Pagina 96 van 136 EersteEerste ... 46869293949596979899100106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.376 tot 2.400 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #2376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK Bekijk bericht
    Heb twee jaar geleden in december een abo genomen, vorig jaar geen enkel bericht gehad om te vragen of ik wou verlengen. Nochtans wou ik dat wel maar goed in de veronderstelling dat er nog wel een brief van zou volgen zelf geen acotie ondernomen en tot mijn verbazing heb ik nu al een heel jaar Film Valley gewoon toegestuurd gekregen telkens met mijn keuze DVD. Nu is dat dus al twee jaar geleden dat ik een abo heb genomen (mss dat ze verkeerd hadden ingegeven in hun pc en mij een 2jaars ipv 1jaars abo hebben gegeven) maar nou zit ik met de vraag... Komt er een brief met de vraag of je wil verlengen of moet je zelf actie ondernemen via de site? Want ik kan wel inloggen op "Verleng abonnement".
    Nou... Niemand die me kan vertellen hoe de verlenging van een abo in zijn werk gaat?

  2. #2377

    Standaard

    Ik krijg idd altijd automatisch een brief met aangehechte acceptgiro om het geld over te maken. Indien ik wil verlengen natuurlijk.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #2378

    Standaard

    ik heb die franse docufilm over die moordenaar gepakt,lijkt me wel aparte film...

    komt ie achter in de rij,volgens mij wordt dat midden 2009 dak em zie dan...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #2379

    Standaard

    Ben ik nou de enige die het blad nog niet heeft gehad?

  5. #2380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas V. Bekijk bericht
    Ben ik nou de enige die het blad nog niet heeft gehad?

    nee jammer genoeg niet,wat baal ik hier van zeg dit is al de 5e of de 6e keer dat ik hem niet gehad heb.maandag effe belletje plegen bij filmvalley

  6. #2381

    Standaard

    Gekozen voor C'est Arrive Prez de Chez Vous. Is de enige van de keuze dvd`s die ik nog niet in m`n collectie heb
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #2382

    Standaard

    Zowel Cést arrive... en Babel nog niet in mijn bezit en beide ook nog niet gezien.

    Dat wordt dan toch Babel.

  8. #2383

    Standaard

    Voor mij zal het ook Babel worden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #2384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Voor mij zal het ook Babel worden.
    Dito!
    De rest heb ik al of interesseert me niet!
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  10. #2385

    Standaard

    Scheur gaat ook voor Babel ,ben zeer benieuwd wat de keuze titels voor volgende maand zijn.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  11. #2386

    Standaard

    Bij mij is het La Haine geworden.

  12. #2387

    Standaard

    Babel wordt het maar, geef hem wel aan me broer

  13. #2388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Bij mij is het La Haine geworden.

    bij mij ook

  14. #2389

    Standaard

    Ik ben het nieuwe jaar goed begonnen en ben toch eindelijk maar eens lid geworden van filmvally.



    Weet nog niet wat ik komende maand ga kiezen want ik moet denk ik eerst nog een abonnements code krijgen
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #2390

    Standaard

    Keuze Filmvalley 49 (volgens forum op website)

    Standaarddvd:
    Nederland en abbo: Hotel Babylon Seizoen 1 (2 Disc)
    België losse editie: Kiss Kiss Bang Bang

    Keuzedvd:
    * 2001, A Space Odyssey
    * Before sunset
    * The Corpse Bride
    * Batman Begins
    * I claudius (2 disc)


    Teleurstellend als je bedenkt dat al deze titels er recent al bijgezeten hebben.

  16. #2391

    Standaard

    Before Sunset voor mij, Before Sunrise heb ik al dus dan is het tweeluik weer compleet!

    Vond het eerste blad (waar Kiss Kiss Bang Bang bij zat) erg teleurstellend qua inhoud, hoop dit keer op wat beters...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #2392

    Standaard

    Inderdaad niet best! Ik ga dan maar voor I claudius (2 disc), die krijgt nog wel een hoog cijfer op imdb trouwens.

  18. #2393

    Standaard

    Wat een slecht aanbod zeg, hoop niet dat ze zo doorgaan. Valt Before Sunset ook goed te kijken zonder Before Sunrise te hebben gezien?

  19. #2394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Keuze Filmvalley 49 (volgens forum op website)

    Standaarddvd:
    Nederland en abbo: Hotel Babylon Seizoen 1 (2 Disc)
    België losse editie: Kiss Kiss Bang Bang

    Keuzedvd:
    * 2001, A Space Odyssey
    * Before sunset
    * The Corpse Bride
    * Batman Begins
    * I claudius (2 disc)


    Teleurstellend als je bedenkt dat al deze titels er recent al bijgezeten hebben.
    Zeer, zeer bedroevend. Als het zo door gaat zeg ik mn abbo mooi af. Weer dezelfde grabbelbaktitels die er eerder bij zaten....en inderdaad, nog niet zolang geleden.

  20. #2395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Inderdaad niet best! Ik ga dan maar voor I claudius (2 disc), die krijgt nog wel een hoog cijfer op imdb trouwens.
    Idem.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #2396

    Standaard

    ik kan het nergens op het forum vinden hoor, die keuze dvd's.

    klopt die lijst uberhaupt wel

  22. #2397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1 Bekijk bericht
    ik kan het nergens op het forum vinden hoor, die keuze dvd's.

    klopt die lijst uberhaupt wel
    http://www.filmvalley.nl/forum/viewtopic.php?t=3043

  23. #2398

    Standaard

    Pffff... om te huilen
    2001 zal het maar worden dan...
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  24. #2399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zeer, zeer bedroevend. Als het zo door gaat zeg ik mn abbo mooi af. Weer dezelfde grabbelbaktitels die er eerder bij zaten....en inderdaad, nog niet zolang geleden.
    Het zijn inderdaad stuk voor stuk titels die al eerder zijn aangeboden. Voor mij zit er ook niet bij. I Claudius heb ik al een keer gekozen en ben ik mee gestopt. Ik kijk wel welke het meest oplevert voor verkoop of ruil via Mailmydisc.

    Als ze zo doorgaan wordt mijn volgende abbo er een zonder DVD, scheelt toch bijna de helft in de kosten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #2400

    Standaard

    Ik ga denk ik maar voor Corpse Bride, ben toch blij dat ik hem onlangs niet heb aangeschaft.

Pagina 96 van 136 EersteEerste ... 46869293949596979899100106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •