De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD The Simpsons Film Festival

    Zag bij de nieuwe Fox releases op deze site het volgende staan:

    27/03 DVD The Simpsons Film Festival € 24.95

    Weet iemand meer van deze DVD?

    Zag hem al wel bij van Leest op de site maar daar staat verder niks over de DVD bij...

    Vast bedankt,
    Mr Blonde.

    Naast Taratino fan een hele grote Groening fan
    StarTrader

  2. #2

    Standaard

    Ik las een Review in de DVD-Review van deze maand.. misschien heb je daar iets aan. En als je geen zin hebt om naar de Bruna te lopen, kun je hem waarschijnlijk ook lezen op hun site: www.dvdreview.net

    Maar in het kort: een aantal episodes van de Simpsons met film als thema en niet echt veel interessante extra´s... meer een tussendoortje dus als voorbereiding op de nieuwe boxset...

  3. #3

    Standaard

    He Nathan,
    Thanx voor je reactie,
    op de site staat idd een heel stuk, maar het is inderdaad zoals jij zegt een aantal over film gerelateerde afleveringen op een DVD,
    zal eens denken wat ik er mee doe.

    De 2de Box ga ik overigens direct halen!!!
    StarTrader

  4. #4

    Standaard

    Op BBC-teletekst wordt deze dvd als min of meer overbodig gezien. Het is een compilatie. Aangeraden wordt te wachten op de Season 2-box.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    zag net op play.com de kaft staan


    verder zag ik staan de volgende DVD:

    The Simpsons: Backstage Pass

    Due for release on 20/05/2002

    Review

    Four music-themed episodes from Matt Groening's The Simpsons. What, no saxamophone?!


    Homerpalooza: Worried he is out of touch with the times, Homer purchases tickets to the Hullabalooza music festival. Although he attempts to blend in, he is rejected by the Gen X crowd. After a freak accident, however, Homer ends up touring with the bands.


    A Tale of Two Springfields: Infuriated by a new area code in Springfield, Homer goes on a mission to divide the town in two. As designated Mayor of West Springfield, Homer wages war on the East. However, when The Who is scheduled to play in East Springfield, Homer takes it upon himself to lend the band his side of town.


    Homer's Barber Shop Quartet: Bart and Lisa discover a 'Meet the Be Sharps' album at the Springfield Swap Meet, with a picture of Homer on the front cover. Homer tells the story of how he, Principal Skinner, Apu and Barney form a Barber Shop Quartet! With a record in the charts, success looked guaranteed for the Fab Four! Special guest voice - George Harrison.


    The Otto Show: After attending a Spinal Tap concert, Bart has dreams of becoming a heavy metal rocker. As encouragement, Homer and Marge buy a guitar for Bart. Otto demonstrates his ability on Bart’s guitar, causing the school bus to run late. Upon losing his job, Otto is forced to move in with the Simpsons.


    Technical Details

    Actors Dan Castellaneta ; Hank Azaria ; Harry Shearer ; Julie Kavner ; Marcia Wallace ; Nancy Cartwright ; George Harrison
    Certificate 12 years and over
    Screen Fullscreen 4:3
    Languages English - Dolby Digital (2.0) Stereo

    Volgens DVD-HOME komt hij uit op:

    19-06-2002 Simpsons - Backstage Pass TV film/serie FOX Home Entertainment
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    The Simpsons: Film Festival en : Backstage Pass zijn dus inderdaad compilatie DVD's waarbij een viertal episodes omtrent een bepaald thema (film, muziek) op de DVD zijn gezet. Een aantal episodes zijn, naar ik heb begrepen, wel vrij recent en daarom duurt het waarschijnlijk nog even voordat deze episodes in de betreffende seizoens-boxset verschijnen.

  7. #7

    Standaard

    ik zag em vandaag liggen bij Fame Music, heeft andere cover als daarboven en heeft 8 episodes dacht ik (er stonden aan 2 kanten een rijtje van 4.... kan ook nl's en frans zijn geweest) en was rond de €25..
    heb er niet echt naar gekeken.. maar dat hij er ligt weet ik 100%

  8. #8

    Standaard

    He thanx voor de reacties weer, ik heb het er nog ff op nageken maar de kaft wijkt inderdaad een beetje af met de bovenste en het zijn wel vier afleerigen alleen op de hoes staat links nl rechts frans vandaar lijkt het en hij kost inderdaad 25 euro ook bij van Leest maaruh vd week ff langs de Macro kijken of ze hem daar hebben , verder klopt het inderdaad ook dat er vrij recente afleveringen op staan van ik mee seizoen 8-12 dus dat duurt nog wel ff voor je ze anders hebt, dus op zich is dit een leuke opvulling zo...
    StarTrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •