Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 135 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdoutlet.nl

  1. #51

    Standaard

    Eerlijk gezegd is zo'n garantie een beetje onzin. Want ook als je de garantie niet neemt heeft elke winkel een leveringsplicht. Ook al staan hiervoor regels in de algemene leveringsvoorwaarden: die zijn dan niet geldig.
    Het zal natuurlijk wat meer gezeik opleveren met zo'n winkel, maar uiteindelijk heb je recht op de DVD's waarvoor je betaald hebt, garantie gekocht of niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #52

    Standaard

    Oke bedankt, ik ben overtuigd en ga die garantie niet gebruiken.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #53

    Standaard

    ik heb nu al 3 weken geleden de Jackass Collectors Set retour gestuurd omdat ie niet geseald was en er krassen en deukjes op zaten, nu nog steeds niets gehoord al 2 keer een mailtje gestuurd en daar reageren ze ook niet op, heb er net weer 2 achter elkaar gestuurd, nu weer maar afwachten, m'n geld krijg ik terug, hoe dan ook, ik bedoel €33,95 is toch een flink bedrag tot nu toe klote service
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #54

    Standaard

    Onlangs een eerste bestelling gedaan bij DVD Outlet. In totaal 9 DVD's.
    Heb gekozen voor verzekerd priority vervoer, dit kostte €8,--. Dit omdat ik het niet vertrouw als er een pakje van 9 DVD's van NL naar BE moet komen, met de postbodes de dag van vandaag.

    Ik heb besteld op 22/05, direct betaald.
    Op 9/06 zijn 7 stuks binnengekomen en die hebben ze me opgestuurd. Vandaag 12/06 staat TPG voor de deur met een kartonnen doosje. Ik open het en de DVD's zitten erin, wel niet tussen bubbeltjes. Twee dingen niet in orde

    1. A perfect Murder: het systeem van de Snapper om de DVD vast te houden was afgebroken, de kleine pinnetjes waren losgebroken. De DVD was niet beschadigd. Een Keepcase kan ik direct vervangen, maar snapper is nogal moeilijk.

    2. Brewster's Millions: ik bestel de Universal versie van hun site. Met NL ondertiteling. Echter de DVD bevat geen NL ondertiteling, heb DVD spelers en Power DVD geprobeerd.

    Ik heb ze op de hoogte gebracht en wacht reactie af. Weten jullie uit ervaring of zoiets goed komt of niet? En hoe kan zoiets gebeuren, een DVD zonder NL ondertiteling terwijl op de cover + site duidelijk staan dat deze erop staat.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs

    2. Brewster's Millions: ik bestel de Universal versie van hun site. Met NL ondertiteling. Echter de DVD bevat geen NL ondertiteling, heb DVD spelers en Power DVD geprobeerd.

    Ik heb ze op de hoogte gebracht en wacht reactie af. Weten jullie uit ervaring of zoiets goed komt of niet? En hoe kan zoiets gebeuren, een DVD zonder NL ondertiteling terwijl op de cover + site duidelijk staan dat deze erop staat.
    Mij ook pas overkomen.. Brewster's Million zonder ondertiteling!
    Redelijk snel met hun gecommuniceerd, en ze gaven aan een nieuwe toe te zenden zodra deze binnenkwam. Nog niet ontvangen, maar de reactie en de snelheid ervan stemt me hoopvol. (wat me vooral verbaast is eigenlijk hoe het kan dat een dergelijke fout in productie ontstaat! Iemand die hier iets meer van weet?)

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mukewl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs

    2. Brewster's Millions: ik bestel de Universal versie van hun site. Met NL ondertiteling. Echter de DVD bevat geen NL ondertiteling, heb DVD spelers en Power DVD geprobeerd.

    Ik heb ze op de hoogte gebracht en wacht reactie af. Weten jullie uit ervaring of zoiets goed komt of niet? En hoe kan zoiets gebeuren, een DVD zonder NL ondertiteling terwijl op de cover + site duidelijk staan dat deze erop staat.
    Mij ook pas overkomen.. Brewster's Million zonder ondertiteling!
    Redelijk snel met hun gecommuniceerd, en ze gaven aan een nieuwe toe te zenden zodra deze binnenkwam. Nog niet ontvangen, maar de reactie en de snelheid ervan stemt me hoopvol. (wat me vooral verbaast is eigenlijk hoe het kan dat een dergelijke fout in productie ontstaat! Iemand die hier iets meer van weet?)
    Nog geen uur nadat ik ze mailde krijg ik al bericht terug. Ze gaan beide exemplaren opnieuw opsturen, ik moet wel mijn andere twee terugsturen. De portkosten moet ik zelf betalen, maar ze gaan ze terug vergoeden (kassabon meesturen). Snelle reactie. Nu hopen dat het allemaal wat vooruit gaat. Ze hebben zelfs het orderoverzicht al direct aangepast!

    Ik denk dat het ondertitelingsprobleem bij Universal ligt, maar wat ik niet snap, is dat ze Brewster's Millions nog opsturen, terwijl ze weten dat ze geen ondertiteling hebben.

  7. #57

    Standaard

    Ook ik heb nu een verkeerde dvd van DVDOutlet ontvangen.
    Had van Guys and Dolls de Limited SE besteld. Krijg ik de oude versie opgestuurd. :x
    Als ik bovenstaande berichten lees reageert DVDOutlet niet echt op zulke problemen. Wat kan ik nu het beste doen?
    - Retourneren en geld terugvragen
    - Retourneren en vragen om vervanging
    - Of gewoon niks omdat je anders de dvd + portokosten kwijt bent en geen vervanging of geld terug krijgt van DVDOutlet

  8. #58

    Standaard

    Het heeft bij mij wel een tweetal weken geduurd maar inmiddels heb ik bericht gekregen om mijn bankgegevens door te sturen zodat ze de portkosten terug kunnen storten. Inmiddels als "A Perfect Murder" opnieuw opgestuurd. Wel in Keepcase en niet meer in snapper. Beetje jammer, maar de keepcase is onbeschadigd.

    Onlangs nog 'n mail gehad dat Brewster's wat langer kon duren.

    Tevens zit in m'n bestelling van 23/5 "Trapped: buried alive". Ze hebben me gemaild dat er problemen zijn bij het leveren, doch staat op de site: 'binnen 7 dagen versturen'.

    Het duurt soms lang, maar ze hebben goede service. Zeker omdat ik in België woon en het opsturen naar Nederland en vice versa soms redelijk kostelijk is (4,90€ om 2 DVD's prior te verzenden).

    Ik heb wel 2x een mailtje moeten sturen voor ik terug antwoord kreeg. Maar als ik jou was, zou ik toch nog zeker eens proberen om om te ruilen en een paar keer te mailen.

  9. #59

    Standaard

    Hoe zit het met het verzenden naar Belgiê? Verloopt dit een beetje vlot?
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  10. #60

    Standaard

    Heb precies een week geleden 6 dvd's besteld, 5 staan al gans de week op in bestelling en de andere op gereserveerd. Ben eens benieuwd

  11. #61

    Standaard

    Gaat redelijk vlot. Ik heb wel de verzekerde optie genomen om geen risico te nemen dat TPG of de POST met een groot aantal DVD's gaan lopen. Bij kleinere bestellingen kan je best de gewone methode nemen.

    BTW: nog steeds geen Brewster's Millions en Trapped Buried Alive ontvangen
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  12. #62

    Standaard

    Ik heb hier al een aantal keren wat besteld en telkens zonder problemen en de dvd's waren ook prima in orde. vrijwel altijd gesealed. heb maar 1 dvd binnen gekregen die niet gesealed was (copycat)
    De prijzen zijn over het algemeen ook redelijk
    met sommige films zijn ze duur en andere zijn juist weer goedkoper.

    als je 3 dvd's tegelijk besteld hoef je geen verzend kosten te betalen
    en dat scheelt natuurlijk ook weer.

    ik betaal nooit van te voren maar krijg er gewoon een acceptgiro bij
    dus als je niet tevreden bent betaal je ook niet (tenminste dat zou ik dan doen)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    ik betaal nooit van te voren maar krijg er gewoon een acceptgiro bij
    dus als je niet tevreden bent betaal je ook niet (tenminste dat zou ik dan doen)
    En dan stuur je dus netjes alles terug. Zo werkt het natuurlijk niet.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    ik betaal nooit van te voren maar krijg er gewoon een acceptgiro bij
    dus als je niet tevreden bent betaal je ook niet (tenminste dat zou ik dan doen)
    En dan stuur je dus netjes alles terug. Zo werkt het natuurlijk niet.
    Na met hun contact erover gehad te hebben wel ja (niet zo maar uit eigen houtje)
    Ik betaal niet voor iets wat niet in orde is.
    of het nou zo werkt of niet. Maar nogmaals ik heb nog nooit iets te klagen gehad :wink:

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    ik betaal nooit van te voren maar krijg er gewoon een acceptgiro bij
    dus als je niet tevreden bent betaal je ook niet (tenminste dat zou ik dan doen)
    En dan stuur je dus netjes alles terug. Zo werkt het natuurlijk niet.
    Na met hun contact erover gehad te hebben wel ja (niet zo maar uit eigen houtje)
    Ik betaal niet voor iets wat niet in orde is.
    of het nou zo werkt of niet. Maar nogmaals ik heb nog nooit iets te klagen gehad :wink:
    Als je niet tevreden bent met iets (oftewel; het is niet in orde), is er ook geen reden om het te blijven houden. Kortom: terugsturen in dat geval.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #66
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik heb vandaag een DVD binnen gekregen. Was trouwens verzonden op 9 augustus. Maar de DVD zat niet meer, nieuw in seal en er zaten ook allemaal krassen op mijn schijfje. Nu heb ik ze direct gemaild. En vanavond kreeg ik een e-mailtje terug, dat mijn verzendstatus is veranderd naar vandaag (12 augustus)... Betekend dat ik opnieuw een exemplaar toegestuurd krijg? Het was een automatische geneerde mail.

    Dus heb ik ze maar weer gemaild.

    Hebben meer mensen dit ook gehad?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Heb precies een week geleden 6 dvd's besteld, 5 staan al gans de week op in bestelling en de andere op gereserveerd. Ben eens benieuwd
    Alles is verzonden en zou normaal gezien ook binnen moeten zijn maar is niet het geval
    Het pakketje dat eerst is verstuurd (15de) met Disney Classic Box 2 en Het Dappere Broodroostertje is niet aangekomen, de rest die op 16, 18 en 23 augustus zijn verzonden wel dus ik vrees voor het eerste pakketje waar net de duurste in zat

  18. #68

    Standaard

    Verzenden ze snel nadat je een dvd hebt besteld?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Verzenden ze snel nadat je een dvd hebt besteld?
    Ik vind van wel. Ik heb al een aantal keer besteld bij DVDOutlet en, om maar even aan te geven, sommige pre-orders worden al verzonden voor de releasedatum! Dat was recentelijk nog het geval met The Descent.

    Verder komen de DVD's vaak de dag na verzending al aan.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Verzenden ze snel nadat je een dvd hebt besteld?
    Ik vind van wel. Ik heb al een aantal keer besteld bij DVDOutlet en, om maar even aan te geven, sommige pre-orders worden al verzonden voor de releasedatum! Dat was recentelijk nog het geval met The Descent.

    Verder komen de DVD's vaak de dag na verzending al aan.
    Bedankt voor je antwoord, heb er ook maar eens iets besteld. Zal eens zien hoe snel ze zijn.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Heb precies een week geleden 6 dvd's besteld, 5 staan al gans de week op in bestelling en de andere op gereserveerd. Ben eens benieuwd
    Alles is verzonden en zou normaal gezien ook binnen moeten zijn maar is niet het geval
    Het pakketje dat eerst is verstuurd (15de) met Disney Classic Box 2 en Het Dappere Broodroostertje is niet aangekomen, de rest die op 16, 18 en 23 augustus zijn verzonden wel dus ik vrees voor het eerste pakketje waar net de duurste in zat
    Terecht gekomen en vandaag in de bus 8)

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Gaat redelijk vlot. Ik heb wel de verzekerde optie genomen om geen risico te nemen dat TPG of de POST met een groot aantal DVD's gaan lopen. Bij kleinere bestellingen kan je best de gewone methode nemen.

    BTW: nog steeds geen Brewster's Millions en Trapped Buried Alive ontvangen
    Inmiddels nog altijd geen Brewster's Millions en Trapped Buried Alive ontvangen. Inmiddels nog gemaild, antwoord: staat nog in nabestelling!
    Al van 23/05/2006. Het duurt me nu wel een beetje te lang hoor. Volgens hun site zijn die dingen binnen 7 dagen te leveren. Zijn ze het vergeten? Of willen ze niet meer?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  23. #73

    Standaard

    Mijn eerste bestelling aangekregen en niet echt positief: 2 van de 8 dvds zijn niet nieuw (waaronder eentje uit hun Homescreen actie). Van die zachte gerimpelde plastic ipv die harde gladde vind ik altijd al verdacht en als er dan nog vingerafdrukken op de discs zitten is het helemaal duidelijk.

  24. #74

    Standaard

    Brewster's Millions vandaag ontvangen. Origineel gesealed, netjes in orde nu. Nu enkel nog trapped buried alive.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  25. #75

    Standaard

    heb vorige week maandag een bestelling geplaatst (Pre-Order) de dvd is 14-09-2006 (gisteren) uitgekomen, er staat op de site sinds gisteren "Gemiddeld ca. 2-8 dagen" en bij mijn bestelling overzicht staat nog steeds "Pre-Order" terwijl er staat dat het product voor de release of op de dag van release verstuurd word.....laat ze dat dan ook waarmaken, ik heb er alle vertrouwen in dat ik em nog krijg, ik heb er al zo vaak wat besteld, maar toch het gaat om het idee


    bij "meeste gestelde vragen"

    Levertijd indicatie Pre-Order


    Dit artikel is nog niet uitgebracht.

    Dit artikel is nog niet beschikbaar, maar kan wel worden besteld als pre-order, of voornotering. De getoonde datum is door de fabrikant aangewezen als verwachtte releasedatum. Bij het plaatsen van een bestelling voor dit artikel, zorgen wij voor aflevering zodra dit artikel beschikbaar is
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •