De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dinotopia: The Election / New Horizons [DVD]

    Dinotopia: The Election / New Horizons [DVD]

    Wederom een verzameling van vier afleveringen van de geflopte Dinotopia-serie.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wil je de hele serie bezitten ‘zoals het hoort’, dus als complete boxset met alle losse afleveringen van het eerste (en tevens enige) seizoen, dan zul je uit Regio 1 moeten importeren.
    Dat is niet helemaal waar. Regio 2 UK heeft ook een uitgave van het gehele eerste seizoen, op 4 discs.
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Dat is niet helemaal waar. Regio 2 UK heeft ook een uitgave van het gehele eerste seizoen, op 4 discs.
    Je hebt helemaal gelijk! Ik zal de recensie meteen aanpassen.

  4. #4

    Standaard

    Crap, jammer dat jullie niet ook de laatste set hebben gereviewed, dan had ik geweten welke afleveringen daar precies op staan, maar volgensmij is dan:
    The virus: aflevering 8 en 7
    The Exit: aflevering 11 en 12
    En daarmee mist dus aflevering 13 (die ook op een clifhanger eindigt schijnbaar) compleet.
    Denk overigens dat Bridge deze set niet zelf heeft gemaakt maar ook gewoon ingekocht heeft en dus hun leverancier verantwoordelijk is voor deze blamage.
    Je vraagt je echt af waarom iemand bedenkt om zo random afleveringen achter elkaar te zetten (behalve The Exit aangezien dat een 2 parter 'The Cure' is, maar waarom ze die dan ook niet gewoon 'The Cure' noemen is een raadsel).
    En jammer dus dat de serie hier ook niet gewoon als complete set uitgebracht is, maar ik denk dat ze zo dachten meer geld te kunnen innen dan een complete box (nu zijn het 3 losse boxen eigenlijk).

  5. #5

    Standaard

    En om het nog wat erger te maken hebben ze telkens twee afleveringen tot één omgevormd door wat in de openings- en eindcredits hebben liggen snijden...
    Het gewoonlijke prutswerk van Bridge.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •