Pagina 1 van 136 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #1

    Standaard FilmValley

    Het is eindelijk zo ver! Je kunt nu je keuze kenbaar maken voor welke dvd je de komende maand bij je DVD Valley magazine wilt hebben.

    Maak hier je keuze als je abonnee bent

    Deze maand kan je uit de volgende dvd's kiezen:

    The Wonderland Murders
    Training Day
    A Clockwork Orange
    Being There
    Scooby Doo
    Goodfellas

    Het zijn zeker geen slechte titels waaruit je kunt kiezen dus er zit voor iedereen wel wat tussen. Welke dvd kies jij en waarom?
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 03-04-2009 om 20:35
    Four-Star Trader (236)

  2. #2

    Standaard

    Dan zou ik voor A Clockwork Orange gaan omdat ik die nog niet heb, maar het wel een zeer goede film is.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #3

    Standaard

    Eerst had ik voor Goodfellas gekozen maar aangezien er een s.e van uit gaat komen word het the wonderland murders
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Training Day en Goodfellas heb ik al, dus mijn keuze is A Clockwork Orange.

  5. #5

    Standaard

    Wonderland Murders vond ik ook een erg vermakelijke film

  6. #6

    Standaard

    Ik ga kiezen tussen Wonderland Murderers en Being There. De rest heb ik al, Scoob hoef ik niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Wonderland murders waarom:
    ik heb hem nog niet en het lijkt me wel wat

  8. #8

    Standaard

    Zelf kies ik voor A Clockwork Orange omdat ik die film al langer aan mijn collectie toe wilde voegen en omdat van Goodfellas een S.E. komt anders had ik die gekozen.
    Four-Star Trader (236)

  9. #9

    Standaard

    ik kies a clockwork orange

    wonderland spreekt me niet aan
    geen goodfellas vanwege het se verhaal

    en ik wil mijn stanley kubrick collection compleet hebben (ben er pas mee begonnen) en dit is een mooie optie

  10. #10

    Standaard

    Ziet er uit als een goeie deal. DVDValley heeft er een nieuwe abonnee bij!
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  11. #11

    Standaard

    Het zijn voor mij allemaal onbekende titels,ik ken alleen Training day,scooby doo en Goodfellas.Scooby doo hoef ik niet,training day heb ik al en Goodfellas ga ik de SE van kopen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Het zijn voor mij allemaal onbekende titels,ik ken alleen Training day,scooby doo en Goodfellas.Scooby doo hoef ik niet,training day heb ik al en Goodfellas ga ik de SE van kopen.
    Toch, voor 100 Euro 11 tijdschriften, 11 keuze-dvd's en 2 welkomst dvd's vind ik het geld waard.

    Nee, ik heb geen aandelen....
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeeBeeBas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Het zijn voor mij allemaal onbekende titels,ik ken alleen Training day,scooby doo en Goodfellas.Scooby doo hoef ik niet,training day heb ik al en Goodfellas ga ik de SE van kopen.
    Toch, voor 100 Euro 11 tijdschriften, 11 keuze-dvd's en 2 welkomst dvd's vind ik het geld waard.
    Hmm, best interessant inderdaad. Ik heb het blad een aantal keer los gekocht en het leest erg prettig. Ik denk dat ik me ook maar ga abonneren...

  14. #14

    Standaard

    blad een keer los gekocht de editie met the deer hunter weet niet meer precies wat ik er van vond ff opzoeken want elke maand een gratis dvd heb ik wel oren na

  15. #15

    Standaard

    Ik zou kiezen voor Being There. Een geniale vertolking van Peter Sellers.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  16. #16

    Standaard

    Door deze beslissing van DVD VALLEY ben ik lid geworden net !

    Welkomstgeschenk:
    - Finding Nemo
    - Fight Club SE


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier W.
    - Fight Club SE
    [offtopic]Met briljante muziek-outro [/offtopic]

  18. #18

    Standaard

    is dat niet The Pixies waar fight club mee eindigd?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kerbkrawler
    is dat niet The Pixies waar fight club mee eindigd?
    Klopt, Where is my mind is dat. De was vanwege de The Pixies: eindelijk op dvd! thread

  20. #20

    Standaard

    ik ben al lid, en ik denk dat ik maar voor a clockwork orange ga, ik heb hem nog nooit gezien, en het schijnt een goede film te zijn.. training day vond ik ook wel goed, maar hoef ik niet per se te hebben. de rest van de films spreekt me niet echt aan.
    Marv: I love hitmen. No matter what you do to them, you don't feel bad. Sin City

  21. #21

    Standaard

    Ik heb Scooby gekozen . De rest heb ik al of wil ik niet en mijn zoontje is helemaal gek van Scooby dus makkelijke keus.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier W.
    - Fight Club SE
    [offtopic]Met briljante muziek-outro [/offtopic]

    Jij hebt em door!

  23. #23

    Standaard

    Ik ga voor Training day. Ik heb er al een aantal keer mee in mijn handen gestaan in de winkel en nu dus een mooie gelegenheid om hem in mijn bezit te krijgen. Topactie van dvd valley! Ik heb bij mijn abonnement gekozen voor Bad Boys 2 en Master & Commander SE.

  24. #24

    Standaard

    Ik heb trouwens al Goodfellas besteld... Die SE komt pas in oktober, dus daar kan ik nog wel opwachten... trouwens, ik heb van zoveel films de normale en SE uitvoering !

  25. #25

    Standaard

    hoe zit het trouwens met de kwaliteit van de dvd's die je bij het blad krijgt? welke versies zijn het zeg maar.. zitten er extra's bij, DTS/DD5.1 (ofcourse alleen wanneer die bij de "dure" versie te krijgen is) anamorphic widescreen?

Pagina 1 van 136 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •