Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 135 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdoutlet.nl

  1. #76

    Standaard

    en 4 dagen later nog steeds niet verstuurd, staat in m'n bestellijst nog steeds als "Pre-Order" en op de site zelf als "gemiddeld 2-8 dagen" ik wacht nog ff en dan ga ik eens mailen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #77

    Standaard

    Soms zijn ze idd wat langzamer. maar soms ook weer erg snel

    Heb Capote CE al 2 dagen in huis terwijl hij eigenlijk op 28-9 uitkomt
    En op de site stond het gisteren nog als pre-order :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    en 4 dagen later nog steeds niet verstuurd, staat in m'n bestellijst nog steeds als "Pre-Order" en op de site zelf als "gemiddeld 2-8 dagen" ik wacht nog ff en dan ga ik eens mailen
    Ik wacht al 4 maanden op de film Trapped Buried Alive. Volgens hun site "gemiddeld 2-8 dagen". Het duurt me nu toch wel heel lang hoor.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    en 4 dagen later nog steeds niet verstuurd, staat in m'n bestellijst nog steeds als "Pre-Order" en op de site zelf als "gemiddeld 2-8 dagen" ik wacht nog ff en dan ga ik eens mailen
    Ik wacht al 4 maanden op de film Trapped Buried Alive. Volgens hun site "gemiddeld 2-8 dagen". Het duurt me nu toch wel heel lang hoor.
    Dan had ik al lang contact met ze opgenomen. Het lijkt me dat er iets fout is gegaan

    Misschien moet je juist wel blij zijn gezien de beoordeling erover
    http://www.imdb.com/title/tt0295733/ :wink:

    Ik heb in de loop der tijd aardig wat dvd's besteld maar echt nog nooit problemen gehad.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  5. #80

    Standaard

    Komt wel eens voor dat je lang moet wachten. Heb ook bijna een half jaar op It's a wonderful life gewacht.

  6. #81

    Standaard

    Ze hebben inmiddels het geld teruggestort en een kortingsbon van 2,50 gegeven. Mooi gebaar!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Mijn eerste bestelling aangekregen en niet echt positief: 2 van de 8 dvds zijn niet nieuw (waaronder eentje uit hun Homescreen actie). Van die zachte gerimpelde plastic ipv die harde gladde vind ik altijd al verdacht en als er dan nog vingerafdrukken op de discs zitten is het helemaal duidelijk.
    dat zegt niet echt veel over de winkel he
    probleem kan net zo goed bij de leverancier liggen

    maar ik weet hoe dvdoutlet omgaat met haar spullen en geloof me of niet maar ze zijn uiterst voorzichtig, en tuurlijk komen er wel eens brakke dvd's langs, maar daarvoor heb je je retourrecht

    ze verkopen inmiddels ook games

  8. #83

    Standaard ...

    Ik bestelde onlangs vijftal blu ray's voor ongeveer 97 €. Een van hen was een pre-order, en was ook pas een week later beschikbaar dan de vooropgestelde termijn.

    Het ergste is ... Het pakketje zou reeds op 15 mei 2008 verzonden zijn (naar België - gewone post). Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.

    Afgelopen weekend stuurde ik een vriendelijk mailtje om te vragen of de bestelling wel degelijk verzonden was (en dat ik begrip had voor eventuele vertraging door onvoorziene omstandigheden). Tot op heden is mijn mail onbeantwoord gebleven. De vorige keren was m'n pakketje telkens bezorgd door een man van taxipost of koerierbedrijf. Als je net niet thuis bent, zal deze toch een briefje achterlaten hoop ik? Deze had ooit al eens een pakje bij de buren afgegeven maar deze zijn te vertrouwen. Ik vraag me echt af of ik hier nog iets ga van horen.

    97 € is toch al een serieus bedrag om zomaar te verliezen ...
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 03-06-2008 om 22:18 Reden: beter

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik bestelde onlangs vijftal blu ray's voor ongeveer 97 €. Een van hen was een pre-order, en was ook pas een week later beschikbaar dan de vooropgestelde termijn.

    Het ergste is ... Het pakketje zou reeds op 15 mei 2008 verzonden zijn (naar België - gewone post). Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.

    Afgelopen weekend stuurde ik een vriendelijk mailtje om te vragen of de bestelling wel degelijk verzonden was (en dat ik begrip had voor eventuele vertraging door onvoorziene omstandigheden). Tot op heden is mijn mail onbeantwoord gebleven. De vorige keren was m'n pakketje telkens bezorgd door een man van taxipost of koerierbedrijf. Als je net niet thuis bent, zal deze toch een briefje achterlaten hoop ik? Deze had ooit al eens een pakje bij de buren afgegeven maar deze zijn te vertrouwen. Ik vraag me echt af of ik hier nog iets ga van horen.

    97 € is toch al een serieus bedrag om zomaar te verliezen ...
    Is inderdaad al lang. Nog even geduld hebben en anders vragen om opnieuw op te sturen. Ik kies bij dvdoutlet.nl trouwens steeds voor verzekerd priority (= per koerierdienst), dan ben je zeker en kan je vergoed worden bij verlies.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  10. #85

    Standaard

    dat ben je zowiezo, want ze hebben een leveringsplicht. Dus als jij het niet hebt ontvangen moeten ze het nogmaals opsturen, of je betaal verplichting laten vervallen.

    Tevens vind ik dvd outlet een goede winkel met nette prijzen, en een redelijk snelle levering.

  11. #86
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Tevens vind ik dvd outlet een goede winkel met nette prijzen, en een redelijk snelle levering.
    DVD-outlet heeft waardeloze prijzen. Allemaal oude troep, waar ze soms nog wel 25 euro voor durven te vragen ook.

  12. #87

    Standaard

    Ze hebben vaak zat goede aanbiedingen en mooie prijzen.

  13. #88

    Standaard dvdoutlet

    Hoi, ze hebben verleden week een mailtje gestuurd met de vraag of ik het pakje al ontvangen heb. Helaas nog steeds niets. Ben nu benieuwd wat ze gaan doen.

    Wat dvdoutlet prijzen betreft. Je moet maar vergelijken. De discs die ik besteld heb waren daar goedkoper dan elders. Sommige zijn er heel duur, sommige erg goedkoop. Prijzen vergelijken en acties opvolgen is de boodschap!!!
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 12-06-2008 om 16:26 Reden: beter

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    DVD-outlet heeft waardeloze prijzen. Allemaal oude troep, waar ze soms nog wel 25 euro voor durven te vragen ook.
    wat een onzin, er zijn zoveel winkels waar té hoge prijzen worden berekend. Bij dvd outlet heb je teminste nog lage verzendkosten en bij 3 dvd's zelfs gratis verzending.

    Veel films zijn daar zeker weten goedkoop ivg met andere winkels als bijv. bol.com

  15. #90

    Standaard

    Een goede en keurige winkel waar ik al jaren dvd's koop en nog nooit problemen mee heb gehad, Pieter V nog nooit de prijzen gezien van bv de pre-order mania daar zitten regelmatig mooie aanbiedingen....

  16. #91

    Standaard

    Ook voor mij één van de betere online winkels. Vaak besteld, zelden later geleverd dan vermeld stond en vaak nette prijzen/aanbiedingen, plus natuurlijk de lage of, bij 3 of meer DVD's, geen verzendkosten.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #92

    Smile ...

    Wat betreft het verloren gegane pakje ... Vrijdag bericht gekregen dat men zo snel mogelijk de artikelen opnieuw ging proberen te verzenden. Vrijdagavond opnieuw bericht dat artikelen verzonden zijn.

    Deze ochtend stond de koerierdienst aan de deur. Ondanks ik voor het verloren gegane pakketje standaard verzending gekozen had. Mij hoor je dus zeker niet klagen over de service.

    Ze hebben hun best gedaan om het recht te zetten. Alhoewel de fout waarschijnlijk bij de Belgische of Nederlandse post ligt.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 16-06-2008 om 20:28 Reden: beter

  18. #93

    Standaard

    een 3-tal dvd´s besteld en vrijdag een email gekregen dat ze verzonden waren maar tot nu toe nog steeds niets ontvangen

  19. #94

    Standaard

    Wacht nog een dagje.

  20. #95

    Standaard

    na een email gestuurd te hebben naar dvdoutlet kreeg ik een antwoord waarin stond dat de fout in het sorteren lag bij tnt. Dit zou over een paar dagen opgelost worden

    EDIT: zojuist alles netje binnengekregen maar 1 kan er weer retour omdat de steelcase aan de binnenkant kapot is:sad:
    Laatst aangepast door gerjan13 : 24-09-2008 om 16:45

  21. #96

    Standaard

    De laatste tijd loopt het niet zo lekker daar. Het duurt lang voordat ze eindelijk de boel verzenden. Nog steeds geen acceptgiro bij de bon , niet echt heel erg maar na een aantal maanden lijkt me toch dat je dit wel voor elkaar kan krijgen aangezien ze het eerst wel hadden.
    Mocht een dvd niet direct leverbaar zijn duurt het vaak erg lang. Meestal pas als je mailed hebben ze het opeens.

    Had bijvoorbeeld Speedracer blu-ray besteld maar wegens productie fouten kon de leverancier ze niet uitleveren. dit duurde erg lang en pa nadat ik mailde kreeg ik te horen dat het even ging duren. Ik had het best op prijs gesteld dat ze even een mailtje aande klanten die het hadden besteld de deur uit hadden gedaan.

    Helaas hebben ze dit steeds vaker. hopelijk krijgen ze de boel weer snel op een rij want heb er veel besteld en was altijd goed gegaan maar de laatste paar bestellingen gaat het minder

  22. #97

    Standaard

    Mijn ervaring met dvdoutlet was niet al te positef. Een 10tal hd-dvd's in 1 keer besteld die volgens de site direct leverbaar zouden zijn. Uiteindelijk bleken 2 dvd's niet meer voorradig waardoor de levertijd voor de hele zending op zich liet wachten. Na een aantal weken heeft de uitvoerende toch maar besloten om alvast een deel van de bestelling te versturen. Na 2 maanden en veel mailjtes van mijn kant kreeg ik te horen dat de hd-dvd's (terminator 2 en total recall) niet meer leverbaar zouden zijn. Wel kreeg ik nog een korting van 2,- bij mijn volgende bestelling alleen geldig voor dvd's vanaf zoveel euro. Voor mij geen dvdoutlet meer in ieder geval.

  23. #98

    Standaard

    vorige week zaterdag 3 dvd's tegelijk besteld, maandag verstuurd en had ze woensdag alle 3 tegelijk binnen, en het is zo dat je bij een bestelling vanaf 3 dvd's geen verzendkosten betaald al veel besteld daar en nog nooit problemen gehad
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #99

    Standaard

    Heb er gisteren voor het eerst besteld en had vandaag mijn bestelling al binnen. Echt super!
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  25. #100

    Standaard

    helaas moet ik nu voor het eerst constateren dat het niet allemaal goed gaat in den haag...

    tijdje terug een dvd+bluray besteld. Het doosje van de dvd was kapot dus teruggezonden.
    bluray gehouden en betaald.

    2/3 weken terug bluray besteld(prince of persia), en 1,5 terug een mail gehad dat deze verzonden zou zijn.

    Nu ontving ik afgelopen vrijdag een mail of ik die (retourgezonde) dvd nog zsm wil betalen want dat stond nog open. Nu heb ik net daarvoor gemaild waar Prince of persia blijft, vrijdag gemaild dat ik die dvd had teruggezonden maar op beide mails géén reactie. Vandaag maar wéér gemaild dat ik nog wacht op een reactie op mijn email.

    Jammer dat het nu opeens fout gaat, want dvdoutlet is wel mijn favoriete shop.
    Hopelijk lezen ze dit en gaan ze eens kijken wat er mis is.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •