Pagina 2 van 136 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolsinkpower
    hoe zit het trouwens met de kwaliteit van de dvd's die je bij het blad krijgt? welke versies zijn het zeg maar.. zitten er extra's bij, DTS/DD5.1 (ofcourse alleen wanneer die bij de "dure" versie te krijgen is) anamorphic widescreen?
    verwacht geen Special Edtions e.d. Ik denk altijd één die goedkoper dan €10 is in de winkel.

    Ik heb net het nieuwe nummer gekregen, zat Shawshank Redemption bij, Anamorphic widescreen, Dolby Prologic 4.1(?). Maar buiten de specs een waanzinnig mooie film natuurlijk (die ik uiteraard al had, maar goed... Volgende nummer kan ik zelf kiezen)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #27

    Standaard

    Ik ga voor A clockwork orange. Training day & GoodFellas heb ik al en de rest hoef ik niet.

    En A clockwork orange schijnt een hele mooie film te zijn. Ik heb hem alleen nog niet gezien.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik heb Scooby gekozen . De rest heb ik al of wil ik niet en mijn zoontje is helemaal gek van Scooby dus makkelijke keus.
    Stiekem vind je Scooby minstens net zo leuk als je zoon he?
    Ik heb je wel door :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  4. #29

    Standaard

    Ik heb voor a Clockwork Orange gekozen.
    Training Day heb ik al, Scooby-Doo hoef ik niet, Goodfellas koop ik de S.E. van en Being There lijkt me niks.

    Als welkomstcadeau heb ik voor Goodbye Lenin! en een cadeaubon gekozen.

  5. #30

    Standaard

    Ben vandaaglid van ze geworden!!!
    Heb als welkomstgeschenken de volgende 2 films gekozen:
    Welcome to the jungle
    Casablanca S.E.

    En de eerste film die ik met dit boekje ga krijgen is The Wonderland murders en deze heb ik nog niet gezien!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  6. #31

    Standaard

    ok, dit is off-topic, ik weet het ...

    Ik doe het enigzins rustiger aan met het uitgeven van mijn euro's, dus ik laat dvd-valley lekker voor wat het is; ook al is 100 € voor een serie tijdschrijften EN een stapel dvd's natuurlijk niet echt duur.

    Groet
    Dennis 8)

  7. #32

    Standaard DVD

    Ik vind het een leuke actie een DVD bij een tijdschrift, alleen vind ik aan het hele blad geen donder aan. Slecht geschreven artikelen en er zit vrijwel geen journalistieke inbreng in.
    Prince:So, do U like environmental records? Crickets chirpin', water rushin'. Supposed 2 make U horny, it just make me wanna go 2 the bathroom.

  8. #33

    Standaard Re: DVD

    Ik heb voor Being There gekozen, Een film met Peter Sellers moet wel goed zijn.
    Ik vind het blad trouwens erg prettig om te lezen, er staat een hoop informatie in, niet zoveel paginas met reclame.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #34

    Standaard

    Ik ben overgestapt van DVDReport omdat ik dat blad binnen een uur uit had. Deze doe ik langer mee en je krijgt er nog eens een DVD bij én hij komt vaker uit.

  10. #35

    Standaard

    De keuze-dvd's voor de maand juli / augustus zijn alweer bekend:

    The Mask
    The Matrix
    Oceans 11
    You've Got Mail
    The Green Mile
    The Last Of The Mohicans

    Ik moet nog even nadenken welke ik ga kiezen. Denk dat het zal gaan tussen The Matrix en The Last Of The Mohicans. Gelukkig kan ik er nog even over nadenken!
    Four-Star Trader (236)

  11. #36

    Standaard

    The Last Of The Mohicans

    Die is echt way cool!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    The Last Of The Mohicans

    Die is echt way cool!
    Die ga ik ook kiezen, heb ik nog niet in mijn collectie. You've got mail en Mask ook niet, maar dat zijn niet echt mijn films.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #38

    Standaard

    voor mij the green mile maar mijn vriendin mag deze maand kiezen dus grote kans dat het you've got mail wordt

  14. #39

    Standaard

    Dan ga ik voor O'11
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  15. #40

    Standaard

    Ik ga voor The Last Of The Mohicans, want de rest heb ik al :P.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    De keuze-dvd's voor de maand juli / augustus zijn alweer bekend:

    The Mask
    The Matrix
    Oceans 11
    You've Got Mail
    The Green Mile
    The Last Of The Mohicans

    Ik moet nog even nadenken welke ik ga kiezen. Denk dat het zal gaan tussen The Matrix en The Last Of The Mohicans. Gelukkig kan ik er nog even over nadenken!



    Ik twijfel nog tussen The mask of The green mile.
    The mask is best een leuke film en The green mile is een film met een goed verhaal.

    Het zal wel The green mile worden, maar ik heb nog een paar weken bedenktijd.

  17. #42

    Standaard

    Voor mij wordt het ook The Last Of The Mohicans, The Mask en You've got mail hoef ik niet en de rest heb ik al .

  18. #43

    Standaard

    Ik zit te twijfelen tussen 'The last of the mohicans' en 'Ocean's 11'.
    Want 'You've got mail' en 'The mask' hoef ik niet. En de rest heb ik al.
    Moeilijk...

  19. #44

    Standaard

    dan heb ik het toch makkelijker
    You've Got Mail en The Mask hoef ik niet.
    En de rest op Oceans 11 na heb ik al.
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  20. #45

    Standaard

    het wordt voor mij toch oceans eleven

    mijn vriendin mocht kiezen en tja ik kan de keuze met 2 woorden uitleggen.... brad pitt

  21. #46

    Standaard

    Misschien wel belangrijk voor een keuze gemaakt kan worden: komt die SE van The Green Mile nog?

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=20704

  22. #47

    Standaard

    Ik heb Ocean's 11, matrix, en green mile al... You've got mail hoef ik niet. Twijfel nu nog tussen the Mask en Last of the Mohicans. Ik neig naar de tweede...

  23. #48

    Standaard

    Wat een leuke deal eigenlijk.....
    100€ en je krijgt 13 DVDs erbij!!

    Toffe actie..al moet ik zeggen dat ik ZELDEN bij dvdvalley gaat shoppen.

    Hoe is het blad eigenlijk? Is het goed? Kan het wedijveren met de engelse en amerikaanse publicaties?
    Of is het zoals alle andere nederlandse bladen....vrij oppervlakkig.
    a.k.a. tan1415

  24. #49

    Standaard Da's duidelijk toch?

    Ik ga voor Oceans 11!
    The Kray's: "When people are afraid of you ... you can do anything, remember that!"
    Alles over de maffia!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Ik zit te twijfelen tussen 'The last of the mohicans' en 'Ocean's 11'.
    Want 'You've got mail' en 'The mask' hoef ik niet. En de rest heb ik al.
    Moeilijk...
    Ik heb toch maar voor 'The last of the mohicans' gekozen. Ik was er namelijk wel benieuwd naar en ik had hem nog niet gezien.

Pagina 2 van 136 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •