

    Standaard

    Goh, ben benieuwd heb net op dvd outlet voor het eerst een dvd besteld,
    hoop dat ik hem snel in huis heb

  10. #35

    Standaard

    Prima winkel met opvallend hoge prijzen, maar een goede service. Ik heb nog nooit langer dan een week moeten wachten op m'n bestelde dvd's en dat is inclusief het overmaken van geld via SNS i-banken. Dat vind ik best netjes!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Prima winkel met opvallend hoge prijzen, maar een goede service. Ik heb nog nooit langer dan een week moeten wachten op m'n bestelde dvd's en dat is inclusief het overmaken van geld via SNS i-banken. Dat vind ik best netjes!
    Dat is dus evenlang als een buitenlandse online-store als cd-wow die vanuit Zweden of Hong Kong verstuurt (duurt meestal ook een week vanaf moment van bestellen). Het is maar wat je snel noemt
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Prima winkel met opvallend hoge prijzen, maar een goede service. Ik heb nog nooit langer dan een week moeten wachten op m'n bestelde dvd's en dat is inclusief het overmaken van geld via SNS i-banken. Dat vind ik best netjes!
    Dat is dus evenlang als een buitenlandse online-store als cd-wow die vanuit Zweden of Hong Kong verstuurt (duurt meestal ook een week vanaf moment van bestellen). Het is maar wat je snel noemt
    Zeker geen SNS Bank he :wink:

    Die zijn zo ontzettend traag, dat wil je niet weten
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  13. #38

    Standaard

    Prima winkel met sommige dvd's die vrij duur zijn, maar de meesten toch wel erg aangenaam geprijsd

    Ik heb er nu al 3 keer een bestelling gedaan, elke keer prima verlopen!

    Eenmaal contact opgenomen met de klantenservice m.b.t. een release en die hebben direct mijn opmerkingen behandeld en beantwoord! Prima service!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    ...dus neem aan dat nieuwe releases die ik bestel ook geseald geleverd worden??? NIet dat ik een schijf krijg die menigeen al in de handen heeft gehad. Zag namelijk zeer interessante aanbiedingen.
    Kortom: DVDoutlet vergelijkbaar met Bol.com
    Heb tot nu toe alle bestelde dvd's nieuw in seal gekregen, JA dus :wink: 't is een prima zaak.

  15. #40

    Standaard

    Geweldige aanbiedingen weer ivm 6 jarig bestaan.............

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Prima winkel met opvallend hoge prijzen, maar een goede service. Ik heb nog nooit langer dan een week moeten wachten op m'n bestelde dvd's en dat is inclusief het overmaken van geld via SNS i-banken. Dat vind ik best netjes!
    Af-en-toe zeer nette aanbiedingen.

    Tijdje geleden waren alle James Bond titels bijvoorbeeld € 8,- en de verzendkosten gratis. Inmiddels is dit weer verhoogd naar € 9,99

  17. #42

    Standaard Outlet

    Beste mensen,

    Hoe kan het zijn dat ik een bestelling heb geplaatst bij DVD Outlet
    van 3 DVD's. Alle 3 de DVD's zijn al ruim 1 jaar oud en toch
    is de status van mijn bestelling Pre-Order?
    Dit vind ik best raar maar misschien dat dit normaal is,
    is ook pas de eerste keer dat ik daar bestel.
    Ik hoop dat iemand duidelijkheid kan scheppen.

  18. #43

    Standaard Re: Outlet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bbfreak
    Beste mensen,

    Hoe kan het zijn dat ik een bestelling heb geplaatst bij DVD Outlet
    van 3 DVD's. Alle 3 de DVD's zijn al ruim 1 jaar oud en toch
    is de status van mijn bestelling Pre-Order?
    Dit vind ik best raar maar misschien dat dit normaal is,
    is ook pas de eerste keer dat ik daar bestel.
    Ik hoop dat iemand duidelijkheid kan scheppen.
    Dat komt omdat zij hem nog niet eerder hebben gehad. Die dvd's zijn pas vanaf die datum te leveren.

  19. #44

    Standaard Re: Outlet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Dat komt omdat zij hem nog niet eerder hebben gehad. Die dvd's zijn pas vanaf die datum te leveren.
    Maar de datum is 27 april 2005. Dat is al voorbij.
    Misschien dat hun ze moesten bestellen.
    Ach we w88 wel af. Heb geen enorme haast.

  20. #45

    Standaard

    Ik heb Predator 2 bij hun in bestelling. De SE.
    Staat ook nog steeds in de pre-order terwijl deze titel 27 april uitgekomen is.
    Ach ja........heb wel geduld, wat moet je anders ? :wink:

    Verder een prima zaak en ik bestel er regelmatig. Ze zijn vaak vrij goedkoop vind ik en betalen met acceptgiro is ideaal.

  21. #46

    Standaard

    Ik heb Star Wars The Phantom Menace in pre-order staan (release 27-4). Die duikt nu in diverse winkels ook al weer op maar nog niet bij dvdoutlet.

    Ik heb ze al twee mailtjes gestuurd maar krijg geen reactie. Dat iets later is akkoord, maar geen telefoonnummer vermelden en niet reageren vind ik behoorlijk klantonvriendelijk!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aliebaba
    Ik heb ze al twee mailtjes gestuurd maar krijg geen reactie. Dat iets later is akkoord, maar geen telefoonnummer vermelden en niet reageren vind ik behoorlijk klantonvriendelijk!!
    Als je de telefoongids.nl gebruikt en je zoekt op DVD Outlet, Den Haag dan vind je wel een telefoonnummer. Heb ik in het verleden ook een paar keer gebeld en ben altijd goed geholpen...
    Four-Star Trader (236)

  23. #48

    Standaard

    Gisterenavond heb ik antwoord gekregen. Leveringsprobleem, leverancier heeft er niet genoeg op voorrraad. Ze hopen eind deze week The Phantom menace binnen te krijgen. Dat is wel kloten want dan kan ik het niet meer kijken voor ik naar de bios ga voor deel drie

    Overigens, als ik de laatste reacties van dit draadje lees dan krijg ik wel het gevoel dat DVDoutlet vaker achter aan het lijstje staat met uitleveren..... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #49

    Standaard

    Ik heb halverwege maart ook een bestelling gedaan.
    Vermelde levertijd van ca. 2-8 dagen bleek in werkelijkheid ca. 14 dagen.
    Na ontvangst bleek bovendien dat ik een verkeerd artikel had toegestuurd gekregen.
    Dit heb ik bij DVDoutlet gemeld en ik kon de DVD terug sturen, maar moest wel zelf de retourkosten betalen. Het is nu bijna een maand geleden dat ik heb geretourneerd en ik heb sindsdien helemaal niks meer van ze vernomen. Ook op emails van mijn kant wordt in het geheel niet gereageerd.

    Service van lik-mijn-vestje, daar bestel ik dus ook niets meer.

  25. #50

    Standaard

    Ik ben (door de zeer lage prijs van Batman animated series) ook van plan hier dvd's te gaan bestellen.
    Nu twijfel ik een beetje over de verzendkosten, je kunt kiezen voor 0,99 ct per dvd (na drie dvd's gratis) en ik bestel er zes.
    Maar je kunt ook 6 euro betalen voor een soort van garantie.

    Hoe nuttig zijn die 6 euro voor die garantie? Ik lees namelijk best wat recente dingen terug over moeilijkheden met verzenden. Komt er bovenop dat ik nu vooruit betaal omdat ik nog geen acceptgiro kan gebruiken...:s

    Iemand een behulpzaam antwoord?
    BVD
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •