Pagina 3 van 136 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #51

    Standaard

    Ik heb net mijn definitieve keuze gemaakt: The Last Of The Mohicans
    Four-Star Trader (236)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tand
    Wat een leuke deal eigenlijk.....
    100€ en je krijgt 13 DVDs erbij!!

    Toffe actie..al moet ik zeggen dat ik ZELDEN bij dvdvalley gaat shoppen.

    Hoe is het blad eigenlijk? Is het goed? Kan het wedijveren met de engelse en amerikaanse publicaties?
    Of is het zoals alle andere nederlandse bladen....vrij oppervlakkig.
    ze zijn heerlijk hard voor films, een quote uit het laatste nr.:

    "De seksscene tussen Neo en Trinity was even opwindend als een hond die zn eigen ballen likt" kijk daar hou ik nou van...


  3. #53

    Standaard

    Hebben jullie het nieuwe blad al binnen? Ik heb wel de keuze-dvd ontvangen vorige week, maar het blad nog niet...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Hebben jullie het nieuwe blad al binnen? Ik heb wel de keuze-dvd ontvangen vorige week, maar het blad nog niet...
    Het blad komt als het goed is morgen bij je in de brievenbus...
    Four-Star Trader (236)

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tand
    Wat een leuke deal eigenlijk.....
    100€ en je krijgt 13 DVDs erbij!!

    Toffe actie..al moet ik zeggen dat ik ZELDEN bij dvdvalley gaat shoppen.

    Hoe is het blad eigenlijk? Is het goed? Kan het wedijveren met de engelse en amerikaanse publicaties?
    Of is het zoals alle andere nederlandse bladen....vrij oppervlakkig.
    ze zijn heerlijk hard voor films, een quote uit het laatste nr.:

    "De seksscene tussen Neo en Trinity was even opwindend als een hond die zn eigen ballen likt" kijk daar hou ik nou van...
    Vind je? Ik vind ze meestal te soft. Alhoewel ik deze opmerking ook wel erg goed vind

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Hebben jullie het nieuwe blad al binnen? Ik heb wel de keuze-dvd ontvangen vorige week, maar het blad nog niet...
    Het blad komt als het goed is morgen bij je in de brievenbus...
    8)
    Ik verheug me alweer op het moment het blad uit de bus te pakken, het plastic open te scheuren en gelijk met lezen te beginnen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #57

    Standaard

    Soft??? Heb je voorbeelden dan van een artikel waar je ze soft vond, want ik vind ze juist heel realistisch en nuchter en zeker niet bang om brandhout te maken als iets naar hun mening slecht is.

    Morgen komt de bezorger hem weer brengen :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Soft??? Heb je voorbeelden dan van een artikel waar je ze soft vond, want ik vind ze juist heel realistisch en nuchter en zeker niet bang om brandhout te maken als iets naar hun mening slecht is.

    Morgen komt de bezorger hem weer brengen :wink:
    Nee, ze zijn idd niet te soft. Ik zei dat even omdat ik net namelijk het artikel van het vorige nummer over 'Troy' las. En 'Troy' gaven ze als cijfer een 8,6 . Ik vond 'Troy' een best aardige film hoor, maar een 8,6 vond ik veel te hoog zeker als je dat vergelijkt met de andere cijfers die ze geven :wink:

    Maar voor de rest ben ik zeer tevreden over het blad en soft zijn ze zeker niet (mijn fout :wink: )

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Soft??? Heb je voorbeelden dan van een artikel waar je ze soft vond, want ik vind ze juist heel realistisch en nuchter en zeker niet bang om brandhout te maken als iets naar hun mening slecht is.

    Morgen komt de bezorger hem weer brengen :wink:
    Nee, ze zijn idd niet te soft. Ik zei dat even omdat ik net namelijk het artikel van het vorige nummer over 'Troy' las. En 'Troy' gaven ze als cijfer een 8,6 . Ik vond 'Troy' een best aardige film hoor, maar een 8,6 vond ik veel te hoog zeker als je dat vergelijkt met de andere cijfers die ze geven :wink:

    Maar voor de rest ben ik zeer tevreden over het blad en soft zijn ze zeker niet (mijn fout :wink: )
    Het was ook geen aanval op jou ofzo :wink:

    Ik ben het vaak met hun eens maar niet met 100% alles wat ze schrijven..

    Ze zijn wel hard hoor want een film als 6th Sense die ik supergoed vond branden ze compleet af bijvoorbeeld.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  10. #60

    Standaard

    [/quote]Het was ook geen aanval op jou ofzo :wink: [/quote]

    Weet ik. :wink:

  11. #61

    Standaard

    Het was ook geen aanval op jou ofzo :wink: [/quote]

    Weet ik. :wink:[/quote]

    Gelukkig, kunnen we weer ON-toppic :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    De keuze-dvd's voor de maand juli / augustus zijn alweer bekend:

    The Mask
    The Matrix
    Oceans 11
    You've Got Mail
    The Green Mile
    The Last Of The Mohicans

    Ik moet nog even nadenken welke ik ga kiezen. Denk dat het zal gaan tussen The Matrix en The Last Of The Mohicans. Gelukkig kan ik er nog even over nadenken!
    zou ik kiezen voor The Last Of The Mohicans, want de rest heb ik al. Bij t nummer dat nu in de winkel ligt, welke dvd krijg je daarbij?? Want n aantal weken terug zag ik t blad wel in de winkel liggen, maar zag ook dat t 9,99 euro kostte. Wil ik natuurlijk eerst weten of t t geld wel waard is. Wat vinden jullie???
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Bij t nummer dat nu in de winkel ligt, welke dvd krijg je daarbij?? Want n aantal weken terug zag ik t blad wel in de winkel liggen, maar zag ook dat t 9,99 euro kostte. Wil ik natuurlijk eerst weten of t t geld wel waard is. Wat vinden jullie???
    Shawshank Redemption zat bij het mei nummer, bij het juni nummer zit standaard The Wonderland Murders dacht ik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Bij t nummer dat nu in de winkel ligt, welke dvd krijg je daarbij?? Want n aantal weken terug zag ik t blad wel in de winkel liggen, maar zag ook dat t 9,99 euro kostte. Wil ik natuurlijk eerst weten of t t geld wel waard is. Wat vinden jullie???
    Shawshank Redemption zat bij het mei nummer, bij het juni nummer zit standaard The Wonderland Murders dacht ik.
    ah ok want die wil ik eik. ook wel zien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #65

    Standaard

    jawel we krijgen extra dvd:






    Het komende nummer van DVD Valley Magazine bevat naast de special collector's edition van The Wonderland Murders (inclusief de documentaire The John Holmes Story) tevens de dvd met de pilot-aflevering van 'spy-fi'-serie Alias!

    In dit nummer aan het woord: Rutger Hauer, Roland Emmerich, Beau van Erven Dorens en vele anderen.
    Besproken onder meer: Shrek 2, Harry Potter 3, School of Rock, In the Cut, Six Feet Under 2 en CSI 3.

  16. #66

    Standaard

    Het bevat overigens niet de collector's edition. Het enige verschil is die docu. Maar wel dus twee dvd's

  17. #67

    Standaard

    En nog wel de gehele eerste DVD van het eerste seizoen en niet alleen de pilot aflevering zoals op de hoes staat

    Zit nu de wonderland murders te kijken en ben blij dat ik deze gekozen heb... goede film!!!

    Voor volgende maand is de keuze een stuk minder moeilijk omdat ik de meeste wel al heb... Wordt dus the Mask of The last of the Mohicans
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thijzo
    Het bevat overigens niet de collector's edition. Het enige verschil is die docu. Maar wel dus twee dvd's
    Op welke dvd slaat dit?
    Four-Star Trader (236)

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thijzo
    Het bevat overigens niet de collector's edition. Het enige verschil is die docu. Maar wel dus twee dvd's
    Op welke dvd slaat dit?
    Dit slaat op the Wonderland Murders.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    jawel we krijgen extra dvd:





    vanaf wanneer is ie verkrijgbaar?? ben vanmorgen wezen kijken en toen hadden ze nog t nummer met Shawshank Redemption.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #71

    Standaard

    Hoe lang kan je nog kiezen tss de maandelijkse dvd's voor de volgende uitgave??

    kben van plan om me lid te maken.....


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    jawel we krijgen extra dvd:





    vanaf wanneer is ie verkrijgbaar?? ben vanmorgen wezen kijken en toen hadden ze nog t nummer met Shawshank Redemption.
    vanaf 24 juni. staat op hun site

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adehaas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    jawel we krijgen extra dvd:





    vanaf wanneer is ie verkrijgbaar?? ben vanmorgen wezen kijken en toen hadden ze nog t nummer met Shawshank Redemption.
    vanaf 24 juni. staat op hun site
    ok thnx
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #74

    Standaard

    Voor dit nummer had ik Goodfellas. Ik heb nog maar sinds kort een dvd speler dus mijn collectie is nog minimaal. Volgende keer doe ik de Matrix voor mijn broertje. Hij heeft deel 2 en 3 al (vraag me niet waarom hij deze eerst kocht en dan kan ze nu compleet maken.
    All we have to decide is what to do with the time that is given to us

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door anjaaa
    Voor dit nummer had ik Goodfellas. Ik heb nog maar sinds kort een dvd speler dus mijn collectie is nog minimaal. Volgende keer doe ik de Matrix voor mijn broertje. Hij heeft deel 2 en 3 al (vraag me niet waarom hij deze eerst kocht en dan kan ze nu compleet maken.
    Goodfellas is wel n goede film, maar hoop niet deze dvd er bij komt want in augustus komt er n SE uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 3 van 136 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •