Pagina 99 van 136 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Bij gebrek aan beter Nachtrit maar gekozen. De meeste titels heb ik al.

Wel leuk dat er nu zoveel keuze is, volgende maand misschien keer geluk.

Moet nogal een goede nederlandse productie zijn?! De film ligt hier al maanden wanneer ik die ga kijken weet ik niet.

Ik heb zoals gewoonlijk een luxeprobleem. Ik heb alles al kon ik maar zeggen dat ik iets niet had....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Moet nogal een goede nederlandse productie zijn?! De film ligt hier al maanden wanneer ik die ga kijken weet ik niet.

Ik heb zoals gewoonlijk een luxeprobleem. Ik heb alles al kon ik maar zeggen dat ik iets niet had....
    Ja ik hoor er ook goede dingen over, dus maar eens proberen.

Als ik trouwens écht niets leuks zie, kies ik gewoon wat op mailmydisc wat waard is en populair is, misschien een tip.

Had nu bijvoorbeeld corpse bride, was meteen weg toen ik hem erop zette. 2 credits = 6 euro. Niet slecht voor een gratis titel.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

Standaard

Heb bijna alles al dus ik denk dat ik gewoon voor de standaard dvd's ga... zijn gelijk leuke cadeautjes...
    Gekeken Films Dit Jaar

Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ja ik hoor er ook goede dingen over, dus maar eens proberen.

Als ik trouwens écht niets leuks zie, kies ik gewoon wat op mailmydisc wat waard is en populair is, misschien een tip.

Had nu bijvoorbeeld corpse bride, was meteen weg toen ik hem erop zette. 2 credits = 6 euro. Niet slecht voor een gratis titel.

Ik geef de dvd's tegenwoordig weg. Net nog acht stuks weggeven onder andere Blade en Meet The Fockers! Verkopen of ruilen zit te veel tijd in ben ik van mening. Verder kies ik vervolgens wat me broer niet heeft dus zal Paris, Texas worden.

Standaard

Vandaag ook weer ontvangen

Goed dat ze eindelijk de "mainstream" en "arthouse" bioscoop en dvd rencies na elkaar hebben gezet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Standaard

Superservice!

De juiste dvd wordt toegestuurd en ik mag de verkeerde houden!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Standaard

Grizzly Man denk ik voor de volgende.

Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

Standaard

Never mind
    Gekeken Films Dit Jaar

Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Grizzly Man denk ik voor de volgende.

Moet je daarvoor denken?

Teddybeertjes zullen nooit meer hetzelfde zijn naar een dergelijke filmervaring, garandeert!

Standaard

Paris, Texas.... Jammer dat ik The Proposition en Grizzly Man moet laten schieten.....veel mooie keuzes volgende maand!

Standaard

Heb um nog nergens in de winkel zien ligegn..
    Neem wss deze maand een abbo !

Standaard

Vanaf nu ,zoals ik eerder berichtte, elke maand 10 ruiltitels.

Standaard

Heel netjes, die steeds groter wordende selectie! Ik twijfel nog voor komende maand... Wellicht The Proposition

Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005

Standaard

Meet Michael Gondry. Al heb ik Eternal Sunshine al, The Science of Sleep heb ik nog niet en wil ik wel graag een keer zien.

Standaard

Ik denk dat ik voor Ober ga...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Standaard

Nog steeds niet binnen helaas. Zal wel weer eens gejat zijn. Is toch een tijd lang goed gegaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Standaard

Hier is hij ook nog niet binnen, misschien morgen wel .
    Ikran is not horse!

Standaard

Hmm, toch maar even gemaild aangezien ik nog steeds niks binnen heb.. Voor volgende week vind ik het lastig, twijfel tussen: -Grizzly Man -Match point -Paris Texas -The proposition Iemand een tip?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Hmm, toch maar even gemaild aangezien ik nog steeds niks binnen heb.. Voor volgende week vind ik het lastig, twijfel tussen: -Grizzly Man -Match point -Paris Texas -The proposition Iemand een tip?
    Match Point is een topper!
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Standaard

Hier ook nog niets binnen, ik wacht nog tm maandag en dan ook maar een mailtje.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Standaard

Aan het twijfelen tussen Million Dollar Baby of de gewone die er al bij zitten.
    Iemand Tips?

Standaard

Net gekozen voor Paris,Texas 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Earendil Bekijk bericht
    Aan het twijfelen tussen Million Dollar Baby of de gewone die er al bij zitten.
    Iemand Tips?
    Zie 2 posts boven die van jou

Standaard

Paris, Texas deze keer voor mij.

Pagina 99 van 136 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten