Pagina 132 van 136 EersteEerste ... 3282122128129130131132133134135136 LaatsteLaatste
De resultaten 3.276 tot 3.300 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #3276

    Standaard

    Wel lullig voor mensen bij wie de 30 dagen storneringstermijn verstrijkt in deze weken waarin ze nog niet door hebben dat het einde verhaal is.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 07-04-2009 om 22:01
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #3277

    Standaard

    Nóg lulliger ja
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  3. #3278

    Standaard

    Een collega kwam gistermiddag bij me langs met dit nieuws, anders had ik nog niets geweten. Maar knap lullig. Ter vermaak uwer zijds: afboekdatum van mijn betaling: 03-03-2009...

    Vanmiddag maar even langs het bankkantoor kijken wat ik nog kan doen.

  4. #3279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Bekijk bericht
    Een collega kwam gistermiddag bij me langs met dit nieuws, anders had ik nog niets geweten. Maar knap lullig. Ter vermaak uwer zijds: afboekdatum van mijn betaling: 03-03-2009...

    Vanmiddag maar even langs het bankkantoor kijken wat ik nog kan doen.

    *** zeg. Echt schandalig dit zo, zal wel zo netjes zijn dat ze een regeling treffen met de mensen die nog veel nummers te goed hadden.

  5. #3280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    *** zeg. Echt schandalig dit zo, zal wel zo netjes zijn dat ze een regeling treffen met de mensen die nog veel nummers te goed hadden.
    Ik denk dat dat niet zal gebeuren ... van een kale kip valt immers niets te plukken. Daarbij gaat eerst het geld naar de preferente schuldeisers ... en daar vallen abonnees helaas niet onder.

    Het is kl0te maar het is niet anders ... sprak ik als nieuwbakken abonnee :sad:

  6. #3281

    Standaard

    Ik heb trouwens begrepen dat een aantal mensen inmiddels Kassa en Tros Radar ingelicht hebben. Of het er überhaupt iets mee gedaan wordt, of dat het zin heeft weet ik niet, maar er wordt in ieder geval gekeken...

  7. #3282
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Rossi Bekijk bericht
    Ik heb trouwens begrepen dat een aantal mensen inmiddels Kassa en Tros Radar ingelicht hebben. Of het er überhaupt iets mee gedaan wordt, of dat het zin heeft weet ik niet, maar er wordt in ieder geval gekeken...
    Beter iets doen, dan niets.

  8. #3283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Als ze failliet zijn heeft iedereen pech. De schuldeisers met voorrang (oa de staat) zullen de kale kip dan helemaal leegplukken...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander D. Bekijk bericht
    Ik denk dat dat niet zal gebeuren ... van een kale kip valt immers niets te plukken. Daarbij gaat eerst het geld naar de preferente schuldeisers ... en daar vallen abonnees helaas niet onder.
    great minds think alike Sander, al dacht ik het eerder dan jij
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #3284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Bekijk bericht
    Een collega kwam gistermiddag bij me langs met dit nieuws, anders had ik nog niets geweten. Maar knap lullig. Ter vermaak uwer zijds: afboekdatum van mijn betaling: 03-03-2009...

    Vanmiddag maar even langs het bankkantoor kijken wat ik nog kan doen.
    Dit bedoel ik dus. Vrij kwalijke zaak. Anders had je je geld nog terug kunnen vorderen.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  10. #3285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Rossi Bekijk bericht
    Ik heb trouwens begrepen dat een aantal mensen inmiddels Kassa en Tros Radar ingelicht hebben. Of het er überhaupt iets mee gedaan wordt, of dat het zin heeft weet ik niet, maar er wordt in ieder geval gekeken...
    Ik heb beide programma's ook al gemaild. Ben benieuwd.

  11. #3286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Bekijk bericht
    Ik heb beide programma's ook al gemaild.
    Dat heb ik zojuist ook gedaan. Misschien helpt het iets, want 100 euro voor één blad is ook mij teveel van het goede.


  12. #3287

    Standaard

    Jeemig....volgens mij heb ik de afgelopen week in een grot geleefd..... Wist er helemaal niets van.....
    Wel balen hoor, had nog wel een aantal bladen tegoed..... Nog lulliger voor degenen die net lid zijn en het geld niet meer kunnen storneren.
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  13. #3288

    Standaard

    Wat ik dan nog het schandaligst vindt.... dat ze de website gewoon offline gooien, en niet eens de moeite kunnen nemen om een fatoenlijke mededeling op de site te plaatsen.. of mensen die lid zijn een brief sturen met verklaring.

    Ikzelf had gelukkig voor dit jaar nog maar een paar nummers tegoed... maar desalniettemin is het voor iedereen zuur!
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  14. #3289
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Officeel hebben we nog steeds niet vernomen hoe het nu precies zit rond het mogelijke faillissement van Nederlands grootste filmblad Filmvalley. Wel weten we we dat een flink aantal bezoekers van FilmTotaal nog zeer recent abonnementsgeld heeft overgemaakt. Voor die mensen is het onderstaande misschien van belang.

    Zojuist heeft gebruiker Erik G een reactie geplaatst die voor een aantal misschien kan betekenen dat ze hun geld kunnen terugkrijgen. Erik G is jurist en heeft een aantal zaken uitgezocht, hieronder zijn reactie:

    Hmm, ben net vorige maand abonnee geworden (1 jr). Jammer, want superblad. Ben jurist en heb wat uitgezocht: Valley Holding BV te Haarlem is formeel NOG NIET FAILLIET (zie KvK).

    Iedere abonnee kan dus zijn abonnement beëindigen en terugbetaling van zijn abonnementsgeld vorderen, want Filmvalley heeft gemeld niet meer aan haar leverplicht te kunnen voldoen.

    Verder een tip: als je abonnementsgeld minder dan 30 dagen geleden via automatische incasso is betaald, dan kun je de bank vragen deze overboeking terug te draaien. zie hier:

    Als de directie (dhr J.C. de Vries en C. de Vrie) van Filmvalley wist dat zij niet meer aan haar leverplicht kon voldoen op het moment van binnenhalen van nieuwe abonnees en incasseren van geld, dan kan zij theoretisch persoonlijk aansprakelijk worden gesteld voor de schade (lees: abonnementsgeld); ook door een curator.

    Alle medewerkers van Filmvalley veel sterkte gewenst.
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=13570

  15. #3290

    Standaard

    net binnen gekregen via de mail:

    van videoland...een onderzoek omtrent dvd verhuur en koop..
    onderzoek van.....dvdvalley!!!

    ik bergijp er niets meer van....
    Laatst aangepast door edwinvb : 15-04-2009 om 13:18

  16. #3291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    net binnen gekregen via de mail:

    van videlond...een onderzoek omtrent dvd verhuur en koop..
    onderzoek van.....dvdvalley!!!

    ik bergijp er niets meer van....
    Webwinkel DVD Valley is vorig jaar al verkocht aan een ander bedrijf en heeft dus (juridisch) niets meer van doen met het blad Filmvalley:

    http://www.moviemoguls.nl/nieuws.html

  17. #3292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Naar waar moet ik dan opsturen dat ik stop met mijn abonnement? E-mail adressen zijn afgesloten dus dan zeker naar hun gewone adres.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  18. #3293

    Standaard

    erg jammer dat het gestopt is. vond het een leuk blad. vooral omdat ik daar veel arthouse films uit haalde die ik misschien normaal gesproken gemist zou hebben. maar snel kijken naar de alternatieven

  19. #3294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Naar waar moet ik dan opsturen dat ik stop met mijn abonnement? E-mail adressen zijn afgesloten dus dan zeker naar hun gewone adres.
    Een (aangetekende) brief sturen naar:

    VALLEY HOLDING B.V.
    Belgielaan 63 D
    2034AW Haarlem

    Volgens de Kamer van Koophandel is dit het vestigingsadres van de uitgever van Filmvalley

    Ik ben bang dat het je niet veel zal opleveren, zoals eerder gezegd, van een kale kip kun je niet plukken, maar je kunt uiteraard een poging wagen.

  20. #3295

    Standaard

    Update via de mail van DVDVALLEY.nl. Die staat dus los van Filmvalley, dus extra netjes dat zij dit wel zo doen!
    ------------------------------
    Drie weken geleden hebben diverse media gemeld dat het blad FilmValley opgehouden is te bestaan. Omdat de webshop DVDVALLEY.NL in iedere nummer van FilmValley lezersaanbiedingen plaatst leek het ons van de filmshop gewenst om u deze mail te sturen om aan de hand van het antwoord op een aantal vragen meer duidelijkheid te verschaffen. Voor de goede orde: wij vertegenwoordigen noch het blad FilmValley, noch de uitgever, maar vinden het onze verantwoordelijkheid om bij gebrek aan informatie vanuit die hoek u informatie te geven. U kunt echter geen rechten aan deze informatie ontlenen.

    Met vriendelijke groet,
    team DVDVALLEY.NL filmshop



    Is de uitgever gestopt met het blad FilmValley?
    Ja. De uitgever heeft de redactie van het blad op 1 April j.l. meegedeeld, dat de productie en voorbereiding van het blad met onmiddellijke ingang is gestopt.

    Is FilmValley failliet?
    Wij hebben begrepen dat de uitgever het faillissement heeft aangevraagd, maar dat de zitting van de rechtbank nog steeds niet heeft plaatsgevonden. Pas op de zitting wordt een eventueel faillissement uitgesproken en een curator aangewezen. Die laatste zal bekijken hoe hij de boedel gaat afwikkelen en of het mogelijk is een doorstart met het blad te maken.

    Ik ben abonnee van het blad en heb nog een aantal nummers tegoed
    Het is zeer onwaarschijnlijk dat er nog nieuwe nummers (met gratis DVD’s) zullen uitkomen. Mocht er, nadat o.a. de curator, de belasting en UVW zijn betaald, nog geld in de boedel over zijn, dan wordt dit in bepaalde verhoudingen aan de crediteuren (personen/organisaties waar geld aan schuldig is) uitgekeerd. Theoretisch is het mogelijk dat een andere uitgever het blad met alle verplichtingen voortzet. Waarschijnlijk stuurt de curator de abonnees een brief o.i.d. zodra hij meer inzicht heeft over de afwikkeling.

    Ik heb bij DVDVALLEY.NL recent een bestelling geplaatst. Wordt die geleverd?
    Ja. DVDVALLEY.NL staat 100% los van FilmValley en haar uitgever. Het faillissement van de bladuitgever heeft geen enkele invloed op het functioneren van de DVDVALLEY.NL shop. Wij hebben geen aandelen in het bedrijf achter het blad, noch is dat omgekeerd het geval.

    Wie zit er achter DVDVALLEY.NL?
    Het bedrijf Movie Moguls in Weesp bestaat sinds 2003 en houdt zich bezig met de verkoop en verhuur van DVD’s via het Internet. Naast diverse online shops zoals DVDVALLEY.NL en ElsevierFilmshop.nl is het bedrijf ook bekend van Keeno, waar men voor een vaste maandprijs onbeperkt DVDs en Blu-Ray DVDs kan huren.

    Hoe gaat DVDVALLEY.NL verder?
    DVDVALLEY.NL gaat door, met wekelijkse aanbiedingen en een shop die nu inmiddels meer dan 31.000 DVDs omvat (zo’n beetje alles dat in Nederland te krijgen is). Wat er met het blad FilmValley gaat gebeuren weten wij helaas ook niet.

    Kan ik nog in contact komen met FilmValley?
    We hebben begrepen dat alle communicatie, van telefoon tot mail en website, zijn afgesloten. Mogelijk dat dat verbetert als eenmaal de curator aan het werk is gegaan.
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  21. #3296

    Standaard

    Het is toch ontzettend triest dat je als bedrijf naar je klanten toe zo'n (overigens zeer nette) e-mail moet sturen omdat het failliete bedrijf nog helemaal niets van zich heeft laten horen...

  22. #3297

    Standaard

    Wel een net gebaar, echter geeft het ook niet heel veel duidelijkheid (wat betreft het blad zelf).

  23. #3298

    Standaard

    Netjes dat ze dit doen, maar zoals ze zelf ook al aangeven, het is eigenlijk hun rol niet.
    De kans op een doorstart ach ik overigens zéér klein.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #3299

    Standaard

    ik hoor het ook nu pas, maar erg schandalig ja dat het niet van het blad zelf komt, want ik heb net mijn abonnement laten verlengen, maar naar dat geld kan ik dus fluiten :S

  25. #3300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Een (aangetekende) brief sturen naar:

    VALLEY HOLDING B.V.
    Belgielaan 63 D
    2034AW Haarlem
    Kun je doen, maar dan heb je naast de €100 ook nog eens €7,00 in een bodemloze put gegooid. Waarom zou je dat willen? Bij een faillissement sta je als particuliere (kleine) schuldeiser achteraan in de rij en kun je naar je geld fluiten.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 132 van 136 EersteEerste ... 3282122128129130131132133134135136 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •