De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Baby Geniuses (Was: Als je dacht dat het niet erger kon...)

    Baby Geniuses, film uit 1999, plaats nr. 27 in de lijst met slechtste films aller tijden.... En toch kan het erger.

    Er komt een vervolg... Ik heb deel 1 niet gezien, en na het zien van de beoordeling zal ik dat ook niet gaan doen. Maar waarom zou je op zo'n film een vervolg maken.... Jon Voight speelt er zelfs in mee. Probeert hij of hij kan spelen in een nog slechtere film dan Anaconda? Lijkt er wel op.

    Link:
    http://www.imdb.com/title/tt0270846/

  2. #2

    Standaard

    Als je hem nog niet gezien hebt, hoe kun je hem dan beoordelen?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #3

    Standaard

    Ik heb niet gezegt dat de film slecht is, maar als je naar de beoordelingen bekijkt lijkt het zwaar bagger. En ok, soms deel ik die mening niet, maar een 2.4 gemiddeld...

  4. #4

    Standaard

    Een 2.4 is idd niet veel

    Een slecht cijfer op imdb houd mij iig niet tegen om een film te gaan kijken.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  5. #5

    Standaard

    Dat mij ook niet persé, maar dit lijkt me gewoon onzin

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Dat mij ook niet persé, maar dit lijkt me gewoon onzin
    t begint eng te worden; maar ik ben t 100% met je eens

  7. #7

    Standaard

    Heb de trailer ooit eens gezien en die vond ik al tenenkrommend slecht!!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Als je hem nog niet gezien hebt, hoe kun je hem dan beoordelen?
    Lord of the Strings, zie hier mijn gelijk

    http://www.imdb.com/title/tt0270846/

    Deel 1 staat op nr 34, deel 2 op nr 16

  9. #9

    Standaard

    omg .. wat is die Steven Paul een loser in de filmwereld zeg :P

    t lijkt me eigenlijk wel grappig om deze film eens te zien .. maar wat mij betreft zegt die Bottom Top 100 weinig hoor; wat door veel mensen als slechtste film ooit is uitgeroepen (Plan 9 uiteraard) staat niet eens in de top 100 .. okay; die film heeft onderhand gewoon een hele bijzondere status gekregen maar dan nog

    en die arme Jon Voight is ook wel afgezakt zeg; speelt in dus 2 van Mr. Paul z'n films, als ik zo snel even kijk.. treurig hoor :P

  10. #10

    Standaard

    De regiseur is ook verantwoordelijk voor de oerslechte porkys serie. Maar die waren dan nog op een erg slechte manier vermakelijk. Maar ik snap niet dat je hier zulke aandacht aan besteed eigenlijk. Je hebt namelijk een quote van Jim Varney als Ernest als onderschrift. Wel 1 van de slechtste filmseries ooit. Ook qua cijfers. Slechtste film een 3.37 en beste een 4.50.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  11. #11

    Standaard

    Opzich vond ik wat ik van deel 1 heb gezien wel vermakelijk. Er werd teminste eens goed in gevochten. En ach, kinderen die de boel slopen zijn doorgaans wel grappig.
    Maar dit soort films moet je direct bij net5 droppen en nergens anders.

    Grt. Deweb

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    De regiseur is ook verantwoordelijk voor de oerslechte porkys serie. Maar die waren dan nog op een erg slechte manier vermakelijk. Maar ik snap niet dat je hier zulke aandacht aan besteed eigenlijk. Je hebt namelijk een quote van Jim Varney als Ernest als onderschrift. Wel 1 van de slechtste filmseries ooit. Ook qua cijfers. Slechtste film een 3.37 en beste een 4.50.
    Ernest films slaan inderdaad nergens op, maar daar kan ik soms wel om lachen, juist omdat het zo nergens op slaat.
    Ik heb een gedeelte van baby genuises gezien, en dat vond ik echt zwaar dramatisch...

  13. #13

    Standaard

    Ik heb deze film helemaal gezien, ik moest oppassen en het was zegmaar "film avond" op Net5 (4 films na elkaar)...

    En die 2.4 is terecht, ik heb zelden een slechtere film gezien. Babies die als (slimme) volwassenen praten komt gewoon zo slecht over.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  14. #14

    Standaard

    Deze films zien er zo f*cking dramatisch slecht uit (wat ik in fragmenten heb ezien) dat ik niet snap dat ook maar IEMAND zich er aan waagt, maar blijkbaar is er tegenwooridg overal wel een markt voor
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •