Pagina 208 van 255 EersteEerste ... 108158198204205206207208209210211212218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.176 tot 5.200 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #5176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Kimberly durft de straat niet meer op met haar nieuwe tatoeage. "De helft van mijn gezicht staat helemaal vol. Ik durf niet meer naar buiten", vertelt ze aan Het Laatste Nieuws.
    Ah, vandaar die foto...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  2. #5177

    Standaard

    Kimberly is een smerige h**r die over de broze rug van een hardwerkende kunstenaar terug in de gratie bij pa wil geraken. Kimberly moet gewoon lekker bloeden. De rest van haar leven.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  3. #5178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Kimberly is een smerige h**r die over de broze rug van een hardwerkende kunstenaar terug in de gratie bij pa wil geraken. Kimberly moet gewoon lekker bloeden. De rest van haar leven.
    Laatst aangepast door Coen P. : 17-06-2009 om 08:19
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #5179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Kimberly is een smerige h**r die over de broze rug van een hardwerkende kunstenaar terug in de gratie bij pa wil geraken. Kimberly moet gewoon lekker bloeden. De rest van haar leven.
    En daarbij: alsof ze met drie van die belachelijke sterren niet voor *** had gelopen!!!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5180

    Standaard

    Militairen Uruzgan schieten verkeerde granaten af

    Klein foutje van onze mannen in Uruzgan: ze hebben per ongeluk de verkeerde granaten afgeschoten, in de richting van onze eigen troepen. Deze troepen hadden om lichtmortieren gevraagd, om zo het zicht te verbeteren tijdens een nachtelijke patrouille. In plaats daarvan werden er fosforgranaten afgeschoten, bedoeld om een rookgordijn op te trekken. Het zicht zal er niet beter op zijn geworden, maar volgens Defensie zijn de militairen niet in gevaar geweest. Ook bevatten de fosforgranaten maar een klein percentage fosfor. Een verslaggever van de Wereldomroep was getuige van het incident en Defensie heeft bevestigd dat er inderdaad fosforgranaten zijn afgeschoten in plaats van lichtmortieren.

    --------

    Het geluidsfragment (van de verslaggever van de Wereldomroep) lieten ze net horen in het journaal. Echt veel te grappig.

  6. #5181

    Standaard

    DA MOET EEN PRACHTIGE CONVERSATIE GEWEEST ZIJN:
    --Cinquante-six étoiles, t'es sur Kimberley?
    --Yoak yoak drei starren noaste men uugen! Trie staarz eweh.
    --D'accord, allez, détend-toi....
    --Kgoane e wel e sloapken doene biste daj bezih zeijt....

    Enfin, zo lang het een sterretje is kleiner dan een 2 euro-stuk kunnen ze d'r bij Carglass wel voorthelpen...

    D'r is voor de juffrouw misschien nog een toekomst weggelegd als vervangster van Kathleen van K3. Nieuw in de bioscoop: K3 en het Sterrenprinsesje.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #5182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Enfin, zo lang het een sterretje is kleiner dan een 2 euro-stuk kunnen ze d'r bij Carglass wel voorthelpen...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #5183

    Standaard

    Daar kunnen ze alleen voorkomen dat het sterretje uit gaat scheuren.

  9. #5184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Daar kunnen ze alleen voorkomen dat het sterretje uit gaat scheuren.
    Maar ik denk dat ze geen sterretje in haar scheur wil en ook geen scheur in haar sterretje......
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #5185

    Standaard



    Laatst aangepast door Werner : 17-06-2009 om 12:45
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #5186

  12. #5187

    Standaard

    Lekker op de bank samen met de rest van de familie...



    En wie al eens over een Vlaamse weg rijdt zal dit wel herkennen:



    En nog eentje om het af te leren (sorry, maar de grappige foto's blijven maar toestromen).
    Laatst aangepast door Werner : 17-06-2009 om 12:52
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #5188

  14. #5189

    Standaard

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #5190

  16. #5191

    Standaard

    Lol!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #5192

    Standaard









    Bwehehe, dit verspreidt te snel.

  18. #5193

    Standaard

    En ze blijven maar komen

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #5194

    Standaard


    'Vond ik erg mooi :P Man heeft gewoon gedaan waar zij om vroeg...
    Laatst aangepast door Raznov : 17-06-2009 om 19:28
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  20. #5195
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #5196

    Standaard



    Nog ééntje.

  22. #5197

  23. #5198

    Standaard

    Wow, ik ben getuige van de geboorte van een meme!

    Ik moest wel keihard lachen om je Vlaamse dialoog, Werner. Ik versta dat redelijk, lol, ongeveer tot de magische Flip Kowlier-grens.

    ''Yoak yoak drei starren noaste men uugen! Trie staarz eweh.''
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  24. #5199

    Standaard

    Video van stervend maffiaslachtoffer schokt Italië

    NAPELS - Gruwelijke camerabeelden van een stervend slachtoffer van de Napolitaanse maffia hebben Italië woensdag opgeschrikt.



    Op de beelden is te zien hoe een Roemeense straatmuzikant minutenlang stervend bij de ingang van een treinstation ligt, zonder dat hij geholpen wordt. Te zien is hoe een van de omstanders rustig door gaat met bellen en hoe een ander zijn treinticket afstempelt. Veel mensen vluchten weg. “Hij sterft, met naast zich zijn doodsbange vriendin die om hulp smeekt, maar slechts onverschilligheid oogst,” zo beschrijft de Italiaanse krant Corriere della Sera het tafereel.

    De schietpartij vond plaats op 26 mei, maar de beelden werden nu pas vrijgegeven. De muzikant werd geraakt toen leden van verschillende maffiaclans het vuur openden. Hij sleepte zich naar de ingang van het station en stortte daar ineen. Tientallen mensen zien de man maar helpen hem niet.

    Pas na een half uur arriveerde de ambulance. De man was toen al dood. Voor een andere gewonde was er al eerder een ziekenwagen gekomen volgens de vriendin van het slachtoffer.

    Klik hier voor de video. (De beelden kunnen als schokkend worden ervaren.)

    Bron : Telegraaf.nl

  25. #5200

    Standaard

    Ik versta er geen zak voan.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 208 van 255 EersteEerste ... 108158198204205206207208209210211212218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •