De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Conjuring (James Wan) 2013

    Volgens mij was hier nog geen topic over. Trailer ziet er ok uit......

    http://www.youtube.com/watch?v=hNrTQxTOEUI

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Hoe simpel het is, het ziet er wel spannend uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Hoe simpel het is, het ziet er wel spannend uit!
    Trailer is doodeng; hopelijk hebben we nu niet de beste schrikmomenten al gezien... Erg benieuwd!

  6. #6

    Standaard

    Enge taferelen op nieuwe poster 'The Conjuring'

    Warner Bros. Pictures heeft een nieuwe internationale poster van horrorfilm The Conjuring vrijgegeven. Je kunt hem hieronder bewonderen! De film, die werd geregisseerd door James Wan (Saw, Insidious), draait vanaf 5 september 2013 in de Nederlandse bioscopen. De cast bestaat uit o.a. Vera Farmiga,Patrick Wilson, Ron Livingston en Lili Taylor.



    Voordat er een Amityville was, was er Harrisville. The Conjuring vertelt het waargebeurde verhaal van Ed en Lorraine Warren (Wilson en Farmiga), twee wereldberoemde paranormale onderzoekers, die werd gevraagd om een gezin te helpen dat werd geterroriseerd door een krachtige demon. De Warrens hadden al honderden paranormale zaken behandeld, maar nog nooit iets als deze.

    Bekijk hieronder ook de trailer van The Conjuring:



    Bron : Filmtotaal.nl

  7. #7

    Standaard

    Enge taferelen in eerste tv-spot ´The Conjuring´

    Warner Bros. Pictures heeft een nieuwe tv-spot van horrorfilm The Conjuringvrijgegeven. Je kunt hem hieronder bekijken! De film, die werd geregisseerd doorJames Wan (Saw, Insidious), draait vanaf 5 september 2013 in de Nederlandse bioscopen. De cast bestaat uit o.a. Vera Farmiga, Patrick Wilson, Ron Livingston enLili Taylor.

    Voordat er een Amityville was, was er Harrisville. The Conjuring vertelt het waargebeurde verhaal van Ed en Lorraine Warren (Wilson en Farmiga), twee wereldberoemde paranormale onderzoekers, die werd gevraagd om een gezin te helpen dat werd geterroriseerd door een krachtige demon. De Warrens hadden al honderden paranormale zaken behandeld, maar nog nooit iets als deze.



    Bron : Filmtotaal.nl

  8. #8

    Standaard

    Trailertje nummer 3 alweer:

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #9

    Standaard

    Een featurette voor de film met Lorraine Warren

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  10. #10

    Standaard

    Iemand hier een mening over ? Film krijgt een 7,8 op imdb............behoorlijk hoog voor een horrorfilm.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Iemand hier een mening over ? Film krijgt een 7,8 op imdb............behoorlijk hoog voor een horrorfilm.
    Scoorde ook goed op RT 83% ! Ben wel benieuwd in, België zijn dit weekend avant premières in Kinepolis. Een een kijkje gaan nemen :P

  12. #12

    Standaard

    Trailer van de week in de bios gezien bevat goede schrik momenten hopelijk zijn dat niet dé schrik momenten!
    Vanaf 5 September maar eens kijken of we deze in de bios kunnen zien qua planning met studie en werk.

  13. #13

    Standaard

    Ik vond deze behoorlijk eng. Heel knap om met dit uitgekauwde gegeven, familie trekt in een huis bezeten met geesten, een film te maken die weet te verrassen en vooral te boeien. De spanning is om te snijden, aangevuld met diverse schrikmomenten. James Wan doet het weer!

  14. #14

    Standaard

    Coole trailer!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    De zoveelste 'horror'film voor tienermeiden die al flauwvallen wanneer een lamp plotseling aan springt.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De zoveelste 'horror'film voor tienermeiden die al flauwvallen wanneer een lamp plotseling aan springt.
    Dus jij vond het niet wat ?

  17. #17

    Standaard

    De film had behoorlijk wat opbouwpunten die spannend waren echter er waren geen echte schrikmomenten.Ik vond deze wel beter dan Insidious, het verhaal was wel behoorlijk lang maar niet traag. Zeker een aanrader.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dus jij vond het niet wat ?
    Ik vond de film uitermate flauw en cliché, met schrikeffecten die je al van verre ziet aankomen en al veel te vaak in andere films zijn gebruikt.

    Het probleem met horrorfilms van vandaag de dag is dat we niks meer gewend lijken te zijn.

  19. #19

    Standaard

    Welke schrikeffecten bedoel je dan? Vond het een andere film dan anderen films van Wan en ik zou deze niet in horror categoriseren.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #20

    Standaard

    Gisteren samen met vriendin-lief in de bios gezien:

    The Conjuring
    James Wan goes haunted house. Het op "een waargebeurd verhaal" gebaseerde The Conjuring bevat nogal wat elementen die wel al héél vaak hebben gezien, en die je ook mag verwachten in een dergelijke film: een groot oud afgelegen huis, schrikmomenten die je van ver ziet aankomen, deuren die vanzelf open en dicht gaan, verborgen ruimtes, een enge pop en een creepy muziek doos. Een hele lading aan cliché`s dus, maar gelukkig werkt dat de film niet tegen. Wan weet ze zo te brengen dat die cliche`s juist de sterke punten van de film zijn en ze dus geen irritatie opwekken. Wan weet ook regelmatig angst op te wekken juist door dingen niet te laten zien (met als hoogtepunt de scene onder het bed van één van de dochters), hij beheerst de kunst van het weg laten tot in de puntjes.
    Het is wat jammer van het einde maar Wan levert een sterke horror af die je regelmatig de stuipen op het lijf jaagt.


    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #21

    Standaard

    Tjonge...........de film net gezien en gewoon stom verbaasd dat deze film zoveel goede kritieken krijgt. Wat een slechte film zeg..............totaal niet serieus te nemen en de laatste 45 minuten schoot ik regelmatig in de lach hoe knullig en overdreven alles was uitgevoerd. Wat een domper zeg...........

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Gisteren samen met vriendin-lief in de bios gezien:

    The Conjuring
    James Wan goes haunted house. Het op "een waargebeurd verhaal" gebaseerde The Conjuring bevat nogal wat elementen die wel al héél vaak hebben gezien, en die je ook mag verwachten in een dergelijke film: een groot oud afgelegen huis, schrikmomenten die je van ver ziet aankomen, deuren die vanzelf open en dicht gaan, verborgen ruimtes, een enge pop en een creepy muziek doos. Een hele lading aan cliché`s dus, maar gelukkig werkt dat de film niet tegen. Wan weet ze zo te brengen dat die cliche`s juist de sterke punten van de film zijn en ze dus geen irritatie opwekken. Wan weet ook regelmatig angst op te wekken juist door dingen niet te laten zien (met als hoogtepunt de scene onder het bed van één van de dochters), hij beheerst de kunst van het weg laten tot in de puntjes.
    Het is wat jammer van het einde maar Wan levert een sterke horror af die je regelmatig de stuipen op het lijf jaagt.


    8,0/10
    Sluit ik mij bij aan, geen interessse om deze als mini review onder mijn review te plaatsen?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Sluit ik mij bij aan, geen interessse om deze als mini review onder mijn review te plaatsen?
    Done
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Done
    Goed bezig!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •