Pagina 52 van 136 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #1276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kipman
    Die van mij is ook net verlengd maar als ik wil inloggen voor een cadeau krijg ik een error dat de ingave onjuist is.
    Heb ze iig al gemaild, of doe ik iets fout? :P
    Dit had ik vorige week ook met het verlengen en dan niet kunnen inloggen op hun site. Toen kreeg ik dit mailtje na 4 dagen retour:

    Wij hebben jou betaling nog niet mogen ontvangen. Betalingsverkeer wil nog weleens 2 weken op zich laten wachten helaas

    Maar je mag je keuze ook per email versturen zet ik het handmatig voor je in het systeem



    Met vriendelijke groet,
    abo@filmvalley.nl
    Mijn pa heeft al een factuur gekregen, dus het geld moet wel binnen zijn lijkt me. Ik wacht gewoon op een antwoord van mn mailtje. :wink:

  2. #1277

    Standaard

    Gisteren nog ontvangen... met Apollo 13

  3. #1278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Hmmm raar, ik krijg ze altijd netjes verpakt in de bus.

    Blablabla
    En die andere 2: The cook, the thief, his wife and her lover, en An American werewolf in London. Die weerwolf lijkt me niks, want daar staat bij dat het horror is, en daar hou ik niet van. Is die andere film leuk?
    The Cook, the Thief, his Wife and her Lover is echt een hele mooie goede film
    Maar dat is An American werewolf in London ook!
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kipman
    Die van mij is ook net verlengd maar als ik wil inloggen voor een cadeau krijg ik een error dat de ingave onjuist is.
    Heb ze iig al gemaild, of doe ik iets fout? :P
    Ik kan ook al niet inloggen daar sinds gisteren. Vorige week kon ik dat nog wel. Heb gisteren al gemaild maar tot op heden nog niks van ze terug gehoord...
    Ik kan vandaag nog steeds niet inloggen. Weet iemand al of dit een algemeen probleem is?

  5. #1280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kipman
    Die van mij is ook net verlengd maar als ik wil inloggen voor een cadeau krijg ik een error dat de ingave onjuist is.
    Heb ze iig al gemaild, of doe ik iets fout? :P
    Ik kan ook al niet inloggen daar sinds gisteren. Vorige week kon ik dat nog wel. Heb gisteren al gemaild maar tot op heden nog niks van ze terug gehoord...
    Ik kan vandaag nog steeds niet inloggen. Weet iemand al of dit een algemeen probleem is?
    Bij mij werkt ie weer.

  6. #1281

    Standaard

    yep, nu doet ie het bij mij ook weer...

  7. #1282

    Standaard

    #32 - aug/sept 2006
    Reservoir Dogs S.E.

    Die hebben ze ook al een keer gedaan in normale uitgave

  8. #1283

    Standaard

    Ik ben toch maar voor the Cook, the Thief, his wife and her lover gegaan. De keuze was dit keer niet echt geweldig
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  9. #1284

    Standaard

    Geloof het of niet, maar ik heb Ellis in glamourland maar gekozen.....voor de vrouw. Die houdt wel van onnozele eendimensionale slappe romantische verhaaltjes.

  10. #1285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Geloof het of niet, maar ik heb Ellis in glamourland maar gekozen.....voor de vrouw. Die houdt wel van onnozele eendimensionale slappe romantische verhaaltjes.
    Ik heb hem ook gekozen, maar dan helemaal voor mezelf


  11. #1286

    Standaard

    Wanneer komt hij uit dan het blad

  12. #1287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Paauw
    Wanneer komt hij uit dan het blad
    Nog twee weken denk ik........ :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  13. #1288

    Standaard

    Voor het juni nummer:

    Bij het blad: The Blues Brothers SE

    Ruiltitels:
    - De Passievrucht
    - Red Dragon
    - Billy Elliot
    - Don't Look Now
    - City of the Lost Children
    - The Game
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #1289

    Standaard

    Ik ga denk ik voor Billy Elliot.

  15. #1290

    Standaard

    Don't Look Now....deze stond al een tijdje op mn lijstje....erg cool!! Dit wordt hem dus zeker.

  16. #1291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Don't Look Now....deze stond al een tijdje op mn lijstje....erg cool!! Dit wordt hem dus zeker.
    Volgens mij zonder extra's...ik kan het niet zo snel vinden. Er is een versie met een featurette..staat die ook op de Ned. versie? Thanx..

  17. #1292

    Standaard

    Ik kies tussen Don't Look Now of City of the Lost Children, ik neig naar die laatste vanwege Angelo Badalamenti die de soundtrack verzorgde voor die film :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  18. #1293

    Standaard

    Red Dragon heb ik al en de rest spreekt me eigenlijk niet aan.

    Ik ga het dan ook maar bij The Blues Brothers houden omdat de meeste hem toch geweldig vinden en het een SE is.

  19. #1294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Voor het juni nummer:

    Bij het blad: The Blues Brothers SE

    Ruiltitels:
    - De Passievrucht
    - Red Dragon
    - Billy Elliot
    - Don't Look Now
    - City of the Lost Children
    - The Game
    The Game is niet de SE? anders weet ik niet wat ik moet kiezen, hoef ze allemaal niet.

  20. #1295

    Standaard

    Hmmm, vind het ook maar moeilijk. Blues Brothers heb ik al, zie recensie en alleen The Game zou misschien dan nog een optie zijn.

  21. #1296

    Standaard

    Wie niet kan kiezen, kiest toch gewoon de duurste uitgave en verkoopt die. Een dvd weggeven kan natuurlijk ook. Let's all go santa claus!

  22. #1297

    Standaard

    Ik ga maar voor The Blues Brothers SE. Dan verkoop ik mijn oude versie maar weer...

  23. #1298

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Hmmm, vind het ook maar moeilijk. Blues Brothers heb ik al, zie recensie en alleen The Game zou misschien dan nog een optie zijn.
    en de rest is niets?

    Ik ga voor City of the Lost Children, maar als ik ze allemaal nog niet had zou ik voor De Passievrucht kiezen. Een zeer goede film!


  25. #1300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Hmmm, vind het ook maar moeilijk. Blues Brothers heb ik al, zie recensie en alleen The Game zou misschien dan nog een optie zijn.
    Dit zal wel niet de nieuwe S.E. zijn...

Pagina 52 van 136 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •