Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 135 van 135 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdoutlet.nl

  1. #126

    Standaard

    Vandaag een bestelling binnnen gekregen. Helaas ipv de blu ray de dvd Boyhood.
    Ze gemaild en wat op reactie maar zal vast goed komen.
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  2. #127

    Standaard

    Vandaag de blu ray boy hood binnengekregen. Blijft fijn om zaken te doen met deze webshop.
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  3. #128

    Standaard

    Daar doen ze dan toch een week over. Moet je eerst de DVD retour sturen? Of sturen ze direct de BD op en wachten zij op de DVD?
    Als jij eerst moet retourneren is de week wel te verklaren.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #129

    Standaard

    Nee ze stuurde mij eerst de blu ray. Hierbij zat een envelop waarin ik de dvd kan terugsturen.
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  5. #130

    Standaard

    Zit er nog leven in deze webshop, ik kan niet op de website geraken...

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Zit er nog leven in deze webshop, ik kan niet op de website geraken...
    Hier wel. Zowel met Chrome alswel met IE.
    Misschien ff pagina vernieuwen ofzo?

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hier wel. Zowel met Chrome alswel met IE.
    Misschien ff pagina vernieuwen ofzo?
    Nu bij mij ook weer, apart, waarschijnlijk tijdelijke storing aan hun kant...

  8. #133

    Standaard

    In hoeverre is deze zaak nog actief? Zondag een mail gestuurd en na 5 dagen geen reactie.
    Ook vreemd dat ze BR's op Bol.com hebben staan met "voor X besteld morgen in huis" terwijl op de site bij diezelfde titel een veel langere levertijd staat.

  9. #134

    Standaard

    Ik heb er vorige week nog wat besteld en het is vandaag toegekomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #135

    Standaard

    Gewoon een heel goede winkel! Heb momenteel een bestelling voor 3 items uitstaan. Ondanks beding van gelijktijdige levering, toch weer 1 product al op voorhand geleverd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •